Informatii Publice

CV Europass

Folosirea CImagineV-ului Europass
prezinta mai multe avantaje:

 

· Este un document standardizat la nivel european, folosit de milioane de persoane si solicitat de catre numeroase institutii publice sau private in vederea participarii la concursuri sau interviuri, sau la angajare;

· Are sectiuni a caror completare se face pe baza unor grile standardizate de auto-evaluare (de exemplu, cea referitoare la competentele lingvistice, bazata pe Cadrul European Comun de Referinta pentru Limbile Straine);

· Are sectiuni referitoare la tipuri de competente (fie ca sunt obtinute in cadrul educatiei formale, fie intr-un context non-formal). De exemplu, pot fi introduse date cu privire la competente organizationale, sociale, tehnice.
CV-ul poate fi completat sau actualizat online consultand site-ul http://www.europass-ro.ro, sectiunea "Creeaza". Astfel, utilizatorul are - in fiecare etapa a completarii CV-ului -
acces la explicatii, recomandari si exemple. In plus, completarea online asigura pastrarea formatului standard de CV Europass.

AtaşamentMărime
CV european_ro_RO.doc90.5 KB
cv_europass_en.doc64.5 KB

CV Europass -Noul model

Folosirea CImagineV-ului Europass prezinta mai multe avantaje:

· Este un document standardizat la nivel european, folosit de milioane de persoane si solicitat de catre numeroase institutii publice sau private in vederea participarii la concursuri sau interviuri, sau la angajare;

· Are sectiuni a caror completare se face pe baza unor grile standardizate de auto-evaluare (de exemplu, cea referitoare la competentele lingvistice, bazata pe Cadrul European Comun de Referinta pentru Limbile Straine);

· Are sectiuni referitoare la tipuri de competente (fie ca sunt obtinute in cadrul educatiei formale, fie intr-un context non-formal). De exemplu, pot fi introduse date cu privire la competente organizationale, sociale, tehnice.
CV-ul poate fi completat sau actualizat online consultand site-ul http://www.europass-ro.ro, sectiunea "Creeaza". Astfel, utilizatorul are - in fiecare etapa a completarii CV-ului - acces la explicatii, recomandari si exemple. In plus, completarea online asigura pastrarea formatului standard de CV Europass.

AtaşamentMărime
Noul model_CV_RO.doc593 KB
Noul model_CV_EN.doc241 KB

Concurs post temporar vacant

Agenţia Națională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, cu sediul în Bucureşti, str. Avalanşei nr. 20-22, sector 4, scoate la concurs, în data de 07.07.2017, ora 10:00 (proba scrisă), la sediul agenţiei, postul temporar vacant de Consilier, grad profesional asistent -Compartiment Achiziţii publice şi investiţii.

Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante:
-Pregătire de specialitate - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
-Vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 1 an;
-Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
-Iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate;
Data de desfăşurare a concursului: 07.07.2017 - ora 1000 - proba scrisă.
Înscrierile se fac în termen de 8 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea a -III- a, la sediul ANOFM, respectiv în perioada 22 iunie - 29 iunie 2017.
În acest sens, candidaţii vor depune dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

 

AtaşamentMărime
bibliografie dabas compartiment achizitii.pdf35.89 KB

Concurs post vacant

Agenţia Națională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, cu sediul în București, Str. Avalanșei, nr.20-22, sector 4 scoate la concurs, în data de 24.07.2017, ora 10:00 (proba scrisă), la sediul agenţiei, postul vacant de Consilier, grad profesional superior - Serviciul financiar contabil - Direcția Administrarea Bugetului Asigurărilor pentru Şomaj.

Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante:
-Pregătire de specialitate - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
-Vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani;
-Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
-Iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate;
Data de desfăşurare a concursului: 24.07.2017 - ora 10.00 - proba scrisă.

Înscrierile se fac în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea a -III- a, la sediul ANOFM, respectiv în perioada 22 iunie - 11 iulie 2017.
În acest sens, candidaţii vor depune dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

AtaşamentMărime
Bibliografie dabas serv financiar contabil.pdf40.35 KB

Concurs post vacant

Agenţia Națională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, cu sediul în București, Str. Avalanșei, nr.20-22, sector 4 scoate la concurs, în data de 31.07.2017, ora 10:00 (proba scrisă), la sediul agenţiei, postul vacant de Consilier juridic, grad profesional superior - Compartiment Contencios - Direcția Contencios, Legislaţia Pieţei Muncii şi Metodologie.

Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante:
-Pregătire de specialitate - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă: ştiinţe juridice;
-Vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani;
-Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
-Iniţiativă şi creativitate, capacitate de adaptare la muncă în echipă, efort intelectual, seriozitate;
Data de desfăşurare a concursului: 31.07.2017 - ora 1000 - proba scrisă.

Înscrierile se fac în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea a -III- a, la sediul ANOFM, respectiv în perioada 22 iunie - 11 iulie 2017.
În acest sens, candidaţii vor depune dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

AtaşamentMărime
Bibliografie DCLPMM.pdf49.91 KB
Emite conţinut
urchinTracker();