Monac Mariana Diana

Director

Ciobotaru Tatiana

Director Adjunct

Conducere

Directorul executiv are urmatoarele atributii:

  1. coordoneaza, asigura si urmareste activitatea de ocupare a fortei de munca desfasurata in teritoriu de compartimentele subordonate;
  2. asigura aplicarea unitara a legislatiei specifice domeniului de activitate;
  3. stabileste masurile necesare pentru realizarea si aplicarea ordinelor Presedintelui si
  4. dispozitiilor secretarului general al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca;
  • incheie contracte cu prestatorii de servicii din sectorul public sau privat;
  • avizeaza propunerile privind proiectul bugetului asigurarilor pentru somaj al agentiei pentru ocuparea fortei de munca si il transmite spre aprobare secretarului general al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca;
  • monitorizeaza activitati de executare silita si aplica toate masurile de executare silita prevazute de lege (luarea de masuri asiguratorii, sechestru asupra bunurilor mobile si imobile si valorificarea acestora) pana la recuperarea in totalitate a debitelor, fara a se limita doar la emiterea deciziilor de impunere si trimiterea de somatii;
  • aplica si urmareste modalitatea de aplicare a procedurii de selectie a potentialilor parteneri ai AJOFM pentru temele de proiecte propuse in vederea depunerii cererilor de finantare;
  • urmareste evitarea dublei finantari in implementarea proiectelor finantate din fondurile structurale europene;
  • coordoneaza activitatea de implementare a proiectelor FSE derulate in cadrul institutiei;
  • adopta si coordoneaza masuri in vederea asigurarii sustenabilitatii proiectelor finantate din fondurile structurale europene implementate de agentia teritoriala in calitate de beneficiar;
  • urmareste actualizarea periodica a bazei de date Data Project Management pentru proiectele implementate la nivel AJOFM.
  • urmareste introducerea dosarelor / a datelor cu privire la persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă şi actualizarea acestora în aplicaţiile expert ale ANOFM (eCARD).
  • coordoneaza si urmareste utilizarea sistemelor informatice folosite la nivelul ANOFM si face propuneri, catre Secretarul General al ANOFM,  pentru completarea/modificarea acestora atunci cand este cazul.

Directorul executiv adjunct are urmatoarele atributii:

  1. stabileste masurile necesare pentru aplicarea dispozitiilor conducerii Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca respectiv a dispozitiilor directorului executiv;
  2. coordoneaza si raspunde de activitatea desfasurata de catre compartimentele aflate in directa subordine;
  3. este inlocuitor de drept al directorului executiv;
  4. propune modificari in structura organizatorica a agentiei teritoriale pentru domeniul de activitate pe care il coordoneaza;
  5. avizeaza si propune incadrarea, promovarea si eliberarea din functie a personalului din compartimentele pe care le coordoneaza;
  6. avizeaza si propune spre aprobare directorului executiv programele de lucru si graficele de deplasare in teritoriu ale salariatilor din compartimentele coordonate;
  7. avizeaza si propune spre aprobare directorului executiv graficele concediilor de odihna ale personalului compartimentelor din subordine;
  8. intocmeste fisa postului pentru personalul direct subordonat, avizeaza si propune spre aprobare „fisa postului” cu atributiile, sarcinile si limitele de competenta pentru salariatii din compartimentele ce le coordoneaza;
  9. propune spre aprobare directorului executiv delegarea de competente si de semnatura pentru conducatorii compartimentelor din subordine;
  10. intocmeste rapoartele de evaluare ale personalului cu functii de conducere din directa lui subordonare, potrivit criteriilor de evaluare specifice domeniului de activitate;
  11. este inlocuitorul de drept al directorului executiv in absenta acestuia si/sau in situatiile care  impun (se afla in concediu de odihna, delegatii, intalniri cu angajatorii, participari la diverse actiuni la nivel judetean, etc.);
  12. participa la elaborarea propunerilor pentru fundamentarea proiectului bugetului asigurarilor pentru somaj la nivelul judetului, respectiv al municipiului Bucuresti;
  13. coordoneaza activitatea de informare si consiliere privind cariera profesionala;
  14. propune contractarea, in conditiile prevederilor legii, a serviciilor de ocupare si formare profesionala cu prestatorii din sectorul public sau privat si inainteaza contractele spre aprobare directorului executiv;
  15. organizeaza si raspunde de intocmirea corecta si la timp a informarilor, rapoartelor, analizelor si sintezelor privind activitatea coordonata;
  16. organizeaza, controleaza si raspunde de realizarea in termen a sarcinilor stabilite de directorul executiv;
  17. face propuneri privind necesarul si tematica programelor de pregatire si perfectionare profesionala  a personalului din subordine;
  18. coordoneaza si raspunde de realizarea activitatii specifice in conformitate cu programele privind ocuparea si formarea profesionala in teritoriu;
  19. coordoneaza si controleaza activitatea agentiilor locale pentru ocuparea fortei de munca;
  20. analizeaza lucrarile elaborate in cadrul compartimentelor pe care le coordoneaza, iar dupa insusire le prezinta, daca este cazul, directorului executiv;
  21. face propuneri pentru elaborarea programelor si tematicilor privind pregatirea si perfectionarea profesionala a personalului din subordine si le inainteaza spre avizare directorului executiv, si spre aprobare presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca in vederea aprobarii;
  22. propune spre avizare directorului executiv candidatii pentru trimiterea in strainatate in interes de serviciu, schimburi de experienta, participari la manifestari stiintifice in vederea aprobarii de catre presedintele ANOFM;
  23. aplica si urmareste modalitatea de aplicare a proceduri de selectie a potentialilor parteneri ai AJOFM cu personalitate juridica pentru temele de proiecte propuse in vederea depunerii cererilor de finantare;
  24. urmareste evitarea dublei finantari in implementarea proiectelor finantate din fondurile structurale europene;
  25. urmareste elaborarea si implementarea proiectelor finantate din fondurile structurale europene;
  26. propune si urmareste masuri pentru asigurarea sustenabilitatii proiectelor finantate din fondurile structurale europene implementate de agentia teritoriala in calitate de beneficiar;
  27. raspunde de actualizarea periodica a bazei de date Data Project Management pentru proiectele implementate la nivel AJOFM;
  28. urmareste implementarea de tehnici moderne de conducere si organizare  a muncii;
  29. propune acreditarea, in conditiile legii a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca;
  30. inainteaza directorului executiv propuneri de retragere a acreditarii prestatorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca;
  31. coordoneaza si raspunde de realizarea masurilor de stimulare a ocuparii pentru crearea de noi locuri de munca prin acordarea de credite din fondul de somaj pentru infiintarea si dezvoltarea de intreprinderi mici si mijlocii si unitati cooperatiste;
  32. coordoneaza si raspunde de activitatea de acordare a atestatului de intreprindere sociala ;
  33. asigura  selectia documentelor ce urmeaza a fi arhivate la nivelul intregii agentii;
  34. Urmăreşte introducerea dosarelor/a datelor cu privire la persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă şi actualizarea acestora în aplicaţiile expert ale ANOFM (eCARD);
  35. coordoneaza si urmareste utilizarea sistemelor informatice folosite la nivelul ANOFM, pentru domeniul sau de competenta, si face propuneri, catre seful ierarhic, pentru completarea/ modificarea acestora atunci cand este cazul;
  36. asigură punerea în aplicare a măsurilor pentru integrarea pe piața muncii a șomerilor de lungă durată, în calitate de punct unic de contact la nivel teritorial;
  37. asigură coordonarea interinstituțională, la nivel teritorial, privind punerea în aplicare a măsurilor pentru integrarea pe piața muncii a șomerilor de lungă durată

Consiliu consultativ

Nr. crt.Nume și prenumeInstituția reprezentată
1TURCU MANUELACONSILIUL JUDETEAN VRANCEA
2RENTEA ELENAADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE
3HURMUZACHE MARIUSA.J.P.I.S. VRANCEA
4VASILE APOSTU CROITORUDIRECTIA GENERALA DE STATISTICA
5MARCU LIVIA-SILVIAINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN
6URSE GIGIB.N.S
7IONESCU CONSTANTINC.S.D.R
8ICHIM COSTELCSN MERIDIAN
9CHETROIU IONELC.N.S.L.R. FRATIA
10RAVOIU EMILCARTEL ALFA
11ROMAN IONC.N.I.P.M.M.R
12ROMAN MARIANC.N.I.P.M.M.R
13COMAN CRISTINAC.N.I.P.M.M.R
14RACU DIANA XENIACP CONCORDIA
15LEFTER GABRIELACP CONCORDIA

Agenda de lucru


Selectează o agenție
Sari la conținut