Documente descărcabile

    LISTA  CUPRINZÂND  CATEGORIILE  DE  DOCUMENTE PRODUSE  ŞI / SAU GESTIONATE  POTRIVIT  LEGII, DE  AGENŢIA  JUDETEANA  PENTRU  OCUPAREA  FORŢEI  DE  MUNCĂ BOTOȘANI

    • Programul anual de ocupare a forţei de muncă la nivel județean;
    • Planul anual de formare profesională la nivel județean;
    • Programul anual control măsuri active la nivel județean;
    • Prognoza cursurilor de formare profesională lunar;
    • Stadiul lunar al realizării planului de formare profesională lunar;
    • Stadiul lunar al realizării programului de ocupare la nivel județean;
    • Situaţia săptămânală a locurilor de muncă vacante;
    • Situaţia lunară statistică a şomajului înregistrat lunar;
    • Situaţia lunară operativă a şomajului înregistrat lunar;
    • Situaţia  burselor locurilor de muncă;
    • Situația persoanelor înscrise în evidența AJOFM Botoșani și care beneficiază de venit minim de incluziune socială;
    • Materiale, rapoarte, analize, propuneri cu privire la activitatea de ocupare, formare profesională, analiza pieţei muncii, statistica pieţei muncii precum şi cele legate de sistemele informatice şi control măsuri active;
    • Protocoale de colaborare cu diferite autorități și instituții publice;
    • Bilant contabil/Program anual achizitii publice/ Contracte prestari servicii/Cont de executie/Propunere de angajare a unei cheltuieli/Angajament bugetar/Ordonantarea cheltuielilor/Monitorizarea cheltuielilor/Note contabile/Fise de cont/Ordine de plata/Extrase de cont/;
    • Raportul anual al activităţii AJOFM Botoșani;
    • Formulare europene E 301 / U1, E 302, E 303 / U2, U3, U001,U002, ;U004,U005,U006,U007,U008,U009,U0010,U0011,U0012,U0013,U0014,U0015,U0016,U0017,U0018,U0019, U0020, U0028,H006;
    • Documente în vederea angajării/încetării/modificarii raporturilor de serviciu şi de muncă în agenţie, adeverinţe;
    • Comunicari referitoare la: încadrări, avansări, promovări, eliberări din funcție, sancționări, pensionări;
    • Regulamentul propriu de organizare şi funcţionare al aparatului propriu al AJOFM Botoșani;
    • Regulamentul intern al AJOFM Botoșani ;
    • Decizii emise de directorul executiv al AJOFM Botoșani;
    • Răspunsuri la solicitările presei;
    • Comunicate de presă;
    • Materiale pentru site;
    • Rapoarte lunare şi anuale privind activitatea desfăşurată în mass-media de AJOFM Botosani ;
    • Documente specifice activității Consiliului Consultativ al AJOFM Botoșani;
    • Buletin informativ întocmit conform art. 5 alin. 2 din Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de inters public, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Raport anual privind implementarea Legii nr. 544/2001;
    • Registru cuprinzând cererile şi răspunsurile la solicitările în baza Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public.
    • cerere conform legii 544/2001;
    • reclamatie administrativa conform legii 544/2001;
    • situatia privind locurile de munca vacante – zilnic;
    • contract de asigurare pentru somaj;
    • cereri pentru acordarea primelor de incadrare/ instalare/ activare/ relocare/insertie conform Legii 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare
    • conventie art.80 – Legea 76/2002
    • conventie art.85 –Legea 76/2002
    • conventie art.93^4-Legea 76/2002
    • conventie – Legea 279/2005 – ucenicia la locul de muncă
    • conventie – Legii 72/2007 – privind incadrarea elevilor si studentilor
    • cerere pentru a beneficia de un program de ucenicie
    • contract pentru programe de formare profesionala ;
    • formular pentru furnizorii de servicii de ocupare acreditati ;
    • cerere pentru informare si consiliere profesionala ;
    • contract privind incadrarea in munca a absolventilor cursurilor de formare profesionala;
    • cerere pentru curs (re)calificare ;
    • cerere pentru serviciile de consultanta si asistenta pentru inceperea unei activitati independente sau pentru initierea unei afaceri ;
    • înștiințare pentru servicii de preconcediere;
    • chestionar pentru serviciile de preconcediere;
    •   înștiințare privind încadrarea în muncă;
    •   cerere repunere în plata;
    •   adeverință prima încadrare/instalare/activare/relocare;
    •   adeverință completare venituri;
    •  dosare șomeri indemnizați/șomeri neindemnizați
    •  Proceduri operationale și de sistem

    Selectează o agenție
    Sari la conținut