Lista documentelor de interes public
1. Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Munca Giurgiu;
2. Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor instituţiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea AJOFM Giurgiu, precum şi ale responsabililor cu informaţiile publice;
4. Coordonatele de contact ale AJOFM Giurgiu, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
5. Programele şi strategiile proprii;
6. Raportul anual cu privire la activitatea AJOFM Giurgiu;
7. Regulamentul de organizare si funcţionare al AJOFM Giurgiu;
8. Regulamentul intern al AJOFM Giurgiu;
9. Bugetul de venituri şi cheltuieli al AJOFM Giurgiu şi bilanţul contabil;
10. Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe,ghiduri, privind activităţile AJOFM Giurgiu;
11. Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă;
12. Declaraţii de avere;
13. Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
14. Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul AJOFM Giurgiu, conform legislaţiei în vigoare.