Nr.30100/AJOFMBT/16.08.2023
Concurs functie publica de executie vacanta de execuție
Agenţia Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, cu sediul în Botoșani, Str. Colonel Tomoroveanu nr.2, scoate la concurs, în data de 15.09.2023, ora 10:00 (proba scrisă), la sediul agenţiei, următorul post vacant:
Inspector grad profesional superior
Compartiment Resurse Umane, Salarizare, Comunicare și Secretariatul Consiliului Consultativ
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/săptămână.
Înscrierile se fac în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe site-ul instituţiei, respectiv în perioada 16.08.2023-04.09.2023., după următorul program: de luni până joi între orele 08.00-16.30 și vineri între orele 08.00-14.00 la sediul din str. Colonel Tomoroveanu nr.2.
Perioada de selecție dosare concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
-data și ora susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă
Perioadă depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestației.
Înainte de începerea primei probe a concursului se face apelul nominal al candidaților, în vederea îndeplinirii formalităților prealabile, respectiv verificarea identității.
Verificarea identității candidaților se face numai pe baza buletinului, a cărții de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii.
Candidații care nu sunt prezenți la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identității prin prezentarea buletinului, a cărții de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea sunt considerați absenți.
Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante:
-pregătire de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 7 ani;
– să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice prevăzute la art. 465 alin. (1) din Codul administrativ, cu excepția avizului psihologic.
Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere (se pune la dispoziţie candidaţilor);
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei. Formatul standard al adeverinței este cel aprobat prin Hotărârea de Guvern nr.761 din 11 octombrie 2017 privind modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, anexa 2D, și poate fi pus la dispoziție prin secretarul comisiei de concurs .
Adeverințele care au un alt format decât cel prevăzut în anexa 2D trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa 2D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații : funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuoarea acesteia/acestora, temeiul legale al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.
f) copia adeverinţei care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar.
Copiile după actele menționate mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documente originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Persoană de contact: Popovici Cornel Mihai – inspector superior, Tel 0231.536791
mail :cornel.popovici.bt@anofm.gov.ro
- bibliografia_.doc
- Anexa-3-Formular-inscriere-concurs.doc
- Formular__Declaratie_CANDIDATI_concurs_angajare__1.doc
- tematica_.doc
- 1_Anunt_selectie_dosare_06.09.2023_.pdf
- ERATA_BAREM_CORECTARE.pdf
- Anunt_proba_scrisa.pdf
- ANUNT_privind_rezultatul_solutionarii_contestatiei_la_proba_scrisa_-_Inspector_grad_profesional_superior-Comp_Resurse_Umane_si_Salarizare.pdf
- ANUNT_reprogramare_proba_interviu.pdf
- ANUNT_rezultat_proba_interviu_-_Concurs_inspector_superior_Salarizare_Resurse_Umane.pdf
- ANUNT_rezultat_final_concurs_Inspector_superior_Resurse_Umane.pdf