1. actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
  2. structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;
  3. numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
  4. coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
  5. bugetul si bilantul contabil;
  6. programele privind ocuparea fortei de munca si programul de formare profesionala;
  7. lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
  8. In cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale, prevazute in Legea nr. 544/2001, aceasta poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. 

Selectează o agenție
Sari la conținut