Nr.13855 /AJOFMBT/12.06.2025
ANUNȚ
privind organizarea selecției pentru ocuparea posturilor de:
Coordonator de proiect (1 post), responsabil financiar (1 post) , din cadrul Proiectului „DIGITAL IQ”- Cod SMIS: 330612
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, cu sediul în Municipiul Botoșani, str. Colonel Tomoroveanu nr.1, organizează, în data de 20.06.2025, ora 10.00, selecția resurselor umane din cadrul echipei de management și a echipei de implementare a Proiectului ” DIGITAL IQ ” pentru următoarele posturi:
– coordonator de proiect – 1 post;
– responsabil financiar – 1 post;
Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajați ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, subordonată a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani va implementa calitate de partener cu Camera de Comert, Industrie si Agricultura Botosani în calitate de beneficiar – PROIECTUL „ DIGITAL IQ” Cod SMIS: 330612, care vizează: îmbunătățirea nivelului de competențe digitale de bază și avansate pentru persoane , cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 ani, din jud.
Botoșani , care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă ( cu normă întreagă sau cu timp parțial ) , inclusiv persoane care dețin funcții de management ,din întreprinderi publice și private .
Obiectivul general al proiectului:
Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătățirea nivelului de competențe digitale de bază și avansate pentru 602 persoane , cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 ani, din jud. Botoșani , care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă ( cu normă întreagă sau cu timp parțial ) , inclusiv persoane care dețin funcții de management ,din întreprinderi publice și private prin furnizarea a două programe de formare profesională în domeniul competențelor digitale .
Obiective specifice:
Obiectiv specific 1: Evaluarea individuala inițială a competențelor digitale pentru un număr de 602 persoane , la intrarea în operațiune a grupul țintă, în vederea stabilirii nivelului de competențe digitale.
Obiectivul specific 2: Imbunătățirea nivelului de competențe digitale de bază și avansate pentru 602 persoane , cu vârsta cuprinsă între 18 si 64 ani, din jud. Botoșani ,care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă ( cu normă întreagă sau cu timp parțial ) prin furnizarea a două programe de formare profesională în domeniul competențelor digitale -Curs de competențe cheie : COMPETENȚE DIGITALE , INCLUSIV DE SIGURANȚĂ PE INTERNET ȘI SECURITATE CIBERNETICĂ si Curs de specializare : MANAGER SECURITATEA INFORMATIEI -COR 121118- și crearea unui cadrul favorabil tranziției profesionale și a mobilității profesionale .
Obiectivul specific 3: Management de proiect si sustenabilitate
Activitățile proiectului sunt:
Activitate: A.1. : – Evaluarea inițială a competențelor digitale ale grupului țintă la intrarea în operațiune și elaborarea planului individualizat de formare .
Activitate: A.2. – Furniarea de programe de formare profesională în vederea dobândirii de competențe digitale .
Activitate: A.3. – Managementul proiectului și informare, publicitate proiect .
Activitate: A.4. – Activitate transversală aferentă decontării cheltuielilor indirecte.
Durata proiectului:
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani va implementa, pe o durată de maxim 29 de luni conform cererii de finanțare, Proiectul „DIGITAL IQ ” din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, validat de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene- prin Decizia Nr. G2025-58732/22.05.2025.
Posturile pentru care se organizează selecția:
– coordonator de proiect – 1 post;
– responsabil financiar – 1 post;
Condițiile de ocupare – coordonator de proiect (1 post) 81 ore/lună :
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani;
Specifice:
- Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licenţă/de absolvire (minim 3 ani)
- Diplomă calificare – manager proiect
Experiență solicitată :experiență în coordonare și/sau planificare și/sau organizare și/sau monitorizare și/sau experiență în management : >10 ani
Atribuții:
- Va monitoriza proiectul și va urmări : execuția bugetară în timp real; graficul Gantt cu activitățile reale ; indicatorii prestabiliți de realizare și rezultat – și va propune managerului de proiect inițierea de notificări/acte adiționale la contractul de finanțare privind activitățile, responsabilii și bugetul ;
- Urmărirea publicării pe social media parteneri a informațiilor despre proiect.
- Elaborare Raport privind valoarea adaugată și sustenabilitatea proiectului ;
- Coordonarea activitaților in vederea atingerii obiectivelor stabilite;
- Oferă suport experților pentru desfășurarea în condiții optime a activității
- Asigurarea comunicării cu solicitantul și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordul de parteneriat;
- Pregătirea și organizarea planurilor de activitate și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Coordonarea activităților supervizând direct echipele tehnice și terții implicați;
- Monitorizarea în timp a progresului atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte către solicitant;
- Asigurarea circulației informației în cadrul proiectului, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect;
- Asigurarea rezolvării problemelor și informarea la timp a echipei de implementare;
- Va îndeplini oricare alte sarcini la solicitarea reprezentantului legal al partenerului angajator
care asigură cadrul necesar activității pentru care este angajat expertul.
Condițiile de ocupare – responsabil financiar (1 post) 41 ore/lună :
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani;
Specifice:
- Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licenţă/de absolvire (minim 3 ani)
- Absolvent studii economice
Experiență solicitată : experiență în implementarea de proiecte cu finanțare externă/ experiență în domeniul financiar dovedită prin atribuții menționate în fișa postului – sub 5 ani.
Atribuții:
VI. Sarcini, responsabilități specifice:
- Coordonează întocmirea cererilor de rambursare ale proiectului, conform graficului estimativ
de depunere al cererilor de rambursare;
- Asigură rezolvarea problemelor financiare apărute în realizarea proiectului și informează la
timp echipa de management despre problemele apărute;
- Asigură alocarea eficientă a resurselor financiare și oferă suport în ceea ce privește utilizarea
acestora într-o manieră eficientă;
- Asigură managementul financiar strategic și operațional al proiectului;
- Asigură realizarea operațiunilor financiar contabile aferente proiectului în conformitate cu
legislația națională;
- Asigură raportarea financiară în conformitate cu documentele de implementare ale proiectului (Cerere de finantare, Ghidul Solicitantului, Manualul Operational etc);
- Planifică și gestionează Bugetele pe activități;
- Realizează managementul contabilității primare;
- Organizează și coordonează raportarea financiară a proiectului;
- Asigură monitorizarea internă a tuturor operațiunilor financiare ;
- Coordonează activitatea de trezorerie și planifică activitățile necesare pentru a asigura un flux optim al lichidităților, în vederea desfășurării eficiente a activităților proiectului;
- Verifică tranzacțiile economice în contabilitatea primară și financiară conform standardelor
contabile românești și standardelor de raportare financiară ale proiectului;
- Planifică și gestionează cashflow proiectului;
- Elaborează cererile de rambursare intermediare în conformitate cu contractual de finanțare și Manualul beneficiarului;
- Elaborează cererile de rambursare aferente prefinanțări în conformitate cu contractual de
finanțare și Manualul beneficiarului;
- Elaborează cererile de plată în conformitate cu contractual de finanțare și Manualul beneficiarului;
- Sprijină la elaborarea Rapoartelor tehnice aferente cererilor de rambursare;
- Va îndeplini oricare alte sarcini la solicitarea reprezentantului legal al partenerului angajator care asigură cadrul necesar activității pentru care este angajat expertul.
- Asigură managementul achizitiilor : Organizare achizitii directe ; Elaborare dosare de achizitii si incarcare in MySmis a tuturor dosarelor de achizitii finalizate ; Urmarire derulare contracte de achizitie , etc.
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectivîn perioada 13.06.2025 – 17.06.2025, ora 16.30 .
Dosarele candidaților se depun în format electronic la adresa ajofm.bt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț și vor primi un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidaților.
Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.
Candidaturile depuse după data limită, indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțului de selecție, dosarul de înscriere va conține următoarele documente:
a) Scrisoarea de intenție a candidatului;
b) Copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;
c) Curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
d) Copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale actelor de studii;
e) Copia, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
f) Adeverință de salariat;
g) Alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
h) Declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
i) Declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/conflict de interese la activitățile proiectului.
Persoană de contact: Ciobanu Maria Mădălina, inspector superior- Compartiment Resurse Umane și Salarizare, tel.: 0231.536791, e-mail madalina.ciobanu.bt@anofm.gov.ro
DIRECTOR EXECUTIV
Anca Apăvăloaie