ANUNȚ  IMPORTANT !!!

REFERITOR LA MĂSURILE DE PREVENIRE A RĂSPÂNDIRII ȘI INFECTĂRII CU COVID-19 LA NIVELUL AGENȚIEI JUDEȚENE PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ DOLJ

Având în vedere prevederile O.U.G. nr.70/2020 utilizarea poştei electronice ca mijloc de comunicare se aplică în continuare şi după încetarea stării de urgenţă, pentru o perioadă de 30 zile. Prin urmare se menţine modalitatea transmiterii de informaţii şi documente prin mijloacele electronice.

Acolo unde se impune depunerea unor documente originale, acestea pot fi transmise utilizând mijloacele electronice, dar pentru a avea forţa juridică a înscrisurilor autentice, persoana fizică / reprezentantul legal al persoanei juridice trebuie să deţină un certificat digital calificat pentru semnătură electronică.

În situaţia în care persoana fizică / reprezentantul legal al persoanei juridice NU deţine un certificat digital calificat pentru semnătură electronică, documentele originale pot fi transmise prin poşta în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

În vederea primirii documentelor AJOFM Dolj utilizează poşta electronică astfel:

 

Documentele necesare în vederea acordării subvențiilor/sumelor/alte drepturi suportate din bugetul asigurărilor pentru șomaj, conform reglementărilor  legale în vigoare, incidente după caz:

– Lege nr. 76/2002; Hotărârea de Guvern nr. 174/2002 (Normele de aplicare a legii) și Hotărârea de Guvern nr.377/2002 (Procedurile),

 Lege nr. 72/2007; Hotărârea de Guvern nr. 726/2007 (Normele de aplicare a legii);

– Lege nr. 335/2013; Hotărârea de Guvern nr. 473/2014 (Normele de aplicare a legii);

– Lege nr. 279/2005; Hotărârea de Guvern nr. 850/2013 (Normele de aplicare a legii)

ajofm@dj.anofm.ro

Documentele pentru acordarea indemnizației prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 32/2020, cu modificările și completările ulterioare

Platforma aici.gov.ro

Documentele  pentru acordarea indemnizației prevăzute la art. 3 alin.(1) din Legea nr. 19/2020, cu modificările şi completările ulterioare

ajofm@dj.anofm.ro

Petiții

www.anofm.ro/A.J.O.F.M.Dolj/Contact   /Petiții online

Telefoane alocate  pentru diverse servicii  acordate de AJOFM Dolj:

 

0771/363.519 sau 0771/363.714 Agenția Locala Craiova ( informații privind depunerea dosarelor de șomaj, înregistrarea ca persoană în căutarea unui loc de muncă, emitere dispoziții de repartizare,vize lunare,adeverinte Legea 416/2001)

0771/363.732 Informații privind măsurile active de ocupare(subvenții acordate angajatorilor/prime acordate șomerilor care se încadrează în muncă)

0351/404.096 Informații potrivit Legii nr.19/2020, respectiv OUG 30/2020

0251/306.100 Informații potrivit Legii nr.19/2020, respectiv OUG 30/2020 precum și informații privind cursurile de formare profesională,concedii medicale sau Eures.

DECIZIE privind utilizarea
înscrisurilor în formă electronică