Lista documentelor produse/gestionate
LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE PRODUSE ŞI / SAU GESTIONATE POTRIVIT LEGII, DE AGENŢIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ VASLUI
– Program de control măsuri active – proceduri;
– Planul anual de formare profesională;
– Prognoza cursurilor de formare profesională;
– Stadiul lunar al realizării planului de formare profesională;
– Programul anual de ocupare a forţei de muncă;
– Situaţia săptămânală a locurilor de muncă vacante;
– Situaţia lunară statistică a şomajului înregistrat;
– Situaţia lunară operativă a şomajului înregistrat;
– Situaţia burselor locurilor de muncă;
– Realizările, trimestriale, ale programului anual de ocupare a forţei de muncă;
– Materiale, rapoarte, analize, propuneri cu privire la activitatea de ocupare, formare profesională, analiza pieţei muncii, statistica pieţei muncii precum şi cele legate de sistemele informatice şi control măsuri active;
– Planul anual de audit public intern;
– Raportul anual al activităţii de audit public intern;
– Raportul anual al activităţii AJOFM;
– Formulare europene E 301 / U1, E 302, E 303 / U2, U3;
– Documente în vederea angajării, încetării raporturilor de serviciu şi de muncă în agenţie, adeverinţe;
– Răspunsuri la solicitările presei;
– Comunicate de presă;
– Materiale pentru site;
– Rapoarte lunare şi anuale privind activitatea desfăşurată în mass-media de AJOFM Vaslui ;
– Proces verbal încheiat la finalul şedinţei consiliului consultativ ;
– Ordinea de zi a şedinţei consiliului consultativ;
– Documente aflate pe ordinea de zi a şedinţei consiliului consultativ;
– Rapoarte ale consiliului consultativ;
– Buletin informativ întocmit conform art. 5 alin. 2 din Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de inters public, cu modificările şi completările ulterioare;
– Raport anual privind implementarea Legii nr. 544/2001;
– Registru cuprinzând cererile şi răspunsurile la solicitările în baza Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public.
– cerere conform legii 544/2002;
– reclamatie administrativa conform legii 544/2002
– situatia privind locurile de munca vacante;
– contract de asigurare pentru somaj;
– cerere pentru acordarea serviciilor de preconcediere;
– cerere pentru acordarea serviciilor de mediere;
– cerere pentru completare venituri;
– cerere prima de incadrare;
– cerere prima de instalare;
– cerere prima de relocare;
– angajament prima de incadrare/instalare/relocare;
– conventie art.80 – incadrare absolventi;
– conventie art.85 – incadrare persoane peste 45 ani, intretinatori unici de familie si persoane cu handicap ;
– act aditional pentru furnizori de servicii de formare profesionala ;
– cerere reducere contributie fond somaj;
– contract pentru programe de formare profesionala ;
– contract de prestari servicii pentru masuri destinate stimularii ocuparii fortei de munca ;
– formular pentru furnizorii de servicii de ocupare acreditati ;
– cerere pentru informare si consiliere profesionala ;
– contract de prestari servicii;
– contract privind incadrarea in munca a absolventilor cursurilor de formare profesionala;
– cerere pentru curs (re)calificare ;
– cerere pentru serviciile de consultanta si asistenta pentru inceperea unei activitati independente sau pentru initierea unei afaceri ;
– instiintare pentru servicii preconcediere;
– chestionar pentru serviciile de preconcediere;
– instiintare privind incadrarea in munca;
– cerere repunere in plata;
– declaratie la bugetul asigurarilor de somaj;
– conventie – marginalizare sociala;
– contract de solidaritate;
– adeverinta prima incadrare/instalare;
– adeverinta completare venituri;