In conformitate cu prevederile Ordonanţei de
Urgenţă a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a
fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, ale Ordonanţei de
Urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a
instrumentelor structurale
şi
utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, cu modificările şi
completările ulterioare, ale Hotărârii
Guvernului nr. 218/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de
Urgenţă a Guvernului nr. 64/2009, precum şi cu Procedura de selecţie a partenerilor în
vederea depunerii unor cereri de finanţare pentru proiectele implementate în
cadrul Programului
Operaţional
Capital Uman (POCU) 2014 – 2020 a Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de
Muncă Arges,
Judeţeană
pentru Ocuparea Forţei de Muncă Arges anunţă organizarea unei proceduri de selecţie a partenerilor privaţi naţionali în
vederea elaborării şi depunerii unei cereri
de finanţare aferente unui proiect în
cadrul POCU 2014-2020, „Viitor pentru Tinerii NEETs I”, Axa prioritară 1 „îmbunătăţirea situaţiei tinerilor din categoria NEETs”, Obiectivul tematic 8 „Promovarea unei ocupări sustenabile şi de calitate a forţei de muncă şi sprijinirea mobilităţii forţei de muncă„, Prioritatea de investiţii 8.ii „Integrare durabilă pe piaţa muncii a tinerilor (FSE), în special a celor care nu au un loc de
muncă, educaţie sau formare, inclusiv
a tinerilor cu risc de excluziune socială şi a tinerilor din comunităţile marginalizate,
inclusiv prin punerea în aplicare a „garanţiei pentru tineret””, Obiectivele specifice:
•
Obiectivul specific 1.1:
Creşterea ocupării tinerilor NEETs şomeri cu vârsta între 16 – 29 ani,
înregistraţi la Serviciul Public de
Ocupare, cu rezidenţa în regiunile eligibile.
• Obiectivul specific
1.2: îmbunătăţirea
nivelului de competenţe, inclusiv prin evaluarea
şi
certificarea
competenţelor dobândite în sistem non-formal şi informai al tinerilor
NEETs şomeri cu
vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în regiunile
eligibile.
în
vederea implementării proiectului
mai sus menţionat, solicitantul
trebuie să selecteze partener/parteneri, iar prezenta
procedură descrie etapele procesului de selecţie a
partenerilor din sectorul
privat, în conformitate cu prevederile
legislaţiei şi reglementărilor
aplicabile. Activitatea de selecţie are la bază următoarele principii:
ü Transparenţa;
ü Nediscriminarea;
ü Tratamentul egal;
Efcienţa utilizării fondurilor;
Trasabilitate.
OBIECTIVUL
GENERAL AL PROIECTULUI Şll SCOPUL CERERII DE
FINANŢARE
Creşterea ocupării sustenabile şi îmbunătăţirea situaţiei pe piaţa muncii pentru 1051 de tineri NEETs şomeri cu vârsta între 16 – 29 ani, înregistraţi la Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în Regiunile Sud Muntenia
si Oltenia, prin implementarea de servicii integrate şi flexibile de ocupare şi sprijinirea/susţinerea iniţiativelor antreprenoriale
ale acestora.
Obiective specifice:
OS 1 îmbunătăţirea nivelului de
competente pentru 800 tineri NEETs şomeri cu vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la
Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în regiunile Sud Muntenia
si Oltenia cu nivelurile
de ocupabilitate B,C si D prin participarea la programe de formare profesionala
a adulţilor;
OS 2 Creşterea şanselor de a găsi un
loc de munca pentru 1001 tineri NEETs şomeri cu vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la
Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în regiunile Sud Muntenia
si Oltenia prin
furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării respectiv medierea
muncii, organizata
si desfăşurata in conformitate cu prevederile
Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj si stimularea ocupării
forţei de
emunca, cu modificările si completările ulterioare;
OS 3 Dezvoltarea competentelor, aptitudinilor si
aptitudinilor antreprenoriale a 150 tineri NEETs
şomeri
cu vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la
Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în regiunile Sud Muntenia
si Oltenia care doresc sa isi infiinteze o afacere;
OS 4 Susţinerea antreprenoriatului prin
acordarea de subvenţii in valoare de maxim 25.000 euro pentru 50
afaceri nou infiintate de tineri NEETs şomeri cu vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la
Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în regiunile Sud Muntenia
si Oltenia;
OS 5 Sprijinirea dezvoltării sustenabile a
afacerilor prin acordarea de servicii de consiliere/ consultanta / mentorat pentru 50
afaceri nou infiintate de tineri NEETs şomeri cu vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la
Serviciul Public de Ocupare, cu rezidenţa în regiunile Sud Muntenia
si Oltenia precum si monitorizarea
acestora.
Principalele activităţi ce vor fi derulate în cadrul proiectului:
Activitatea 1: Campanie
de informare şi promovare în rândul tinerilor din
regiunile Sud Muntenia si Oltenia în
vederea identificării persoanelor cu vârsta între
16 şi 29
de ani care nu sunt ocupaţi şi nu urmează nici o
formă de
educaţie sau
formare în vederea direcţionării acestora către SPO
în
vederea înregistrării şi profilării;
Activitatea 2: Sprijin pentru participarea la programele de FPC prin măsuri
integrate şi flexibile – organizarea şi
derularea de programe de formare profesională a adulţilor
(cursuri de iniţiere,
calificare, recalificare, perfecţionare sau specializare), în
conformitate cu prevederile OG 129/2000 privind formarea profesionala a adulţilor,
republicata, cu modificările şi completările ulterioare;
Activitatea 3: Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării –
medierea muncii,
organizată şi desfăşurată în conformitate cu
prevederile Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea
ocupării forţei de
muncă, cu
modificările şi completările
ulterioare, adresată tuturor tinerilor NEETs pentru toate
nivelurile de ocupabilitate, inclusiv celor de nivel A „uşor
ocupabil”.
Activitatea 4: Susţinerea antreprenoriatului, inclusiv
a ocupării pe cont-propriu;
Activitatea 5:
Activităţi de acompaniament, adresate exclusiv
tinerilor NEETs cu nivelurile de ocupabilitate C şi D, respectiv „greu
ocupabil” şi „foarte greu ocupabil”, în
vederea menţinerii acestora în câmpul muncii.
GRUPUL ŢINTĂ AL PROIECTULUI
Grupul ţintă este format din 1051 de
tineri NEETs şomeri cu vârsta între 16-29 ani, înregistraţi la Serviciul Public de
Ocupare, cu rezidenţa în Regiunile Sud Muntenia
si Oltenia, cu accent pe cei cu domiciliul sau reşedinţa în
mediul rural sau de etnie romă.
DURATA PROIECTULUI: 24 luni.
Valoarea estimată a proiectului: Valoarea maximă eligibilă a
proiectului, ce urmează a fi implementat la nivelul
Regiunilor Sud Muntenia si Oltenia, este de aprox. 4 milioane euro (se va
definitiva ulterior valoarea
cererii cu partenerii din proiect în funcţie de activităţi), calculat la cursul Inforeuro aferent lunii noiembrie 2020 – 1
euro = 4,8751 lei.
In cadrul prezentului apel de
proiecte, procentul minim de cofinanţare proprie (C.pr.), obligatoriu pentru
fiecare tip de entitate juridică, este prezentat in secţiunea
4.3.1. Cofinanţarea proprie minimă a beneficiarului din
cadrul documentului Orientări privind accesarea
finanţărilor in cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014-2020, cu modificările şi
completările ulterioare.
în cadrul prezentului ghid al
solicitantului – condiţii specifice, pentru cheltuielile
care fac obiectul
schemei de ajutor de minimis, contribuţia eligibilă minimă a
solicitantului şi partenerilor, după caz, din totalul
costurilor eligibile este 0.
ACTIVITĂŢILE ÎN CARE VOR FI IMPLICAŢI PARTENERII PRIVAŢI NAŢIONALI
Pe lângă activitatea de
elaborare a proiectului, partenerii privaţi naţionali vor fi implicaţi în implementarea
următoarelor
activităţi din cadrul proiectului:
Activitatea 1:
Campanie de informare şi promovare în rândul tinerilor din
regiunile Sud Muntenia si Oltenia în
vederea identificării persoanelor cu vârsta între
16 şi 29
de ani care nu sunt ocupaţi şi nu urmează nici o
formă de
educaţie sau
formare în vederea direcţionării acestora către SPO
în
vederea înregistrării şi profilării;
In cadrul acestei activităţi se va realiza o
campanie de informare şi promovare în vederea identificării persoanelor
cu vârsta între 16
şi 29 de
ani care nu sunt ocupaţi şi nu urmează nici o
formă de
educaţie sau
formare din regiunile Sud Muntenia si Oltenia.
în
cadrul acestei campanii de informare şi promovare urmează să fie
identificate două categorii de persoane:
a)
Persoane cu vârsta între 16
şi 29 de
ani, care nu urmează nici o formă de educaţie sau formare şi care
nu sunt ocupate pe piaţa muncii, care sunt înregistrate
şi
profilate de către SPO.
Aceste persoane, pe baza criteriilor de eligibilitate stabilite prin Cererea de
finanţare (în
corelare cu criteriile de
eligibilitate stabilite prin prezentul Ghid al Solicitantului), pot fi
selectate şi integrate în
grupul ţintă al proiectului.
b)
Persoane cu vârsta între 16
şi 29 de
ani, care nu urmează nici o formă de educaţie sau
formare şi care
nu sunt ocupate pe piaţa muncii ce nu sunt înregistrate
şi
profilate de către SPO.
Aceste persoane vor fi
direcţionate
către SPO
în
vederea înregistrării şi profilării în
conformitate cu normele legale în vigoare. Aceste persoane vor fi
selectate şi înregistrate în
grupul ţintă după ce SPO înregistrează şi profilează
aceste persoane.
Campania informare/promovare va fi realizata de către
Liderul de parteneriat împreună cu partenerii atât prin
intermediul social media, spaţiul de intalnire preferat de tinerii
NEETs cat si prin afisaje/pliante ce vor distribuite în şcoli, primării,
sediile AJOFM, locuri frecventate de către tineri sau de către părinţii şi
rudele acestora. Design-ul campaniei va trebui să pună în evidenţă avantajele înscrierii tinerilor la SPO şi
prezentarea serviciilor SPO de o manieră atractivă, drept oportunitate de neratat şi soluţie
pentru problemele tânărului
Conceptul campanie va fi dezvoltat si pus in aplicare de
către
Expertul in comunicare si coordonatorii de activităţi ai partenerilor si va
avea în
vedere doua categorii de public:
• Public ţintă tineri
NEET – campanie preponderent online;
• Public ţintă adulţi (părinţi, rude
alte tinerilor NEETs) – campanie preponderant afişaj/
pliante.
Activitatea 4: Susţinerea antreprenoriatului, inclusiv
a ocupării pe cont-propriu
Aceasta activitate se va organiza exclusiv pentru tinerii
NEETs din grupul ţinta cu nivel de ocupabilitate A”uspr
ocupabil”.
Subactivitatea SA.4.1. Acordarea de sprijin persoanelor
din grupul ţintă pentru înfiinţarea de afaceri sub forma unor
servicii personalizate de sprijin sub forma de formare profesionala antreprenoriala si
consiliere/ consultanţă/ mentorat/ sprijin pentru
elaborarea planului de afaceri.
Subactivitatea SA.4.1.1 Formare profesionala”
antreprenoriala” – Derularea programului de formare antreprenoriala pentru 150 persoane-tineri NEETs cu nivel de
ocupabilitate A.
Scopul programului de formare antreprenoriala îl
reprezintă formarea de competente antreprenoriale pentru
membrii grupului ţinta.
Programul de specializare in „Competente cheie mai
multor ocupaţii- Competente Antreprenoriale” se va adresa
unui număr de 150 persoane din cadrul
grupului tinta-tineri NEETs cu nivel de ocupabilitate A din care 75 persoane din
Regiunea Sud Muntenia si 75 persoane din Regiunea Oltenia care vor derula activităţi specifice cu Partenerii.
Programul va avea 80 ore/curs (din care
30 ore de teorie, 50 ore de practica, astfel incat programul sa poată răspunde
exigentelor unei bune pregătiri a cursanţilor in vederea atingerii
obiectivului scontat –
acela de a obţine abilitaţi de intocmire a unui
plan de afaceri de foarte buna calitate.
Organizarea Programului de formare Antreprenoriala
se va face in format fizic (in sala de curs) sau
on-line, funcţie de posibilităţile si oportunitatea de
a derula aceasta activitate intr-o forma sau alta, tinandu-se cont si de eventualele restricţii
impuse de Pandemia Covid19.
Persoanele vor fi repartizate pe grupe de maximum 25
pers./grupa, tinand cont de posibilitatea programului
orar de a participa la curs şi de nivelul de cunoştinţe de
baza deţinute la momentul intrării in grupul ţinta,
astfel incat participanţii sa obtina satisfacţie si
transfer de cunoştinţe
necesare intr-o măsura cat mai mare.
După susţinerea examenului,
furnizorul va elibera Certificatele de absolvire recunoscute de către
ANC, minim 75% dintre participanţi vor promova examenul in cadrul
programului de specializare-Competente Antreprenoriale.
Subactivitatea SA.4.1.2 consiliere/
consultanţa”/ mentorat – pentru membrii
grupului ţinta
Oferirea serviciilor de consiliere/ consultanţa/
mentorat în antreprenoriat pentru persoanele din GT urmăreşte să
contribuie la completarea cunoştinţelor si aptitudinilor dobândite pe parcursul vieţii,
pentru întocmirea unor planuri de afaceri cat
mai viabile.
Serviciile vor fi personalizate
pentru fiecare afacere vizata, in funcţie de specificul acesteia, inclusiv după
selectarea Planurilor de afaceri finanţate, in vederea optimizării
acestora, pana
la momentul semnării contractului de finanţare si
acordarea ajutorului de minimis. In acest sens, experţii desemnaţi vor
verifica daca PA prevede intocmai termenelor impuse prin GCS şi daca toate cheltuielile
au fost incadrate corect pe capitole bugetare, si va optimiza PA, impreuna cu beneficiarul.
Subactivitatea SA. 4.1.4 Furnizarea, de către
administratorul schemei de minimis, a serviciilor personalizate de consiliere in vederea
infiintarii întreprinderilor
Se vor furniza informaţii privind: procedurile
legale de infiintare a întreprinderilor; documentele obligatorii
necesare pentru semnarea contractului de subvenţie.
Membrii grupului ţinta vor fi asistaţi în
procesul de colectare a actelor necesare si completarea diverselor formulare
necesare pentru înfiinţarea unei întreprinderi.
Activitatea de înfiinţare a firmei se va
finaliza cu obţinerea documentelor firmei si a
certificatelor de identificare
fiscala. întreprinderile nou-infiintate vor
avea sediul social in regiunea Sud Muntenia, respectiv Oltenia. Se vor evidenţia, de
asemenea, condiţiile prevăzute in ghid referitoare
la: prin planul de afaceri se
va creea minim 1 loc de muncă; afacerile înfiinţate
trebuie să funcţioneze minimum 12 de luni
pe perioada implementării proiectului şi să asigure o perioadă de sustenabilitate de
minimum 6 luni.
Subactivitatea 4.2.2 Monitorizarea funcţionării şi
dezvoltării întreprinderilor finanţate atât in etapa de implementare
(de minim 12 luni), cat si in etapa de sustenabilitate (de minim 6 luni)
Monitorizarea funcţionarii si dezvoltării
afacerilor sociale finanţate va fi realizata după înfiinţarea celor min. 50 întreprinderi
de către
persoanele selectate în vederea implementării planurilor de afaceri.
Experţii vor realiza pentru fiecare
beneficiar o lista de indicatori asumaţi prin planul de afaceri finanţat si
vor preciza care sunt tipurile de documente justificative necesare pentru a
dovedi îndeplinirea acestora. în
aceasta perioada, experţii vor sta la dispoziţia
beneficiarilor pentru clarificări.
Monitorizarea funcţionarii
si dezvoltării afacerilor sociale finanţate în
perioada de sustenabilitate
va fi realizata de către Responsabilii monitorizare sau
experţii
desemnaţi ulterior celor 24 luni aferente
implementării proiectului. Se va avea in
vedere menţinerea locului de munca nou creat prin Planul de
afaceri selectat la finanţare, dar si menţinerea activităţii din perspectiva dezvoltării si nu doar a supravieţuirii
in piaţa.
CRITERIILE DE SELECŢIE A PARTENERILOR NAŢIONALI PRIVAŢI Şl GRILA DE EVALUARE
Cerinţele generale pe care trebuie să le îndeplinească partenerii
pentru a fi selectaţi în elaborarea şi depunerea cererii de finanţare
pentru viitorul proiect, precum şi criteriile de eligilitatesunt cele prevăzute în
Ghidul Solicitantului, Condiţii generale POCU 2014-2020 – Orientări privind
accesarea finanţărilor în cadrul Programului
Operaţional Capital
Uman 2014-2020 şi în Ghidul
Solicitantului, Condiţii
Specifice pentru apelul „VIITOR PENTRU TINERII
NEETs I” AP 1 PI 8.II OS 1.1 Et OS 1.2″, publicate pe site-ul www.fonduri-ue.ro al Ministerului Fondurilor Europene.
Tipuri de solicitanţi şi parteneri eligibili:
în cadrul acestei cereri
de propuneri de proiecte, partenerii eligibili sunt:
> Furnizori autorizaţi de formare profesională a adulţilor –
persoane juridice autorizate în
conformitate cu
prevederile OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala aadulţilor,
republicata,
cu modificările şi
completările ulterioare;
>
Centre autorizate de
evaluare şi certificare a competenţelor
profesionale obţinute pe alte
căi decât cele
formale;
>
Organizaţii
sindicale – persoane juridice de drept privat, constituite în
conformitate cu Legea
dialogului social
nr.62/2011, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare;
>
Organizaţii
patronale – persoane juridice de drept privat fără scop patrimonial,
constituite în
conformitate cu Legea
dialogului social nr.62/2011, republicată, cu modificările şi
completările
ulterioare;
>
ONG-uri;
>
Organizaţii de
tineret, legal constituite;
>
Camere de Comerţ şi
Industrie, persoane juridice de utilitate publică, fără scop patrimonial,
organizate în
temeiul dispoziţiilor din Legea nr.335/2007 privind
Camerele de Comerţ din România,
cu modificările şi completările
ulterioare;
>
SPO (inclusiv unităţile cu personalitate juridică din subordinea sa);
>
Ministerul Tineretului şi
Sportului si instituţiile subordonate/in coordonare;
>
Asociaţii de întreprinderi.
NOTĂ: Neîndeplinirea
acestor cerinţe şi a criteriilor de eligibilitate determină respingerea oricărei candidaturi.
/. ETAPA DE
CALIFICAREA CANDIDAŢILOR
Selectarea
partenerilor se va face pe baza următoarelor documente pe care candidaţii le
vor depune la sediul AJOFM Arges din Pitesti,
b-dul. Republicii, nr. 11:
Dosarul pentru ofertanţii naţionali
trebuie să conţină următoarele
documente:
în
copie, semnată şi certificată conform cu originalul de către reprezentantul legal:
1.
Documente statutare,
inclusiv ultimele acte
adiţionale şi
hotărâri judecătoreşti de
modificare, după caz,
precum şi documente privind acreditarea
valabilă ca furnizor de servicii
specializate pentru
stimularea ocupării forţei
de muncă/autorizarea ca
furnizor de formare profesională, dacă este
cazul;
2.
Certificatul de înregistrare
fiscală/CUI sau hotărârea judecătorească de înfiinţare,
după caz;
3.
Certificat constatator
eliberat de Oficiul Registrului Comerţului care să ateste că
organizaţia
dumneavoastră nu
este în
stare de faliment sau lichidare, nu are activitatea suspendată, nu
este
subiectul oricăror
proceduri care se referă la astfel de situaţii,
sau nu este în orice situaţie analogă
provenind dintr-o
procedură similară prevăzută în
legislaţia şi reglementările naţionale în
vigoare
sau Extras actualizat
din Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor
sau certificat emis de Judecătorie sau
Tribunal, care să ateste numărul de înregistrare
al organizaţiei dumneavoastră şi
situaţia
juridică a
organizaţiei,
după caz;
Bilanţul
contabil pentru fiecare din ultimii ani fiscali încheiaţi –
anii 2017-2019, declaraţi in
Cererea de Finanţare. Bilanţul contabil trebuie să
cuprindă cel puţin: formular 01
„Capitaluri” şi
formular 02 „Rezultat patrimonial”. Bilanţul contabil trebuie să fie
copie a exemplarului depus la
organul fiscal în raza
căruia
funcţionează,
trebuie să fie vizibil numărul de înregistrare
şi
antetul cu
datele de identificare
complete;
5.
Certificatul de atestare
fiscala emis in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 3654/2015
privind aprobarea procedurii de eliberare a
certificatului de atestare fiscală, a certificatului de
obligaţii
bugetare, precum şi a modelului şi conţinutului
acestora. Solicitantului/partenerului NU i
se poate acorda finanţarea
nerambursabilă solicitată dacă se încadrează, din
punct de vedere al
obligaţiilor
de plată restante la bugetele publice, într-una
din situaţiile în care obligaţiile
de plată
nete depăşesc 1/12 din totalul obligaţiilor datorate în ultimele
12 luni;
6.
Certificatul de atestare
fiscală emis in conformitate cu prevederile
Ordinului comun, al
ministrului administraţiei şi internelor şi
ministrului finanţelor publice nr. 2052 bis/1528/2006
privind aprobarea unor
formulare tipizate pentru stabilirea, constatarea, controlul, încasarea
şi
urmărirea impozitelor şi
taxelor locale, precum şi a altor venituri ale bugetelor
locale (in original).
Certificatul trebuie să fie însoţit de
Anexa privind verificarea eligibilităţii solicitanţilor de fonduri
externe nerambursabile
emisă în
conformitate cu prevederile Ordinului comun,
al ministrului
administraţiei şi
internelor şi ministrului finanţelor
publice, nr. 75/767/2009 privind aprobarea unor
formulare tipizate
pentru activitatea de colectare a impozitelor şi taxelor locale, desfăşurată de
către organele fiscale
locale, în care trebuie să fie
precizat că solicitantul se încadrează, la
data
întocmirii
certificatului de atestare fiscală, in următoarea situaţie:
„obligaţiile de plată scadente nu
depăşesc 1 /6 din totalul
obligaţiilor datorate in ultimul semestru încheiat”;
7.
Contracte de finanţare,
acorduri de parteneriat, alte contracte/acorduri /documente, după
caz, pentru
a proba că
aţi
implementat/implementaţi
cel puţin 1
proiect cu finanţare nerambursabilă şi/sau aveţi
experienţă de cel puţin 6 luni în
domeniul activităţilor proiectului.
în original:
8.
Scrisoare de intenţie
(conform model ataşat – Anexa 1);
9.
Fişa partenerului (conform
model ataşat – Anexa 2);
în Scrisoarea de intenţie şi în Fişa
partenerului participanţii vor menţiona cel puţin o
activitate cadru a
proiectului pentru care dispun de resursele materiale şi umane necesare, vor
preciza regiunea/regiunile
(Sud Muntenia si Oltenia) în care va/vor implementa
activitatea/activităţile în care se vor implica şi vor
furniza o scurtă descriere a acţiunilor propuse în
cadrul acestei activităţi cu prezentarea aspectelor
considerate esenţiale pentru obţinerea rezultatelor aşteptate
şi
atingerea obiectivelor
şi a
contribuţiei în parteneriat:
plusvaloarea adusă proiectului;
10. Declaraţie de
eligibilitate pe propria răspundere a reprezentantului legal
(semnată de către
acesta) că nu se încadrează în
niciuna din situaţiile de excludere stipulate în
cadrul Regulilor
generale privind eligibilitatea
solicitanţilor stipulate în documentele cadru de
implementare (ex.
Ghidul solicitantului
orientări generale, Ghid condiţii
specifice) – Formularul 2;
11. Notă
justificativă care va conţine o analiză a
valorii adăugate a parteneriatului în ceea
ce
priveşte utilizarea
eficientă
a fondurilor, precum
şi
rolul partenerului în
implementarea
proiectului.
Nota justificativă va fi
insoţită de:
–
CV-urileîn
format EUROPASS ale experţilor-cheie propuşi de partener pentru
proiect;
– Fiecare CV trebuie să specifice poziţia pentru care expertul
este propus în proiect şi trebuie să
fie semnat şi
datat de expert pe fiecare pagină;
– Lista resurselor materiale deţinute de partener şi
propuse pentru utilizare în cadrul proiectului (ex.imateriale,
echipamente, vehicule, spaţii disponibile pentru desfăşurarea activităţilor proiectului). Nedepunerea
unuia dintre documentele menţionate mai sus atrage
excluderea candidatului de la procedura de evaluare şi selecţie.
întrucât proiectul are o acoperire mulţi-regională (va fi implementat în Regiunile Sud Muntenia şi Oltenia), solicitantul va putea selecta şi 2 parteneri pentru implementarea aceleiaşi/aceloraşi activităţi în fiecare dintre cele 2
regiuni vizate prin proiect.
Dosarele de candidatură vor fi transmise/depuse la registratura Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Arges din judeţul Arges, municipiul Pitesti, b-dul. Republicii, nr. 11,
până la împlinirea termenului limită de depunere a acestora.
Data limită de depunere a candidaturilor este 05.02.2021, ora 1400. Pentru eventuale solicitări de clarificări – Persoană de contact: Jian Mirela, consilier, tel. 0248-222415,
fax 0248/222585, e-mail: ajofm@ag.anofm.ro.
//. ETAPA DE EVALUARE A CANDIDAŢILOR
După aprobarea listei candidaţilor calificaţi
conform grilei de calificare (Anexa 3), Comisia de selectare a
partenerilor va proceda, conform Grilei de Evaluare şi Selectare
(Anexa 4) la evaluarea candidaturilor luând în considerare următoarele criterii:
Nr. crt. |
Criterii de evaluare |
Punctaj maxim |
Punctaj participant |
1 |
Capacitatea tehnica şi financiară |
50 |
|
1.1 |
Resurse umane |
35 |
|
|
Număr de experţi cheie cu |
15 |
|
Evaluarea |
20 |
|
|
1.2 |
Situaţia financiară^ (suma |
15 |
|
2 |
Capacitate profesională |
30 |
|
1 Nivelul de experienţă la nivelul unei candidaturi
se consideră ca medie a nivelurilor de experienţă ale experţilor propuşi în
cadrul candidaturii în cauză.
2 Conform Ghidului Orientări privind accesarea
finanţărilor în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014-2020
2.1 |
Dovada implementării unor proiecte cu 1 proiect – 5 puncte între 2 și 3 proiecte – 10 puncte mai mult de 3 proiecte – 15 puncte
|
15 |
|
2.2 |
Dovada experienței de cel puțin 6 luni în între 6 luni și 1 ani – 5 puncte între 1 și 3 ani – 10 puncte mai mult de 3 ani – 15 punte
|
15 |
|
3 |
Contribuția partenerului la activitățile
|
20 |
|
3.1 |
Numărul de activități principale în care 1 activitate – 10 puncte 2 activități – 20 puncte
|
20 |
|
|
TOTAL |
100 |
|
1.Evaluarea
experienţei relevante se face pentru fiecare
expert propus în parte. Punctajul maxim va fi media aritmetică a punctajelor tuturor experţilor propuşi.
2. Prin activităţi principale se înţeleg acele acţiuni care drept rezultat nemijlocit obţinerea rezultatelor aşteptate şi atingerea indicatorilor specificate prin Ghidul
Solicitantului – Condiţii specifice.
Punctajul minim care trebuie să fie obţinut de către candidaţi pentru a fi selectaţi este
de 70 puncte.
///. REZULTATUL PROCEDURII
Rezultatul procedurii de evaluare şi selecţie a
dosarelor de candidatură va fi postat pe site-ul www.anofm.rom termen de cel mult 3 zile de la data finală de
depunere a dosarelor. Anunţul
publicat pe site va cuprinde informaţiile cuprinse în anunţul de
selecţie şi
informaţii cu privire la candidaţii
participanţi la procedură admişi şi
respinşi şi punctajul obţinut de
către fiecare dintre aceştia.
IV. SOLUŢIONAREA CONTESTAŢIILOR
Ofertanţii care nu au fost selectaţi de către
AJOFM Arges ca parteneri pot depune contestaţii la sediul instituţiei din Pitesti, b-dul. Republicii, nr. 11, în termen de 1 zi lucrătoare de la data publicării
rezultatului procedurii. Contestaţiile se vor soluţiona în
termen de 3 zile lucrătoare de la expirării termenului de
depunere a contesaţiilor, iar rezultatul va fi
publicat pe site-ul www.anofm.ro.
ANEXE: Anexa 1
Anexa 2 model Scrisoare de
intenţie
model
Fişa
partenerului
Anexa 3 – Grilă de
calificare a candidaţilor
Anexa 4 – Grila de evaluare şi selectare a ofertanţilor
FORMULARE:
Formularul 2 – declaraţie de eligibilitate
Anexele şi formularele vor fi publicate pe site-ul AJOFM Arges
odată cu Anunţul de selecţie.
DIRECTOR EXECUTIV,
NICOLAE BADESCU