Nr.28829/AJOFMBT/01.08.2023
APROB
DIRECTOR EXECUTIV
ANCA APĂVĂLOAIE
AGENŢIA JUDEȚEANĂ PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ BOTOȘANI ANUNȚĂ DECLANȘAREA UNEI PROCEDURI DE TRANSFER LA CERERE
PENTRU UN POST AFERENT UNEI FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE
ANUNŢ
din data de 01 AUGUST 2023 privind declanșarea unei proceduri de transfer la cerere,pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii publice de execuţie din cadrul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani .
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani în temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2) – alin. (5) și alin. (8) – alin. (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță declanșarea unei proceduri de transfer la cerere, pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul medierea muncii, consiliere și formare profesională – Serviciul Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului – cadru privind ocuparea unei funcții publice vacante din cadrul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani , prin transfer la cerere, aprobat prin Decizia nr.144/26.07.2023
Precizăm că potrivit dispozițiilor art. 5 alin. (1) din Regulament:
„Transferul la cerere se face la solicitarea funcționarului public și cu aprobarea directorului executiv al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani”.
În situația aprobării transferului la cerere al funcţionarului public declarat admis, AJOFM Botoșani înştiinţează cu celeritate autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public, despre aprobarea cererii de transfer.
Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.”
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ
Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, prin registratură, în termen de 10 zile calendaristice de la data afişării anunţului, următoarele documente:
a) cerere de transfer, conform modelului atașat;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
f) adeverința medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
g) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.
Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer la cerere;
b) proba interviu. Proba interviu va putea fi susținută doar de solicitanții declarați admiși la etapa selecției.
TERMENUL LIMITĂ DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENȚIONATE: 10 august 2023, ora 16:30
Conform prevederilor art. 15 și 16 din Regulamentul – cadru privind ocuparea unei funcții publice din cadrul AJOFM Botoșani, prin transfer la cerere, aprobat prin Decizia nr.144/26.07.2023, , ulterior verificării dosarului/dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere şi afişării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu în data de 16 august, ora 11:00, la sediul Agenţiei Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani.
CONDIȚII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA, PRIN TRANSFER LA CERERE, A FUNCȚIEI PUBLICE VACANTE
Pentru funcția publică de execuţie vacantă de consilier , clasa I, grad profesional superior:
Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
Vechimea în specialitate necesară: minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
-abilitățile de comunicare;
-capacitatea de analiză și sinteză;
-abilitățile impuse de funcție;
-motivația candidatului;
-comportamentul în situațiile de criză
Bibliografie pentru funcția publică de execuție vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul medierea muncii, consiliere și formare profesională – Serviciul Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani:
BIBLIOGRAFIE:
1. Constituția României, republicată;
2. Legea nr. 202/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Hotărârea Guvernului nr. 1610/2006 privind aprobarea Statutului ANOFM, actualizată;
4. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
8. H.G. nr. 174/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă cu modificările și completările ulterioare;
9. H.G. nr. 377/2002 pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă, modalitățile de finanțare și instrucțiunile de implementare a acestora, cu modificările și completările ulterioare;
10. Ordinul nr. 85/2002 al președintelui A.N.O.F.M. privind aprobarea Procedurii de primire și soluționare a cererilor de loc de muncă sau indemnizație de șomaj, cu modificările și completările ulterioare;
TEMATICA:
1. Constituția României republicată:
– Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor,Administraţia publică centrală de specialitate, Dispoziţii finale şi tranzitorii;
2. Legea nr. 202/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare –
– Dispozitii generale, Organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale, Preşedintele, Unităţile din subordinea Agenţiei Naţionale;
3. Hotărârea Guvernului nr. 1610/2006 privind aprobarea Statutului ANOFM, cu modificările şi completările ulterioare:
-Organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale, Conducerea Agenţiei Naţionale, Unităţile din subordinea Agenţiei Naţionale;
4. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
-Titlul I si II ale părţii a VI-a;
5. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:
– Drepturile cetățenilor; Egalitatea în activitatea economică și în materie de angajare și profesie; Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități; Accesul la educație; Dreptul la demnitatea personală;
6. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
-Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii,Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare,-Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei;
7. Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă cu modificările și completările ulterioare:
– în integralitate;
8. H.G. nr. 174/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă cu modificările și completările ulterioare:
– în integralitate;
9. H.G. nr. 377/2002 pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă, modalitățile de finanțare și instrucțiunile de implementare a acestora, cu modificările și completările ulterioare:
– Informarea şi consilierea profesională, Medierea muncii, Formarea profesională, Consultanţă şi asistenţă pentru începerea unei activităţi independente sau pentru iniţierea unei afaceri, Completarea veniturilor salariale ale angajaţilor, Stimularea mobilităţii forţei de muncă, Subvenţionarea locurilor de muncă;
10. Ordinul nr. 85/2002 al presedintelui A.N.O.F.M. privind aprobarea Procedurii de primire și soluționare a cererilor de loc de muncă sau indemnizație de șomaj, cu modificările și completările ulterioare:
– în integralitate;
Informații suplimentare se pot obține la secretarul comisiei de evaluare, doamna Vranciuc Gabriela, inspector, clasa I, grad profesional superior, telefon 0231536791.