Pentru înregistrarea persoanei în
căutarea unui loc de muncă şi emiterea dispoziţiei
de repartizare , în cazul în care agenţia locală pentru ocuparea forţei de
muncă sau punctul de lucru poate oferi, în urma procedurii de mediere, un loc
de muncă corespunzător pregătirii profesionale şi nivelului studiilor, se vor
prezenta:
– cerere întocmită conform anexei nr.
9 la Normele metodologice Aprobate prin Hotărârea Guvernului
nr.174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, însoţită de următoarele documente:
a) actul de identitate;
b) actele de studii şi de calificare;
c) curriculum vitae, întocmit conform
modelului comun aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.021/2004 pentru
aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
d) declaraţie pe propria răspundere,
sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, că persoana nu are
restricţii medicale care o împiedică să presteze muncă sau că are eventuale
restricţii medicale care o împiedică să presteze o anumită muncă, conform
modelului prevăzut în anexa nr. 1^1;
– Declaraţie privind prelucrarea
datelor cu caracter personal;
– Declaraţie privind conformitatea
documentelor.
Documentele completate pot fi transmise si electronic prin email la adresa botosani@anofm.gov.ro
Relatii suplimentare : tel 0231 / 536791