AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ SATU MARE ANUNTA
Organizarea examenului pentru promovarea in grad profesional a funcţionarilor publici din cadrul A.J.O.F.M. Satu Mare, dupa cum urmeaza :
– promovarea in functia publica de consilier, grad profesional superior- un post
– promovarea in functia publica de inspector, grad profesional superior- un post
Examenul va avea loc în data de 19.06.2023, ora 10 proba scrisa, la sediul AJOFM Satu Mare, str. Ion Ghica nr. 36, urmand ca data interviului sa fie stabilita ulterior probei scrise.
Conditiile de participare la examenul de promovare in grad profesional sunt cele prevazute la art.479 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, si anume:
– sã aibã cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care pomoveazã;
– sa fi obtinut un numar minim de credite prin participarea la programe de formare , de perfectionare, seminare, conferinte, schimburi de experienta sau vizite de studiu, in conditiile legii sau sa fi urmat o forma de perfectionare profesionala cu durata de minimum 30 de ore in ultimii 3 ani de activitate;
– sã fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea anualã a performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
– sã nu aibã o sancţiune disciplinarã neradiatã în condiţiile OUG 57/2019 privind Codul Adminitrativ.
Dosarul de concurs se depune de cãtre candidaţi în termen de 20 de zile de la data afişãrii anunţului privind organizarea examenului de promovare şi trebuie sa contina documentele prevazute la art.127 din Hotararea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici si anume:
– copie de pe carnetul de muncã sau adeverinţa eliberatã de compartimentul resurse umane în vederea atestãrii vechimii în gradul profesional din care se promoveazã;
– copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate
– formularul de înscriere .
– adeverinta eliberata de compartimentul resurse umane in vederea atestarii situatiei disciplinare a functionarului public, in care se mentioneaza expres daca acestuia i-a fost aplicata o sanctiune disciplinara , care sa nu fi fost radiata.
– dovada obtinerii numarului minim de credite prin participarea la programe de formare, de prefectionare, seminare, conferinte, schimburi de experienta sau vizite de studio, in conditiile legii, sau a urmarii unei forme de perfectionare profesionala cu durata de minimum 30 de ore in ultimii trei ani de activitate.
Relaţii suplimentare, bibliografia si documentele necesare inscrierii se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane, Salarizare, Comunicare si Secretariatul Consiliului Consultativ din cadrul AJOFM Satu Mare.