NR.6038 din 28.08.2025

Aprob,

Director executiv,

Daniel CHIRILA

      Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă NEAMT, cu sediul în PIATRA NEAMT, str.Privighetorii nr.21-23,  organizează, în perioada 29.08.2025-05.09.2025 selecția resurselor umane din cadrul echipei de implementare a Proiectului COMPETENT– Format, calificat, competitiv pe piața muncii!” aferent Programului Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritatea 3: Creșterea accesului pe piața muncii pentru toți, Obiectiv specific: ES04.1., Acțiunea 3.a.1.2. Furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate,   pentru următoarele  posturi:

expert implementare județean – 3 posturi;

      Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajați ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă NEAMT, subordonată a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.

      Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă are în implementare, cu o durată de maxim 36 de luni, proiectul COMPETENT– Format, calificat, competitiv pe piața munciiaferent Programului Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritatea 3: Creșterea accesului pe piața muncii pentru toți, Obiectiv specific: ES04.1., Acțiunea 3.a.1.2. Furnizarea de măsuri active în pachete de servicii integrate,

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea nivelului de competențe profesionale a 20.000 de persoane înregistrate la Serviciul Public de Ocupare (SPO) în vederea ocupării mai facile a unui loc de muncă.

Obiectivul proiectului este conform cu elementele cheie relevante din pachetul de ocupare a forței de muncă și se caracterizează printr-o bună consecvență cu principalele strategii naționale. Creșterea ratei de ocupare a șomerilor constituie un obiectiv al Strategiei Naționale privind Ocuparea Forței de Muncă 2021-2027.

Obiectivele specifice ale proiectului:

Obiectiv Specific 1: Stimularea ocupării șomerilor înregistrați la Serviciul Public de Ocupare (SPO), prin creșterea nivelului de competențe profesionale pentru 20.000 de persoane, prin  organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru persoanele care fac parte din grupul țintă (șomeri, tineri cu vârsta de peste 30 ani, șomeri de lungă durată, șomeri cu un nivel redus de competențe, persoane cu dizabilități, persoane din comunități marginalizate, persoane din zone rurale, persoane cu vârsta peste 55 de ani, persoane reîntoarse în țară, persoane aparținând minorităților, persoane eliberate din detenție, refugiați, persoane beneficiare ale unei forme de protecție internațională).

Durata totală a proiectului: 36 luni

Activitățile proiectului sunt:

A1. Analiza nevoii de formare profesională în vederea creșterii competențelor pe piața muncii a   șomerilor înregistrați la SPO.

A2. Organizarea si derularea de campanii de conștientizare a șomerilor privind importanța formarii       profesionale pentru piața muncii

A3. Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru șomerii înregistrați la       SPO.

Prezentul document are scopul de a descrie și reglementa modul de desfășurare a procesului de  selecție a candidaților pentru ocuparea posturilor aferente echipei de management/ implementare a proiectului „COMPETENT– Format, calificat, competitiv pe piața muncii!”, realizarea publicității documentului, etapele şi termenele, precum şi modalitatea de evaluare a candidaților.

Posturile pentru care se organizează selecția:

-expert implementare județean – 3 posturi

Condițiile de ocupare a postului de expert implementare județean – 3 posturi

Cerințe minime post:

  • Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat (4 ani);
  • Minim 1 an vechime în muncă;

Competențe solicitate:

  • Cunoștințe de specialitate privind ocuparea forței de muncă și măsuri active de ocupare;
  • Abilități de comunicare și organizatorice;
  • Abilități de operare Microsoft Office.

Atribuții:

  • Identificarea persoanele pentru constituirea grupului țintă;
  • Asigură verificarea și centralizarea documentelor necesare pentru participarea la programele de formare profesională a persoanelor din grupul țintă;
  • Elaborează rapoarte, transmite la nivel central documentele/informațiile necesare monitorizării stadiului de implementare proiect și rapoarte;
  • Asigură transmiterea documentelor aferente cererilor de rambursare întocmite la nivel central;
  • Monitorizează situația persoanelor după ieșirea acestora din programele de formare.

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției.

Dosarele candidaților se depun în format electronic la adresa elena.bodnar.nt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț și vor primi un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidaților.

Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.

Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, depuse sub altă formă sau la o altă adresă de e-mail, precum și candidaturile incomplete, vor fi respinse.

Dosarul de înscriere va reprezenta un singur document pdf și va conține următoarele documente scanate în următoarea ordine:

a) Scrisoarea de intenție a candidatului;

b) Copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;

c) Curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d) Copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale actelor de studii;

e) Copia, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)  Adeverință de salariat;

g) Alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

h) Declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

i)  Declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/conflict de interese la activitățile proiectului.

Calendarul selecției

  1. Postarea anunțului – 28 august 2025
  2. Inscrierile au loc între 29 august –  02 septembrie 2025, ora 16:30
  3. După analiza CV-ului și a documentelor suport, afișarea rezultatului selecției dosarelor– 3 septembrie2025
  4. Interviul – 4 septembrie 2025, ora 11:00

Persoană de contact:     Elena Bodnar-Compartiment Resurse Umane si Salarizare

Tel. 0233.237780; elena.bodnar.nt@anofm.gov.ro

                                                                   Intocmit,

                                                                     Elena Bodnar,

                                                      Compartiment Resurse Umane si Salarizare

Documente descărcabile