Servicii online pentru angajatori

Descarcati instructiunile de inregistrare/autentificare (29 martie 2022)

Agenția Națională pentru Ocupare a Forțelor de Muncă pune la dispoziția angajatorilor Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.), pentru accesarea următoarelor servicii:

- Aplicația S.E.M.M. (Sistemul Electronic de Mediere a Muncii) pentru declararea locurilor de muncă vacante în conformitate cu Legea Nr. 76/2002 ;
- Registrului electronic de evidenţă a contractelor de Internship în conformitate cu Legea Nr. 176/2018;
- Alte aplicaţii şi instrumente informatice.

Accesul în Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) se poate face prin:

- migrarea contului existent din aplicaţiile vechi www.card-profesional.ro sau www.locuridemuncaharghita.ro
- înregistrare cont nou în Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) și autentificare.
- Crearea manuală a contului de către operatorul AJOFM/AMOFM din agenția judeţeană în raza căreia firma dvs. are sediul social

Pentru buna functionare a aplicatiei, recomadam utilizarea browserului Mozilla Firefox!

1. Utilizatorii care sunt înregistrați în platforma www.locuridemuncaharghita.ro vor putea accesa Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) utilizând credenţialele de acces utilizate în www.locuridemuncaharghita.ro.
2. Utilizatorii care sunt înregistrați în platforma www.card-profesional.ro vor putea accesa Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) creând un cont nou, ulterior este necesar să se verifice datele existente şi să se actualizeze datele neactualizare.
3. Consultați butonul [Instrucțiuni de înregistrare/autentificare] pentru a obţine informaţii utile privind modul de înregistrare – autentificare.
4. Pentru semnalarea eventualelor probleme tehnice de acces accesați butonul [Raportează problema de înregistrare/autentificare] și completați formularul. La selectarea unui tip de problemă, pentru anumite situaţii, veţi observa că vor fi afișate indicaţii cu scris roşu. Urmaţi indicaţiile iar dacă problema persistă, reveniţi pentru depunerea unei solicitări.
5. În ceea ce priveşte solicitările pentru crearea conturilor noi sau a actualizării datelor, pentru a vă putea identifica punctual şi pentru a rezolva în timp util solicitarea dvs., vă recomandăm să completaţi formularul de actualizare a datelor pentru gestionarea contului unic în platforma S.O.A., accesibil AICI. Formularul semnat de dvs. îl veți transmite către agenția județene în raza căreia aveți sediul social.
6. Dacă firma nu deţine declaraţie D112 aferentă perioadei menţionată în fereastra de înregistrare, puteţi solicita crearea manuală a contului de către agenția judeţeană în raza căreia firma dvs. are sediul social, furnizând informaţiile necesare completării câmpurilor obligatorii. Recomandăm completarea formularului de actualizare a datelor pentru gestionarea contului unic în platforma S.O.A.
7. Declararea unei adrese de email pentru gestionarea contului unic de acces în platforma Servicii Online Angajatori este obligatorie. Prin nedeclararea unei adrese de email pentru gestionarea contului, nu vă putem oferi acces la serviciile online dedicate agenţilor economici. Vă recomandăm să furnizaţi o adresa de email nenominală pentru gestionarea contului (Ex.: resurse.umane@...., etc.). 8. Vă rugăm să consultaţi politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal, de pe site-ul www.anofm.ro , secţiunea Despre noi , AICI

Bine ati venit {{userDetailsCardProfesional.data.userDetailsCardProfesional.DENUMIRE_AGENT}}

Sunteti utilizator al platformei card-profesional.ro

Pentru a putea accesa serviciile online ale ANOFM, trebuie sa acceptati termenii si coditiile de mai jos.

Prima etapa a migrarii s-a incheiat cu succes; continuati cu editarea (daca este necesar) formularului de mai jos.

Migrarea contului s-a efectuat cu succes; va puteti autentifica cu CUI si parola deja existenta!

Bine ati venit {{userDetailsPisa.data.userDetailsPisa.den}}

Sunteti utilizator al platformei locuridemuncahargita.ro


Pentru a putea accesa serviciile online ale ANOFM, trebuie sa acceptati termenii si coditiile de mai jos.

Prima etapa a migrarii s-a incheiat cu succes; continuati cu editarea (daca este necesar) formularului de mai jos.

Migrarea contului s-a efectuat cu succes; va puteti autentifica cu CUI si parola deja existenta!

Servicii online disponibile

Bine ai venit {{userDetails.data.userDetails[0].persoanacontact}} de la {{userDetails.data.userDetails[0].nume}}

Informatiile din contul Dvs. sunt:

Judet: {{userDetails.data.userDetails[0].judetul}} Localitatea: {{userDetails.data.userDetails[0].localitatea}} Str.: {{userDetails.data.userDetails[0].strada}} Nr. {{userDetails.data.userDetails[0].numarul}} Bl.: {{userDetails.data.userDetails[0].bloc}} Sc.: {{userDetails.data.userDetails[0].scara}} Et.: {{userDetails.data.userDetails[0].etaj}} Ap.: {{userDetails.data.userDetails[0].apartament}} Telefon: {{userDetails.data.userDetails[0].telefon}} Persoana de contact: {{userDetails.data.userDetails[0].persoanacontact}}

Adresa de email pentru gestionarea contului este: {{userDetails.data.userDetails[0].tel_mail}}

Modifica informatiile

SEMM - Sistemul Electronic de Mediere a Muncii

Gestioneaza ofertele de locuri de munca vacante

SEMM

Internship

Registrul contractelor de internship. Ne cerem scuze dar va trebui sa va autentificati din nou pe platforma internship. In curand va fi gata sistemul single-sign-on si nu va mai fi necesara reautentificarea.

Internship