IMPORTANT!
Conform art. X din Ordonanța de urgență nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea
unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul
protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de
răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 pe
perioada stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind
instituirea stării de urgență pe teritoriul României, cererile și documentele
doveditoare pentru stabilirea și plata, în condițiile legii, a
drepturilor bănești ce se suportă din bugetul asigurărilor pentru șomaj, precum
și din Fondul de garantare pentru plata creanțelor salariale pot fi
depuse la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Vaslui sau prin poșta
electronică la următoarele adrese de email:
Doina.rotaru@vs.anofm.ro
– pentru persoanele cu
domiciliul/sediul arondat ALOFM Vaslui
Daniela.Pitaru@vsl.anofm.ro
– pentru persoanele cu domiciliul/sediul arondat Punctului de Lucru Negrești
Elena.Ibanescu2@vsl.anofm.ro
– pentru persoanele cu domiciliul/sediul arondat ALOFM Bârlad
Maria.Frentz@vsl.anofm.ro – pentru persoanele
cu domiciliul/sediul arondat ALOFM Huși
In cazuri strict excepționale persoanele în cautarea unui
loc de muncă/angajatorii pot depune documentele la agențiile locale în a căror
rază teritorială iși au domiciliul/ sediul.