IN
ATENTIA ANGAJATORILOR

 

 

În vederea reducerii riscului de transmitere a
coronavirusului Covid19 depunerea documentațiilor
lunare de către toți angajatorii
care au in derulare convenții
incheiate conform legii nr. 76/2002, se va face, cu prioritate, prin e-mail,
certificate prin semnătură electronică
aplicat
ă pe fiecare document in parte (tabel nominal, extras din statul de plată
și foaia de pontaj) pe adresele de email:
laura.toporascu@vs.anofm.ro
si petronela.cretu@vs.anofm.ro-
pentru art. 85 și mirela.solomon@vs.anofm.ro
pentru art. 80,
sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire pe adresa
instituției: str. Spiru Haret, nr. 5, Vaslui.

În
conformitate cu art. 54 alin. 7 din respectiv art. 59 alin 8 din HG 174/2002 cu
modificarile și completarile ulterioare angajatorii
care optează pentru transmiterea pe email a documentelor lunare trebuie sa
detină certificat calificat eliberat in conditiile legii nr. 455/2001
republicată privind semnatura electronică.

In cazuri
strict excepționale angajatorii pot depune documentele lunare la agențiile
locale în a căror rază teritorială iși au sediul.

 

 

În situația
actuală este important ca fiecare dintre noi să dea dovadă de RESPONSABILITATE,  RESPECT
și GRIJĂ
pentru toți cei din jurul nostru.