Informatii utile persoanelor aflate in evidenta AJOFM Tulcea
Agenția Județeană pentru
Ocuparea Forței de Muncă Tulcea informează că, pe durata stării de urgenţă, persoanele care beneficiază de indemnizaţie
de şomaj nu au obligaţia să se prezinte lunar la agenţia pentru
ocuparea forţei de muncă în a căror evidenţă se află pentru a primi sprijin în
vederea încadrării în muncă (viza lunară), conform art. XII, alin (1) din OUG nr.
32/2020.
De asemenea, prin derogare de
la prevederile art. 61, alin (2) din Legea 76/2002, în cazul neîncadrării în
muncă, șomerii care nu beneficiază de
indemnizație de șomaj vor
reînnoi cererea pentru a fi luaţi în evidenţă în vederea medierii, în termen de
30 de calendaristice de la data încetării stării de urgență (prevederea legală
se regăsește în art. XII, alin (2) din OUG nr. 32/2020).
Agenţia Județeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă
Tulcea, inclusiv agenţia locală și punctele de lucru, anunţă că, în
conformitate cu
ordinul MMPS nr. 721/25.03.2020, pe toată perioada stării de urgență ACTIVITATEA DE RELAȚII CU PUBLICUL SE DESFĂȘOARĂ DOAR
PRIN E-MAIL ȘI TELEFON.
Menţionăm
că AJOFM Tulcea poate fi contactată prin următoarele mijloace de comunicare de
luni pâna joi în intervalul orar 08.00 – 16.30, vineri 08.00-14.00:
–
E-mail:
tulcea@anofm.gov.ro
–
AJOFM
Tulcea – Tel: 0240 516.858
Fax: 0240 512.171
–
Compartiment
EURES: 0240 512.298
–
Punct
de lucru Măcin: 0240 571.761
–
Punct
de lucru Babadag:0240 561.891
Agenţia Județeană pentru Ocuparea
Forţei de Muncă Tulcea