Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, cu sediul în Satu  Mare, str. Ion Ghica, nr.36, telefon: 0261-770237, fax: 0261-770238, cod fiscal 11341313, comunica pe aceasta cale tuturor societatilor specializate sa presteze servicii de curatare a birourilor, faptul ca se initiaza achizitie publica directa de servicii de curatare a birourilor, cod CPV 90919200-4.

Valoarea estimata a achizitiei: 35.500,00 lei, fara TVA pentru perioada 01.04.2025 – 31.10.2025 (7 luni).

Achizitia se va organiza in conformitate cu art.7, alin.5 din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.

Achizitia se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari servicii

Autoritatea Contractanta este Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, care  va achizitiona direct  servicii de curatenie pentru spatiile specificate in prezentul anunt, conform prevederilor legale in vigoare.

Denumirea achizitiei : achizitie publica de prestari servicii de curatare a birourilor si a incaperilor la punctul de lucru Carei, str 1 Decembrie 1918, nr.15 si la sediul AJOFM Satu Mare, str.Ion Ghica, nr.36.

Modul de achizitie , cumparare directa prin catalogul electronic din SEAP ce se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari servicii de curatare a birourilor.

OBIECTUL CONTRACTULUI

Servicii de curatare si igienizare a birourilor si a incaperilor la punctul de lucru Carei, str.1 Decembrie 1918, nr.15 si la sediul AJOFM Satu Mare, in termenele prevazute in contract.

OBIECTUL PRESTARII SERVICIILOR

Obiectivele specifice ale acestui contract consta in achizitionarea de servicii de curatenie pentru o buna desfasurare a activitatii, precum si un mediu adecvat in relatia cu clientii, in termenele prevazute in contract.

DESCRIEREA SERVICIILOR SOLICITATE

          Prestarea serviciilor de curatenie se va realiza in urmatoarele locatii:

-Sediul AJOFM Satu Mare, str. Ion Ghica, nr.36,

-Punctul de lucru Carei, str.1 Decembrie 1918, nr.15

          Suprafetele pentru care se presteaza serviciile de curatenie sunt:

Locatia: Sediul AJOFM Satu Mare, Str.Ion Ghica, Nr.36

  • Mocheta in suprafata de 850 mp,
  • Gresie inclusiv grupuri sanitare 464 mp,
  • Geamuri 530mp.

Punctul de lucru Carei, Str.1 Decembrie 1918, nr.15

  • Mocheta suprafata de 50 mp
  • Gresie inclusiv grupuri sanitare 35 mp
  • Geamuri 20 mp

Operatiunile de curatenie solicitate a se efectua sunt detaliate conform urmatorului tabel:

Nr. CrtActivitatiZilniceSaptamanaleLunareTrimestriale
1Spalat gresiaX   
2Aspirat mochetaX   
3Aspirat scaune,imbracaminte textila X  
4Lustruit telefoane si tastaturaX   
5Stergerea prafului de pe pervazul ferestrelor X  
6Stergerea usilorX   
7Stergerea picioarelor scaunelor si birourilor X  
8Stergerea intrerupatoarelor si prizelor electrice  X 
9Stergerea mobilierului si a meselor de birou tratarea lor cu solutii antistaticeX   
10Evacuarea deseurilor din birouri selectivX   
11Golirea pubelelor X  
12Spalarea pubelelor X  
13Introducerea sacilor menajeri in pubele X  
14Curatarea mochetei cu spuma si uscare rapida   X
15Curatat geamuri interior  X 
16Curatat geamuri exterior   X
17Curatat pereti de paianjeni si praf X  
18Curatat corpurilor de iluminat de praf X  
19Curatat caloriferele de praf X  
20Spalarea dezinfectarea si odorizarea grupurilor sanitareX   
21Maturat parcarea din fata agentieiX   
22Introducerea sacilor menajeri in cosurile de gunoi din birouriX   
23Spalarea dezinfectarea balustradelor scarilorX   
24Ingrijirea plantelor ornamentale,stergerea lor de praf,udarea lorX   
25Spalarea usilor de acces din cladireX   

Prestatorul va asigura materialele necesare realizarii prestatiei ( hartie igenica, sapun lichid, solutii curatare,dezinfectanti, saci menajeri, etc.) care vor fi incluse in pret.

Prestatorul trebuie sa detina aparatura proprie pentru efectuarea operatiunilor de curatenie.

Prestatorul trebuie sa asigure colectarea  selectiva a deseurilor.

Prestarea serviciilor de curatenie nu trebuie sa intrerupa sau sa deranjeze activitatea personalului institutiei.

Angajatii firmei prestatoare trebuie sa asigure confidentialitatea informatiilor si a documentelor accesate intamplator in timpul desfasurarii activitatii acestora in institutie si la sediul agentiei.

Prestatorul va asigura numarul de personal prezentat in oferta indiferent de perioada efectuarii concediilor de odihna, concediilor medicale, zilelor libere, etc.

Prestatorul are obligatia de a asigura toate conditiile necesare pentru ca personalul sa efectueze vizita medicala periodica, conform reglementarilor legale in domeniu.

La finele fiecarui luni se vor receptiona serviciile de curatenie prestate, de catre o  comisie numita de directorul executiv al AJOFM Satu Mare, in prezenta reprezentantului legal a societatii prestatoare. Plata se va efectua cu ordin de plata la 30 de zile de la receptia serviciilor.

DURATA DE PRESTARE A SERVICIILOR

Serviciile de curatenie vor fi asigurate pe durata desfasurarii contractului respectiv  din data de 01.04.2025  pana la 31.10.2025.

Prestarea serviciilor de curatenie pentru beneficiarul AJOFM Satu Mare se vor efectua dupa cum urmeaza:

  • Sediul AJOFM Satu Mare 1 persoana, 8 ore pe zi, zilnic de luni pana joi in intervalul orar 09:00 – 17:30 si vineri in intervalul orar 09:00 – 15:00.
  • Punct de lucru Carei o persoana 2 ore pe zi, doua zile pe saptamana in intervalul orar 14-16.

Termenul limita pentru primirea si inregistrarea ofertelor pe suport de hartie la secretariatul institutiei AJOFM Satu Mare, str.Ion Ghica nr.36 este data de: 28.03.2025 ora 12:00.

PREZENTAREA OFERTEI

Propunerea financiara va fi exprimata in lei fara TVA cu doua zecimale si va cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor.

Oferta financiara va fi insotita de urmatoarele documente:

-C.U.I. in copie

-Certificat Constatator de la O.R.C. in original.

Documentul in copie va fi certificat conform cu originalul si semnat pe fiecare pagina de catre reprezentantul legal al societatii.

Oferta tehnica se va elabora astfel incat sa respecte cerintele prezentului anunt.

Data limita stabilita pentru primirea si inregistrarea ofertelor pe suport de hartie, la secretariatul institutiei A.J.O.F.M. Satu Mare, Str.Ion Ghica, Nr.36 este data de 28.03.2025, ora 12:00.

Informatii suplimentare: Finalizarea achizitiei directa se va efectua prin intermediul SEAP – cumparare directa in baza ofertei care respecta cerintele prezentului anunt. Anuntul se poate descarca de pe site-ul institutiei:    

https://www.anofm.ro/satu-mare/categorie/anunturi-achizitii

–        Informatii suplimentare referitoare la achizitie se pot obtine de la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare strada Ion Ghica nr.36, Satu  Mare, Cod postal 440091, compartiment Achizitii Publice, persoana de contact  Macelaru Adriana Claudia.

  Telefon: 0261-770237, fax: 0261-770238, e-mail: ajofm.sm@anofm.gov.ro

Valoarea totala estimata a serviciilor pentru 7 luni este de 35.500,00 Lei, fara TVA.(01.04.2025 – 31.10.2025)

Nu se accepta subcontractarea serviciilor.

Compartiment  achizitii  pubice