Nr.18239/20.06.2022
Avizat
Director executiv
AJOFM BOTOȘANI,
Anca Apăvăloaie
ANUNȚ
privind organizarea
selecției pentru ocuparea pozițiilor
vacante din cadrul proiectului
„Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” – POCU /801/3/15/139164
Agenția Județeană pentru
Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, cu sediul în Botoșani, str. Colonel
Tomoroveanu nr.2, organizează selecția pentru ocuparea unui post de coordonator
județean și a unui post de responsabil financiar pentru proiectul „Relația SPO
cu angajatorii – eSPOR”, în perioada
20-29 iunie 2022.
Pot participa la selecție
numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru
Ocuparea Forței de Muncă.
AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU
OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ implementează în perioada 10 decembrie 2020 – 9
decembrie 2023 proiectul „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” – POCU
/801/3/15/139164.
Obiectivul
general al proiectului
Modernizarea
și adaptarea structurilor SPO de la nivel național și teritorial, prin
introducerea unor noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme
care să crească gradul de satisfacție a clienților SPO, a diversității și
gradului de cuprindere a serviciilor oferite angajatorilor.
Obiectivele
specifice ale proiectului
Obiectivul
specific 1: adaptarea serviciilor dedicate angajatorilor în funcție de nevoile
acestora prin elaborarea unui set de proceduri simplificate, reducerea
proceselor birocratice prin introducerea de servicii online bazate pe semnatură
electronică în implementarea măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă
dedicate angajatorilor, respectiv de monitorizare a masurilor de stimulare a
ocupării dedicate șomerilor. (A1, A2)
Obiectivul
specific 2: creșterea satisfacției angajatorilor în relația cu SPO (A2). Creșterea
gradului de satisfacție al clienților SPO angajatori, prin design-ul și
implementarea de noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme,
cu accent pe servicii de mediere a muncii modernizate, integrate într-o ofertă
coerentă, dedicată satisfacerii nevoilor a minim 21.000 angajatori, prin
medierea a 105.000 șomeri înregistrați.
Obiectivul
specific 3: dezvoltarea competentelor personalului propriu (A3). Dezvoltarea
competențelor resursei umane din structurile SPO prin învațare reciprocă,
dobandirea/dezvoltarea de noi competențe necesare pentru implementarea
strategiei de dezvoltare a serviciilor pentru angajatori și furnizarea
serviciilor specifice, la nivelul de calitate așteptat de clienții SPO prin
organizarea de formare profesională sau instruire pentru 568 angajați ai SPO.
Activitățile proiectului sunt:
Activitatea
1.Realizarea unei analize de sistem în ceea ce priveste serviciile SPO și
proiectarea de noi servicii/instrumente și simplificarea celor existente.
Activitatea
2.: Proiectarea și implementarea noilor servicii/instrumente și simplificarea
celor existente.
Activitatea
3. Dezvoltarea de competențe pentru personalul propriu SPO.
Activitatea
4. Managementul proiectului: coodonarea, monitorizarea și evaluarea
proiectului.
Activitatea
5. Promovare, informare și publicitate.
Posturile pentru care se organizează selecția sunt:
1 coordonator județean
Condiții pentru ocuparea postului:
Generale: candidatul să fie angajat
al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă
Specifice:
ü studii superioare de lungă durată – 3 ani;
ü vechime în muncă min. 1 an;
ü deprindere excelentă de comunicare;
ü abilități organizatorice și de planificare a activității;
ü capacitate de muncă în echipă;
ü abilități de operare Microsoft Office.
Atribuții:
–
asigură realizarea în termen și în condiții de legalitate, eficiență și eficacitate
a tuturor acțiunilor care intră în sfera sa de activitate;
–
verifică și centralizează documentele justificative aferente activităților derulate
de experții SPO coordonați;
–
monitorizează și coordonează experții județeni SPO în realizarea activităților
în care sunt implicați;
–
urmărește testarea și implementarea serviciilor/instrumentelor de modernizare,
procedurilor simplificate ale sistemului informatic;
–
menține contactul cu angajatorii;
–
promovează direct avantajele oferite de platformă, noile instrumente și platforma
unică;
–
oferă input cu privire la rezultatele obținute de către experții județeni coordonați.
1 responsabil financiar
Condiții pentru ocuparea postului:
Generale: candidatul să fie angajat
al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă
Specifice:
ü studii superioare de lungă durată – 3 ani;
ü vechime în muncă min. 1 an;
ü deprindere excelentă de comunicare;
ü abilități organizatorice și de planificare a activității;
ü capacitate de muncă în echipă;
ü abilități de operare Microsoft Office.
Atribuții:
–
planifică creditele bugetare ce urmează a fi plătite pentru activitatea
desfășurată de către experții județeni nominalizați în proiect, desemnați la
nivelul AJOFM/AMOFM;
– întocmește pontajul pe care îl transmit spre
avizare managerului de proiect;
–
după obținerea avizului managerului de proiect, întocmește statul de plata
lunar al experților județeni nominalizați în proiect, desemnați la nivelul
AJOFM/AMOFM;
–
realizează propunerile bugetare lunare/angajamentele bugetare lunare, ordonanțările
de plată aferente statului de plata aprobat;
–
realizează op-urile privind plata salariilor nete, contribuțiilor, taxelor și
impozitelor și monitorizarea, încadrarea acestora în termenele și nivelurile
stabilite în bugetul proiectului;
–
întocmește și transmite centralizat contul de execuție lunar;
–
asigură realizarea în termen și în condiții de legalitate, eficiență și
eficacitate a tuturor acțiunilor care intră în sfera sa de activitate;
–
îndeplinește și alte atribuții stabilite de managerul de proiect pentru
realizarea activităților proiectului.
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data
publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada 20-22.06.2022 până la ora 16:30.
Candidații vor depune dosarul în format electronic la
adresa ajofm.bt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț. Fiecărui dosar i se va
atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate
anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa
numele și prenumele candidatului.
Până la finalizarea
procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul
în format fizic.
Candidaturile depuse după
data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete, vor fi
respinse.
În conformitate cu
prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va
conține următoarele documente:
a) scrisoarea de intenție a candidatului;
b) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a
actului de identitate;
c) curriculum Vitae în format european, în limba română,
semnat și datat pe fiecare pagină;
d) copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a
actelor de studii;
e) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a
certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între
actul de identitate și actele de studii;
f) adeverință de salariat;
g) alte acte doveditoare privid experiența/expertiza,
calificările specifice aferente poziției;
h) declarație prin care își experimă acordul privind prelucrarea
datelor cu caracter personal;
i) declarație pe propria răspundere privind inexistența
oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la
activitățile proiectului.
Probele selecției
Selecția constă în
parcurgerea a două etape:
1. Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 23.06.2022 – ora 12.00;
2. Interviul – 27.06.2022
– ora 13.00
Persoană de contact: Popovici
Cornel Mihai