Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare, cu sediul în Satu Mare str. Ion Ghica nr.36, organizează selecția pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul proiectului PROACCES 4 – Subvenționarea locurilor de muncă pentru șomeri, în zilele de 20 septembrie 2022, ora 09.00 (selecția candidaților în funcție de dosarul depus) și 21 septembrie 2022, ora 11.00 (interviul).
Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare.
AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ va implementa în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 proiectul PROACCES 4 – Subvenționarea locurilor de muncă pentru șomeri.
Obiectivul general al proiectului: Creșterea oportunităților pentru încadrarea a 8.444 de şomeri non-NEET, înregistrați la Serviciul Public de Ocupare, prin subvenționarea locurilor de muncă.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
– Obiectiv Specific 1 – Stimularea ocupării șomerilor non-NEET cu vârsta peste 29 de ani înregistrați la Serviciul Public de Ocupare, prin subvenţionarea locurilor de muncă pentru un număr de 8.444 de persoane.
Activitățile proiectului sunt:
Activitatea 1 – Subvenţionarea locurilor de muncă pentru încadrarea şomerilor non-NEET cu vârsta peste 29 ani conform art. 85 din Legea nr. 76/2002
Activitatea 2 – Analiza, întocmire, plată și monitorizare beneficiar
Activitatea 3 – Managementul proiectului
Posturile pentru care se organizează selecția sunt:
Expert de implementare intern
Condiții pentru ocuparea postului:
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare
Specifice:
– Minimum studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat (4 ani);
– minimum 1 an vechime în muncă;
– cunoștințe de specialitate privind ocuparea forței de muncă și măsuri active de ocupare;
– abilități de comunicare și organizatorice;
– abilități de operare Microsoft Office.
Atribuții:
– verifică, la încheiere, documentele pentru acordarea sprijinului financiar pentru subvenție;
– asigură verificarea documentelor depuse pentru acordarea finanțării pentru subvenție și îndeplinirea condițiilor pentru acordarea sprijinului din bugetul proiectului, asigură plata acestora;
– asigură monitorizarea îndeplinirii obligațiilor asumate prin acordarea subvențiilor;
– centralizează date și documente suport privind acordarea finanțării pentru subvenții;
– elaborează rapoarte, transmite la nivel central documentele/informațiile necesare monitorizării stadiului de implementare al proiectului și rapoarte;
– asigură implementarea activităților 1 și 2 din cadrul proiectului;
– asigură transmiterea documentelor aferente cererilor de rambursare întocmite la nivel central;
– monitorizează încadrarea persoanelor după ce aceștia au beneficiat de măsurile acordate conform legislației în vigoare;
– transmite lunar echipei de management tabelele centralizatoare întocmite pentru art. 85 din legea nr. 76/2002.
Responsabil financiar intern
Cerințe minime post:
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare
Specifice:
– studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență/de absolvire în domeniul stiințelor economice (3 ani) sau certificat/diploma/titlu în domeniul finanțe/contabilitate;
– minimum 1 an vechime în muncă;
– minimum 1 an vechime în domeniul economic/finanțe/contabilitate (sau funcții similare ocupate în proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile);
– cunoștințe de specialitate privind domeniul financiar-contabil;
– cunoașterea legislației financiare;
– cunoașterea legislației aplicabile în domeniul fondurilor europene;
– abilități de comunicare;
– abilități de operare Microsoft Office.
Atribuții:
– planificarea financiară detaliată a plăţilor aferente activităţilor proiectului şi monitorizarea încadrarii acestora în termenele şi nivelurile stabilite în bugetul proiectului;
– contabilitatea proiectului, evidențele financiar-contabile, întocmirea rapoartelor de evaluare financiară trimestrială și finală și cererilor de rambursare;
– efectuarea plăților aferente proiectului;
– evidența deconturilor;
– întocmirea și transmiterea lunară către responsabilul financiar de la nivel național a unei evidențe privind execuția bugetară în cadrul proiectului.
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada 15 si 19 septembrie 2022 până la ora 16.30 și 16 septembrie 2022 până la ora 14.00.
Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.sm@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.
Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.
Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete, vor fi respinse.
În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va conține următoarele documente:
a) scrisoarea de intenție a candidatului;
b) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;
c) curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
d) copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a actelor de studii;
e) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
f) adeverință de salariat;
g) alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
h) declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
i) declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului.
Probele selecției
Selecția constă în parcurgerea a două etape:
1. Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 20 septembrie 2022 – ora 09.00
2. Interviul – 21 septembrie 2022 – ora 11.00
Persoană de contact: Călin Mădălina Lidia, având funcția publică de inspector superior, telefon 0261770237, e-mail: ajofm.sm@anofm.gov.ro