In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 721/25.03.2020 emis de Ministrul Muncii și
Protecției Sociale, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Giurgiu anunță
persoanele interesate că pe toată perioada stării de urgență activitatea de relații cu
publicul se va desfășura doar prin e-mail sau telefonic

Pentru activitatea de relații cu publicul va stam la dispozitie, ca si pana acum, la adresa de e-mail a istitutiei sau la telefon/fax dupa cum urmeaza:

             ajofm.gr@anofm.gov.ro (secretariat/registratura) 

             oferim ca alternativa si adresa ajofm.giurgiu@gmail.com, insa doar pentru situatia in care nu ati putut trimite documentele pe adresa principala de mai sus

             +4 0246 230 613 (tel/fax secretariat/registratura)

             dragos.tudor.gr@anofm.gov.ro (Punct de Lucru BOLINTIN VALE)

             +4 0246 271 066 (tel/fax Punct de Lucru BOLINTIN VALE)

AJOFM GIURGIU pune la dispozitia persoanelor interesate si un numar de telefon +4 0771 363 856 unde acestea pot trimite prin aplicatia WhatsApp documente, insa va rugam sa apelati la aceasta cale doar daca nu se poate la adresa de e-mail indicata mai sus.


Contactati-ne astfel si vom stabili impreuna modul optim de rezolvare a oricaror situatii si calea cea mai buna de a ne transmite documente online!


In privinta persoanelor care au muncit in spatiul european sau SEE si care solicita eliberarea formularelor europene in domeniul securitatii sociale ( U1 / E301 , U2, E302 etc) va rugam sa contactati consilierul EURES la adresa de e-mail

            alina.modoran.gr@anofm.gov.ro

            sau la telefon

            0246230613