Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă
Gorj cu sediul în
municipiul Tg. Jiu, strada Lt. Col. D-tru Petrescu nr. 1, scoate la concurs în
data de 11 noiembrie 2019, ora 1000 (proba scrisă) la sediul
agenției, următorul
post vacant: consilier clasa
I grad profesional superior la compartimentul control, îndeplinirea măsurilor asiguratorii şi executare silită a
debitelor .
Condiții de participare (studii, vechimea în
specialitatea studiilor, alte condiții specifice):
-pregatire de specialitate: studii
universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in
ramura de stiinta: stiinte economice;
-Vechime minima in specialitatea studiilor
necesare exercitarii functiei publice: 7 ani;
-Cunoasterea limbii engleze sau franceze –
dovada expertizei in domeniul limbii engleze sau franceze se va face pe baza
unor documente care sa ateste detinerea competentelor respective, emise in
conditiile legii – nivel mediu;
-Cunostinte operare PC – dovada expertizei in
domeniul tehnologiei informatiei se va face pe baza unor documente care sa
ateste detinerea competentelor respective, emise in conditiile legii – nivel
avansat;
-Sa indeplineasca conditiile de ocupare a
unei functii publice prevazute la art. 465 alin. (1) din cod.
Dosarele se depun
la sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Gorj in termen de
20 zile de la publicarea anuntului pe site-ul institutiei, respectiv in perioada
09.10.2019-28.10.2019.
Dosarul de concurs, vor
conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere (se pune la dispoziţie candidaţilor);;
b)curriculum vitae, modelul comun
european;
c)copia actului de
identitate;
d) copii ale diplomelor de studii,
certificatelor şi altor documente care atestă
efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de
muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada
lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea
studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei
care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni
anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria
răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de
lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele se prezintă în
copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică
pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu
excepţia documentului cartii de identitate, care se poate transmite şi în
format electronic, la adresa de e-mail prevăzută anunt.
Formularul de înscriere va
fi pus la dispoziţie candidaţilor de către AJOFM Gorj din oficiu, prin
publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în
cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în
locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi
relaţii publice, în format letric.
Persoana de contact: Badea Cristina,
consilier la compartimentul resurse umane, salarizare, comunicare si secretariatul
consiliului consultativ; telefon 0253211568/0253213824; email:
cristina.badea@gj.anofm.ro
Bibliografia -concurs_CIMAESD_2019.doc
Fisa_post_consilier.PDF
FORMULAR DE ÎNSCRIERE.docx