În contextul actual, este
important sa va protejați atât pe dumneavoastră cât și pe cei din jur și să
evitați zonele aglomerate. Dorim să
rămânem în legătură permanentă cu dumneavoastră, iar acest lucru este posibil
acum și prin servicii on-line și comunicare electronică.
Mai jos regăsiți modalitățile de realizare a comunicării
electronice între beneficiarii
dreptului la indemnizaţia de şomaj, ai măsurilor de stimulare a
angajatorilor finanţate din
bugetul asigurărilor pentru şomaj, ai sumelor necesare
pentru plata indemnizaţiei acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii
temporare a activității total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei
COVID-19, precum şi ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror
activitate a fost redusă sau întreruptă total sau parţial ca urmare a efectelor
răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj și AJOFM GIURGIU.
Modalități de comunicare electronică: Anexa_-_Comunicare_electronica_F.pdf
Ghidul privind comunicarea
electronică poate fi consultat aici: Ghid_comunicare_prin_email.pdf
Prezentarea schematică a
pașilor de urmat: Pasi_comunicare_schema.pdf
Adresa de e-mail pentru
transmiterea documentelor : giurgiu@anofm.gov.ro