Nr.12381/AJOFMBT/21.05.2025

ANUNȚ

privind organizarea selecției pentru ocuparea postului de  Expert recrutare, selectare și menținere GT din cadrul Proiectului „IN JOB+ – Incluziune pe piața muncii a tinerilor NEETs”-Cod SMIS: 331933

        Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, cu sediul în Municipiul Botoșani, str. Colonel Tomoroveanu nr.1, organizează, în data de 29.05.2025, ora 11.00, selecția resurselor umane din cadrul echipei de implementare a Proiectului ” IN JOB+ – Incluziune pe piața muncii a tinerilor NEETs ” pentru postul de Expert recrutare, selectare și menținere GT .

           Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajați ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, subordonată a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.

ASOCIAŢIA „INSTITUTUL PENTRU PARTENERIAT SOCIAL BUCOVINA” va implementa în parteneriati cu Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani – Partener 1  PROIECTUL „IN JOB+ – Incluziune pe piața muncii a tinerilor NEETs”-Cod SMIS: 331933 , care vizează: – Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale (FSE+).       

Obiectivul general al proiectului:

Promovarea și creșterea gradului de ocupare sustenabilă și de calitate a forței de munca, pentru 300 tineri cu varsta intre 16 si 30 de ani (tineri / tineri NEETs/ tineri de etnie romă) din judetul Botosani, prin dezvoltarea și implementarea unui set complex de masuri integrate și personalizate, care vizează îmbunătățirea accesului pe piață muncii, creșterea gradului de inserție profesionala și indirect socială, cu accent pe îmbunătățirea aptitudinilor și a competentelor acestora .

Obiective specifice:

Obs.1. – Dezvoltarea abilităţilor şi încrederii în sine pentru 300 tineri, cu precădere tineri NEETs și tineri de etnie roma, prin participarea la sesiuni personalizate de informare și consiliere profesională și mediere pe piața muncii pentru îmbunătățirea accesului pe piața muncii.

Obs.2. Imbunatatirea aptitudinilor si dezvoltarea competentelor a 300 de tineri, cu precădere tineri NEETs și persoane de etnie roma, prin participarea acestora la programe de formare (cursuri de calificare și initiere) adaptate nevoilor acestora si derulate in concordanta cu cerintele de pe piata muncii.

Obs.3. – Dezvoltarea competentelor profesionale, cresterea gradului de ocupare si asigurarea sustenabilitatii proiectului prin incadrarea in munca a minim 93 de tineri in urma participarii în programul InJOB+ (servicii integrate informare/consiliere/mediere/formare).

Activitățile proiectului sunt:

A.1.– Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării

A.2.– Organizarea și derularea de programe de formare profesională a tinerilor

A.3.– Managementul Proiectului

Durata proiectului:

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani- Partener 1 –  va implementa, pe o durată de maxim 24 de luni conform cererii de finanțare, „IN JOB+ – Incluziune pe piața muncii a tinerilor NEETs” din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, validat de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene-Organismul Intermediar Regional pentru Programe Europene Capital Uman – Regiunea Sud Est prin Decizia nr.351/03.04.2025.

Postul pentru care se organizează selecția – Expert recrutare, selectare și menținere GT

Condițiile de ocupareexpert recrutare, selectare și menținere GT – (1 post) 81 ore/lună:

Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani;

Specifice:

  • Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licenţă/de absolvire (3 ani)
  • Minim 1 an experiență solicitată

Experiență solicitată : Experienta in operare baze de date/recrutare GT /monitorizare grup tinta/

implementare activitati proiecte/ resurse umane;;

Atribuții: 

  • Contribuie la realizarea si implementarea metodologiei de recrutare si selectie a grupului tinta, cu respectarea indicatorilor asumati;
  • Asigură selectia grupului tinta si realizarea documentatiei aferenta selectiei;
  • Asigură completarea si transmiterea documentatie POCU, realizeaza rapoartele de selectia a grupului tinta;, asigura comunicarea cu grupul tinta a conditiilor de realizare a cursurilor FPC;
  • Asigură comunicarea cu angajatorii grupului tinta; Sprijina activitatea de identificare de noi angajatori si plasarea pe piata muncii a grupului tinta;
  • Va colabora cu membrii echipei de implementare;
  • Va documenta și raporta activitatea derulata pe proiect;
  • Va asigura informarea publicului larg și a publicului tință în vederea promovării proiectului și participării la activitățile din proiect.

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectivîn perioada  22.05.2025  – 26.05.2025, ora 16.30 .

Dosarele candidaților se depun în format electronic la adresa ajofm.bt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț și vor primi un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidaților.

Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.

Candidaturile depuse după data limită, indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.

În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțului de selecție, dosarul de înscriere va conține următoarele documente:

a) Scrisoarea de intenție a candidatului;

b) Copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;

c) Curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d) Copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale actelor de studii;

e) Copia, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)  Adeverință de salariat;

g) Alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

h) Declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

i)  Declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/conflict de interese la activitățile proiectului.

Persoană de contact: Ciobanu Maria Mădălina- inspector superior, Compartiment Resurse Umane și Salarizare, tel.: 0231.536791, e-mail madalina.ciobanu.bt@anofm.gov.ro

DIRECTOR EXECUTIV

Anca Apăvăloaie