Lista documentelor produse/gestionate
- actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
- structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;
- numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
- coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
- bugetul si bilantul contabil;
- programele privind ocuparea fortei de munca si programul de formare profesionala;
- lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
- In cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale, prevazute in Legea nr. 544/2001, aceasta poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.