Nr.2252/AJOFMBT/28.01.2025
ANUNȚ
privind organizarea selecției pentru ocuparea a 3 (trei) posturi de expert județean de implementare, în echipa de implementare a proiectului „COMPETENT– FORMAT, CALIFICAT, COMPETITIV PE PIAȚA MUNCII!”
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, cu sediul în Botoșani, str. Colonel Victor Tomoroveanu nr. 2, județul Botoșani, organizează selecția pentru ocuparea postului de expert județean de implementare – 3 posturi, în cadrul echipei de implementare a proiectului „COMPETENT– FORMAT, CALIFICAT, COMPETITIV PE PIAȚA MUNCII!” în data de 04.02.2025, ora 11.00.
Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajați ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani, subordonată a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.
Descrierea proiectului:
Obiectivul general al proiectului:
Creșterea nivelului de competențe profesionale a 20.000 de persoane înregistrate la Serviciul Public de Ocupare (SPO) în vederea ocupării mai facile a unui loc de muncă.
Obiectivul proiectului este conform cu elementele cheie relevante din pachetul de ocupare a forței de muncă și se caracterizează printr-o bună consecvență cu principalele strategii naționale. Creșterea ratei de ocupare a șomerilor constituie un obiectiv al Strategiei Naționale privind Ocuparea Forței de Muncă 2021-2027.
Obiectivele specifice ale proiectului:
Obiectiv Specific 1: Stimularea ocupării șomerilor înregistrați la Serviciul Public de Ocupare (SPO), prin creșterea nivelului de competențe profesionale pentru 20.000 de persoane, prin organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru persoanele care fac parte din grupul țintă (șomeri, tineri cu vârsta de peste 30 ani, șomeri de lungă durată, șomeri cu un nivel redus de competențe, persoane cu dizabilități, persoane din comunități marginalizate, persoane din zone rurale, persoane cu vârsta peste 55 de ani, persoane reîntoarse în țară, persoane aparținând minorităților, persoane eliberate din detenție, refugiați, persoane beneficiare ale unei forme de protecție internațională).
Durata proiectului: 36 luni
Principalele activități ale proiectului sunt următoarele:
A1. Analiza nevoii de formare profesională în vederea creșterii competențelor pe piața muncii a șomerilor înregistrați la SPO.
A2. Organizarea si derularea de campanii de conștientizare a șomerilor privind importanța formarii profesionale pentru piața muncii
A3. Organizarea și derularea de programe de formare profesională pentru șomerii înregistrați la SPO.
Posturile aferente pozițiilor din cadrul echipei de implementare a proiectului sunt următoarele:
Expert județean de implementare – 3 persoane
Cerințe minime post:
- Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat (4 ani);
- Minim 1 an vechime în muncă;
Atribuții:
- Identificarea persoanele pentru constituirea grupului țintă;
- Asigură verificarea și centralizarea documentelor necesare pentru participarea la programele de formare profesională a persoanelor din grupul țintă;
- Elaborează rapoarte, transmite la nivel central documentele/informațiile necesare monitorizării stadiului de implementare proiect și rapoarte;
- Asigură transmiterea documentelor aferente cererilor de rambursare întocmite la nivel central;
- Monitorizează situația persoanelor după ieșirea acestora din programele de formare.
Calendarul selecției:
Înscrierile se fac în perioada: 29 – 31.01.2025 ora 16.30.
Afișarea rezultatului selecției: 03.02.2025
Interviul: 04.02.2025 ora 11.00
Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.bt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț.
Fiecărui dosar i se va atribui un număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.
Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic. Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, depuse sub altă formă sau la o altă adresă de e-mail, precum și candidaturile incomplete, vor fi respinse.
Dosarul de înscriere va reprezenta un singur document pdf și va conține următoarele documente scanate în următoarea ordine:
- Scrisoarea de intenție a candidatului;
- Copie certificată pentru conformitate cu originalul a actului de identitate;
- Curriculum Vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
- Copii certificate pentru conformitate cu originalul ale actelor de studii;
- Copie certificată pentru conformitate cu originalul a certificatului de căsătorie (după caz);
- Adeverință de salariat;
- Alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice poziției;
- Declarație-consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului „COMPETENT– format, calificat, competitiv pe piața muncii!”
Persoană de contact: Vranciuc Gabriela, inspector superior, Compartiment Comunicare și Secretariatul Consiliului Consultativ, tel.: 0231.536791, e-mail gabriela.vranciuc.bt@anofm.gov.ro.
Director executiv,
Anca APĂVĂLOAIE