DOCUMENTE NECESARE INREGISTRARII IN EVIDENTELE AJOFM TULCEA PENTRU PERSOANELE
PROVENITE DIN MUNCA

La transmiterea pe e-mail a documentelor va rugam sa ne comunicati si nr de telefon de contact.

Toate documentele ce urmeaza sa fie transmise astfel trebuie sa fie semnate de titular si sa se mentioneze „CONFORM CU ORIGINALUL”. Va multumim

1. CARTE DE
IDENTITATE

2. ORIGINAL ŞI
COPIE DE PE ACTE DE STUDII SAU DIPLOMĂ

3. CARNETUL DE
MUNCĂ ÎN ORIGINAL ŞI COPIE ( COPIA VA CONŢINE TOATE PAGINILE COMPLETATE )

4. ADEVERINȚĂ
PRIVIND BAZA LUNARĂ DE CALCULA A CONTRIBUŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR
PENTRU  ŞOMAJ (ANEXA 26 DIN NORMELE
APROBATE PRIN HG 174/2002)  

5. DECLARATIA
PE PROPRIA RASPUNDERE A STARII DE SANATATE – model

6. EXTRAS DE
CONT (optional pentru plata ajutorului de somaj in cont de card)

7. DECLARATIE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL – declaratia

8. DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE NEREALIZARE VENITURI – model declaratie venit 

DOCUMENTE NECESARE LA ÎNREGISTRAREA ȘOMERILOR FĂRĂ
DREPT DE INDEMNIZAȚIE

1. CARTE DE
IDENTITATE

2. CARNETUL DE
MUNCĂ

3. ORIGINAL ŞI
COPIE DE PE ACTE DE STUDII SAU DIPLOMĂ

4. DECLARATIA
PE PROPRIA RASPUNDERE A STARII DE SANATATE – declaratia

5. DECLARATIE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL – declaratia

DOCUMENTE NECESARE ÎNREGISTRĂRII PENTRU ABSOLVENŢI – ÎN TERMEN
DE 60 DE ZILE DE LA ABSOLVIRE

1. BULETINUL DE IDENTITATE, ORIGINAL ŞI COPIE

2. ORIGINAL
ŞI  COPIE DE PE ACTE DE STUDII /
ADEVERINŢĂ SAU  DIPLOMĂ – ADEVERINŢA  SĂ REZULTE DATA ABSOLVIRII ANULUI TERMINAL