În contextul actual,
este important sa va protejați atât pe dumneavoastră cât și pe cei din jur și
să evitați  zonele aglomerate. Dorim să rămânem în legătură permanentă cu
dumneavoastră, iar acest lucru este posibil acum și prin servicii on-line și
comunicare electronică.

Mai jos regăsiți
modalitățile de realizare a comunicării electronice între beneficiarii
dreptului la indemnizaţia de şomaj, ai măsurilor de stimulare a angajatorilor
finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj, ai sumelor necesare pentru
plata indemnizaţiei acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a
activității total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum
şi ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror activitate
a fost redusă sau întreruptă total sau parţial ca urmare a efectelor
răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 finanţate din bugetul asigurărilor
pentru şomaj și agențiile pentru ocuparea forței de muncă județene și a
muncipiului București.

Modalități de
comunicare electronică – 
descarcă
aici

Ghidul privind comunicarea
electronică poate fi consultat 
aici

Prezentarea schematică a pașilor de urmat – descarcă aici

Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor – botosani@anofm.gov.ro