Verificarea conturilor și datelor din Platforma Servicii Online Angajatori
Agenția Națională
pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) anunță angajatorii cu privire la
necesitatea revizuirii urgente a conturilor și informațiilor din Platforma “Servicii Online Angajatori” și registrul “Internship” ce au fost create/introduse în perioada 20 decembrie 2023 și 29 ianuarie 2024. Recent au fost identificate unele dificultăți tehnice în funcționarea site-ului www.anofm.ro și a Platformei “Servicii Online Angajatori”, astfel că, în cazul constatării absenței unor date, rugăm angajatorii să le reintroducă în cel mai scurt timp posibil.
Facem apel la angajatorii care întâmpină dificultăți în procesul de autentificare sau înregistrare în Platforma “Servicii Online Angajatori” să utilizeze butonul [Raportează problema de înregistrare/autentificare]
și să completeze formularul afișat. De asemenea, în situația unor
dificultăți survenite după autentificare, în etapa de reîncărcare a
datelor, rugăm angajatorii să deschidă un tichet prin opțiunea [Raportează problema], furnizând detalii specifice despre situația întâmpinată.
Angajatoriilor care utilizează registrul “Internship” și au creat conturi/au introdus date în perioada menționată
le recomandăm să se adreseze cu celeritate secretariatului agenției
județene în raza căreia își au sediul social, prin e-mail, la adresa
ajofm.xx@anofm.gov.ro, unde “xx” reprezintă codul județului (exemplu:
pentru Brașov, adresa este ajofm.bv@anofm.gov.ro).
Ne exprimăm
regretul pentru orice inconvenient cauzat și-i asigurăm pe toți
angajatorii că echipa noastră tehnică lucrează pentru a rezolva rapid
orice situație semnalată.