Nr.12382/AJOFMBT/21.05.2025
ANUNȚ
privind organizarea selecției pentru ocuparea postului de Expert recrutare, selectare și menținere GT din cadrul Proiectului „INFOCONECT-pachet de activități pentru persoane fără/cu nivel scăzut de calificare”- Cod SMIS: 327877
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, cu sediul în Municipiul Botoșani, str. Colonel Tomoroveanu nr.1, organizează, în data de 29.05.2025, ora 10.00, selecția resurselor umane din cadrul echipei de implementare a Proiectului ” INFOCONECT-pachet de activități pentru persoane fără/cu nivel scăzut de calificare ” pentru postul de – Expert recrutare, selectare și menținere GT .
Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajați ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, subordonată a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani va implementa, în parteneriat cu CAMERA DE COMERȚ, INDUSTRIE ȘI AGRICULTURĂ BOTOȘANI- Partener 1 – PROIECTUL „ INFOCONECT-pachet de activități pentru persoane fără/cu nivel scăzut de calificare” Cod SMIS: 327877, care vizează: Promovarea învățării pe tot parcursul vietii, in special a oportunităților flexibile de actualizare a competentelor si de recalificare pentru toti, ținând seama de competentele
digitale, printr-o mai buna anticipare a schimbării si a cerințelor de noi competente bazate pe nevoile pieței muncii, precum si prin facilitarea tranzițiilor profesionale si promovarea mobilității profesionale. Proiectul va genera un efect pozitiv pe termen lung prin consolidarea capacității celor 305 de participanți de a se adapta la dinamica pieței muncii, de a face tranziții între locuri de muncă sau domenii profesionale și de a-și crește mobilitatea ocupațională.
Obiectivul general al proiectului:
Obiectivul general al proiectului îl constituie facilitarea accesului la un loc de muncă sau păstrarea locului de muncă pentru 305 persoane fără/cu nivel scăzut de calificare cu varsta intre 18 și 64 de ani din județul Botosani prin consolidarea capacității participanților de a se adapta la schimbările pieței muncii, facilitarea tranzițiilor între locuri de muncă sau domenii profesionale, precum și creșterea mobilității ocupaționale prin intermediul pachetelor de bază (servicii de orientare in cariera si consiliere profesionala, cât și evaluare / certificare competente sau programe de formare profesională).
Obiective specifice:
Obiectiv specific 1: Sprijinirea tranziției către ocupări sustenabile în vederea reducerii sărăciei și asigurării incluziunii sociale, asigurând oportunități echitabile pentru un numar de 305 de persoane fără / cu nivel scăzut de calificare din jud. Botoșani prin oferirea de servicii de orientare în carieră și consiliere profesională. Obiectivul facilitează integrarea pe piața muncii a unui numar de 305 de persoane prin evaluarea competențelor existente, identificarea lacunelor și stabilirea unui plan personalizat de dezvoltare profesională. Aceste servicii oferă ghidare către domenii și locuri de muncă relevante, cresc motivația și încrederea în sine, și promovează o mentalitate de învățare continuă.
Obiectivul specific 2: Promovarea ocupării sustenabile si de calitate prin facilitarea participării unui numar de 305 de persoane fără / cu nivel scăzut de calificare la programe de formare profesională / evaluare și certificare de competențe. Prin participarea la programe personalizate, adaptate competențelor existente ale acestora, cât și cerințelor pieței muncii, beneficiarii își vor dezvolta competențele tehnice și transversale, iar prin evaluarea și certificarea abilităților dobândite anterior vor putea accesa locuri de muncă mai bine plătite și mai stabile. Proiectul sprijină integrarea beneficiarilor într-un proces de învățare pe tot parcursul vieții, promovând reducerea excluziunii sociale și creșterea competitivității economiei locale. Rezultatele așteptate includ îmbunătățirea calificărilor, accesului la piața muncii și stabilității ocupaționale pentru participanți,contribuind astfel la reducerea disparităților și la crearea unor șanse egale pentru grupurile vulnerabile .
Activitățile proiectului sunt:
Activitate: A.1. – Furnizarea de servicii de orientare în carieră și consiliere profesională
Activitate: A.2. – Furnizarea de servicii de evaluare și certificare
Activitate: A.3. – Furnizarea de servicii personalizate de dobândire de competențe de limba română, matematică, competențe IT de bază
Activitate: A.4. – Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă
Activitate: A5.– Activități conexe/activități de acompaniament
Activitate: A6. Management și informare și publicitate proiect
Durata proiectului:
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani va implementa, pe o durată de maxim 17 de luni conform cererii de finanțare, Proiectul „INFOCONECT-pachet de activități pentru persoane fără/cu nivel scăzut de calificare ” din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, validat de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene-Organismul Intermediar Regional pentru Programe Europene Capital Uman – Regiunea Nord Est prin Decizia Nr. 5830 /OIRPECU NE/ 25.04.2025.
Postul pentru care se organizează selecția:
– Expert recrutare, selectare și menținere GT – 1 post
Condițiile de ocupare – Expert recrutare, selectare și menținere GT – (1 post) 81 ore/lună
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani;
Specifice:
- Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licenţă/de absolvire (minim 3 ani)
- Minim 12 luni experiență solicitată
Experiență solicitată : Experientă specifică în lucrul cu grup țintă / management organizational / resurse umane/Formari / calificari aditionale in domeniu;
Atribuții:
- Elaborează metodologia de recrutare si selectie a grupului tinta, cu respectarea indicatorilor asumati;
- Asigura selectia grupului tinta si realizarea documentatiei aferenta selectiei; asigura completarea si transmiterea documentatiei PEO;
- Asigura comunicarea cu grupul tinta a conditiilor de realizare a cursurilor FPC;
- Realizeaza activitatea de completare si raportare POCUFORM; Va colabora cu membrii echipei de implementare;
- Va documenta si raporta activitatea derulata pe proiect.
- Va asigura informarea publicului larg și a publicului tință în vederea promovării proiectului și participării la activitățile din proiect;
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectivîn perioada 22.05.2025 – 26.05.2025, ora 16.30 .
Dosarele candidaților se depun în format electronic la adresa ajofm.bt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț și vor primi un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidaților.
Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.
Candidaturile depuse după data limită, indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțului de selecție, dosarul de înscriere va conține următoarele documente:
a) Scrisoarea de intenție a candidatului;
b) Copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;
c) Curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
d) Copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale actelor de studii;
e) Copia, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
f) Adeverință de salariat;
g) Alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
h) Declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
i) Declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/conflict de interese la activitățile proiectului.
Persoană de contact: Ciobanu Maria Mădălina, inspector superior- Compartiment Resurse Umane și Salarizare, tel.: 0231.536791, e-mail madalina.ciobanu.bt@anofm.gov.ro.
DIRECTOR EXECUTIV
Anca Apăvăloaie