AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA (ANOFM), cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Bucuresti, telefon 021/3039843, cod fiscal 11370190, doreste sa valorifice prin vanzare bunuri, reprezentand echipamente IT nefunctionale cu durata normala de functionare mult depasita, cu uzura fizica ridicata si depreciere functionala si economica mare. Licitatia de vanzare a bunurilor va avea loc in data de 24.10.2025, ora 10:00 la sediul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca. In cazul in care bunurile nu au fost adjudecate la prima sedinta, licitatia se va relua in data de 30.10.2025, ora 10:00, respectiv 06.11.2025, ora 10:00.
Bunurile care fac obiectul prezentei vanzari prin licitatie pot fi vazute la sediul ANOFM, din str. Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Bucuresti.
Listele continand bunurile propuse pentru valorificare prin vanzare la licitatie, precum si preturile de pornire a licitatiei pot fi vizionate pe site-ul anofm www.anofm.gov.ro/informatii-publice/transparenta achizitii/achizitii publice.
Informatii privind bunurile vandute prin licitatie publica cu strigare pot fi obtinute la numarul de telefon 021.303.98.43 sau la adresa de email eliza.cretu@anofm.gov.ro.
La licitatia de vanzare a bunurilor mentionate mai sus, societatile comerciale si persoanele fizice interesate de bunurile pe care ANOFM doreste sa le valorifice nedezmembrate sau nedemolate vor prezenta urmatoarele documente:
a) chitanta de achitare a cotei de cheltuieli de participare la licitaţie, eliberata de casieria institutiei publice;
b) copie de pe certificatul de inmatriculare la Registrul comerţului şi codul fiscal, pentru persoanele juridice române, sau actul de identitate pentru persoanele fizice. Societatile comerciale si persoanele fizice interesate vor achita la caseria ANOFM, din str. Avalansei nr. 20-22, cota de cheltuieli de participare in valoare de 100 lei.