În contextul
actual, este important sa va protejați atât pe dumneavoastră cât și pe cei din
jur și să evitați zonele aglomerate. Dorim să rămânem în legătură
permanentă cu dumneavoastră, iar acest lucru este posibil acum și prin servicii
on-line și comunicare electronică.
Mai jos regăsiți
modalitățile de realizare a comunicării electronice între beneficiarii
dreptului la indemnizaţia de şomaj, ai măsurilor de stimulare a angajatorilor
finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj, ai sumelor necesare pentru
plata indemnizaţiei acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a
activității total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum
şi ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror activitate
a fost redusă sau întreruptă total sau parţial ca urmare a efectelor
răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 finanţate din bugetul asigurărilor
pentru şomaj și agențiile pentru ocuparea forței de muncă județene și a
muncipiului București.
Modalități de
comunicare electronică – descarcă aici
Ghidul privind comunicarea electronică poate fi consultat aici
Prezentarea schematică a pașilor de urmat – descarcă aici
Adresa e-mail pentru transmiterea documentelor: valcea@anofm.gov.ro