Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă precizează că în cazul
angajatorilor contribuabili care declară trimestrial obligaţiile
fiscale aferente veniturilor din salarii şi asimilate salariilor și
care, din acest considerent, nu au avut posibilitatea transmiterii
documentelor aferente cererii pentru decontarea a 41,5% prin intermediul
platformei aici.gov.ro în perioada în care platforma a fost utilizabilă
pentru accesarea acestei măsuri, au în continuare posibilitatea
transmiterii cererii și a documentelor necesare (aferente lunilor iulie
și/sau august) prin mijloace electronice, prin e-mail, direct agenției
județene pentru ocuparea forței de muncă în raza căreia au sediul
social.

Angajatorii menționați mai sus pot transmite
solicitările pentru lunile iulie și august până la data de 25 octombrie
2020, la adresa de email dedicată fiecărui județ, care are ca ID numele
județului (ex: brasov@anofm.gov.ro, caras-severin@anofm.gov.ro,
sector-1@anofm.gov.ro).
Lista completă a e-mail-urilor agențiilor județene pentru ocuparea forței de muncă este disponibilă aici.

La Timiş adresa de e-mail este: timis@anofm.gov.ro

Toate formularele necesare transmiterii solicitării se regăsesc atașate.

Pentru
o bună funcționalitate a formularelor PDF vă rugăm să nu utilizați
browserul pentru deschidere ci să le descărcați și să folosiți aplicații
dedicate (ex: ultima versiune Adobe Reader).