DOCUMENTE NECESARE PENTRU SOLICITARE INDEMNIZAŢIE DE ŞOMAJ

 – cerere pentru acordarea
indemnizaţiei de şomaj, conform anexei nr. 3 la PROCEDURA de primire şi
de soluţionare a cererilor de loc de muncă sau indemnizaţie de şomaj, cu modificările şi completările ulterioare,
aprobată prin Ordinul nr.85/2002
, însoţită de următoarele documente:

  a) actul de identitate;

  b) actele de studii şi de
calificare;

  c) declaraţie pe propria
răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, că persoana
nu are restricţii medicale care o împiedică să presteze muncă sau că are
eventuale restricţii medicale care o împiedică să presteze o anumită muncă,
conform modelului prevăzut în anexa nr. 1^1;

– Declaraţie privind prelucrarea
datelor cu caracter personal;

– Declaraţie privind conformitatea
documentelor.

Pentru persoanele care provin din câmpul muncii, se vor depune în completare şi
următoarele documente:

 - carnetul de muncă – pentru
persoanele care au avut raporturi de muncă anterior anului 2011;

 - anexa 7 (Anexa nr. 26 la Normele metodologice Aprobate
prin HG nr.
174/2002);

 - decizia de încetare a contractului
individual de muncă.

Documentele completate
pot fi transmise si electronic prin email la adresa botosani@anofm.gov.ro

Relatii  suplimentare  : tel 0231 / 536791

Anexa 3

Anexa 1^1

Anexa 7

Declaratie pentru conformitate documente

Declaratie privind prelucrarea datelor cu caracter personal