Documentele
pentru obținerea șomajului tehnic se depun, din 1 mai, doar prin aplicația aici.gov.ro
Agenţia Judeţeană
pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea îi inștiinţează pe angajatorii judeţului Tulcea că documentele necesare pentru obținerea șomajului tehnic, potrivit
art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, vor fi transmise, începând de vineri, 1 mai 2020, doar prin Registratura
electronică pusă la dispoziție de Guvernul României prin Autoritatea pentru
Digitalizarea României, https://aici.gov.ro.
Transmiterea documentelor prin Registratura
electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidență mai
bună a actelor transmise și va facilita accesul la formularele ce trebuie
completate. De asemenea, cererile vor fi editate în
format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizația
solicitată și vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul
contului bancar, CNP etc.
Reamintim
că plata din bugetul asigurărilor pentru șomaj a indemnizațiilor se face în cel mult 15 zile de la depunerea documentelor şi se efectuează
salariatului în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea de către
angajator a sumelor.
Totodată, subliniem că AJOFM
Tulcea va veni, în continuare, în întâmpinarea problemelor angajatorilor
tulceni astfel încât solicitările să fie rezolvate într-un timp cât mai scurt
și mai eficient, iar relaționarea dintre instituție și aceștia să se
facă într-un mod cât mai profesionist și modern.
Pentru orice alte informații suplimentare cu privire
la șomajul tehnic ne puteţi contacta prin intermediul următoarelor mijloace de
comunicare:
–
Poștă electronică: tulcea@anofm.gov.ro
– Telefon mobil:
0748 549 761
– Telefon fix: 0240
516 858
Agenția Județeană pentru
Ocuparea Forței de Muncă Tulcea