În contextul actual, este important sa va
protejați atât pe dumneavoastră cât și pe cei din jur și să evitați 
zonele aglomerate. Dorim să rămânem în legătură permanentă cu dumneavoastră,
iar acest lucru este posibil acum și prin servicii on-line și comunicare
electronică.

Mai jos regăsiți modalitățile de realizare a
comunicării electronice între beneficiarii dreptului la indemnizaţia de şomaj,
ai măsurilor de stimulare a angajatorilor finanţate din bugetul asigurărilor
pentru şomaj, ai sumelor necesare pentru plata indemnizaţiei acordate ca urmare
a reducerii sau întreruperii temporare a activității total sau parţial ca
urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum şi ai măsurilor active de sprijin
imediat pentru angajatorii a căror activitate a fost redusă sau întreruptă
total sau parţial ca urmare a efectelor răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2
finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj și agențiile pentru ocuparea
forței de muncă județene și a muncipiului București.

Modalități de comunicare electronică – descarcă aici

Ghidul privind comunicarea electronică poate fi consultat aici

Prezentarea schematică a pașilor de urmat – descarcă aici

Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor: neamt@anofm.gov.ro

Deasemenea, pentru comunicarea eficientă dintre beneficiarii Sistemului Public de Ocupare si structurile din subordinea A.J.O.F.M. Neamț (transmiterea documentelor pentru luare în evidență, întocmire dosar de șomaj, anunțare locuri de muncă vacante, dispoziție de repartizare, documente acordare prime, documente lunare convenții, etc.) au fost create următoarele adrese de email:

  • ALOFM Piatra Neamtalina.caea.nt@anofm.gov.ro
  • ALOFM Roman: gabriel.bostan.nt@anofm.gov.ro    
  • ALOFM Tirgu Neamtcamelia.birgaoanu.nt@anofm.gov.ro
  • PL Bicazcatalina.halaciuga.nt@anofm.gov.ro
  • PL Poiana Teiuluicamelia.birgaoanu.nt@anofm.gov.ro