1. Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Munca Giurgiu; 

2. Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor instituţiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;

3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea AJOFM Giurgiu, precum şi ale responsabililor cu informaţiile publice; 

4. Coordonatele de contact ale AJOFM Giurgiu, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;

5. Programele şi strategiile proprii;

6. Raportul anual cu privire la activitatea AJOFM Giurgiu; 
7. Regulamentul de organizare si funcţionare al AJOFM Giurgiu; 
8. Regulamentul intern al AJOFM Giurgiu; 
9. Bugetul de venituri şi cheltuieli al AJOFM Giurgiu şi bilanţul contabil; 
10. Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe,ghiduri, privind activităţile AJOFM Giurgiu; 
11. Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă; 
12. Declaraţii de avere; 
13. Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante; 
14. Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul AJOFM Giurgiu, conform legislaţiei în vigoare.


Selectează o agenție
Sari la conținut