Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare, cu sediul în localitatea Satu Mare, str.Ion Ghica, nr.36, județ Satu Mare, partener 3 al FUNDAŢIA CENTRUL DE RESURSE PENTRU COMUNITĂŢILE DE ROMI, va implementa proiectul ” ACUM PENTRU VIITOR”, ce se va derula prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027. Durata acestuia este 15 de luni.
Selecția se va organiza în perioada 04-13 iunie 2025 și pot participa la aceasta doar persoanele care au calitatea de angajat al Centrului Regional de Formare Profesională a Adulților Cluj.
Obiectivul specific al proiectului este:
ESO4.7. „Promovarea învățării pe tot parcursul vieții, în special a oportunităților flexibile de actualizare a competențelor și de recalificare pentru toți, ținând seama de competențele antreprenoriale și digitale, printr-o mai bună anticipare a schimbării și a cerințelor de noi competențe bazate pe nevoile pieței muncii, precum și prin facilitarea tranzițiilor profesionale și promovarea mobilității profesionale (FSE+)“ 9.g.4. Implementarea programului „Pachet de bază pentru persoanele fără/cu nivel scăzut de formare”.
Posturile pentru care se organizează selecția precum și cerințele și atribuțiile pentru ocuparea acestora sunt următoarele:
COORDONATOR – 1 PERSOANĂ
Cerințe minime post:
- Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență
- Minim 5 ani vechime în muncă.
Competențe solicitate:
- Cunoștințe în implementarea proiectelor cu finanțare din fonduri europene nerambursabile;
- Abilități de organizare și planificare;
- Abilități în comunicare, relaționare;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Cunoştinţe utilizare Microsoft Office.
Atribuții:
- Coordonarea echipei partenerului pentru asigurarea desfășurării în condiții optime a activităților proiectului și atingerii obiectivelor proiectului
- Asigurarea unei bune implementari a proiectului.
- Participarea la promovarea obiectivelor și rezultatelor proiectului.
- Asigurarea monitorizarii acordarii serviciilor de formare profesionala catre beneficiarii proiectului.
- Coordoneaza, supervizeaza, monitorizeaza, ajusteaza procesul de implementare pentru AJOFM Satu Mare.
AGENT OCUPARE – 1 PERSOANĂ
Cerințe minime post:
- Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență
- Minim 5 ani vechime în muncă.
Competențe solicitate:
- Cunoștințe în implementarea proiectelor cu finanțare din fonduri europene nerambursabile;
- Abilități de organizare și planificare;
- Abilități în comunicare, relaționare;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Cunoştinţe utilizare Microsoft Office.
Atribuții:
- Identificarea potentialilor beneficiari
- Sprijinirea beneficiarilor proiectului in cadrul procesul de selectie, in vederea completarii dosarului si documentatiei necesare acordarii serviciilor
- Transmiterea catre expertul GT a dosarelor potentialilor beneficiari care solicita inscrierea in cadrul proiectului si colaborarea cu acesta ori de cate ori este necesar in vederea selectiei beneficiarilor.
RESPONSABIL FINANCIAR – 1 PERSOANĂ
Cerințe minime post:
- Studii superioare universitare in domeniul economic absolvite cu diplomă de licență
- Minim 5 ani vechime în muncă.
Competențe solicitate:
- Cunoștințe în implementarea proiectelor cu finanțare din fonduri europene nerambursabile;
- Abilități de organizare și planificare;
- Abilități în comunicare, relaționare;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Cunoştinţe utilizare Microsoft Office.
Atribuții:
- Asigură managementul financiar eficient pentru asigurarea desfăşurării în condiţii optime a activităţilor stabilite prin acordul de parteneriat, în vederea atingerii rezultatelor şi indicatorilor prevăzuţi în proiect pentru Partenerul 2
- Propune alocările de resurse financiare pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor stabilite prin acordul de parteneriat, în vederea atingerii rezultatelor şi indicatorilor prevăzuţi în proiect pentru Partenerul 2
- Realizează documentele financiar contabile pentru Partenerul 2
- Elaboreaza evidența cheltuielilor și dosarul cu documente justificative pentru fiecare cerere de rambursare sau cerere de plată depusă în cadrul proiectului
PENTRU TOATE POSTURILE:
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada 04.06.2025 – 06.06.2025, până la ora 14.00.
Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.sm@anofm.gov.ro. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.
Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, depuse sub altă formă sau la o altă adresă de e-mail, precum și cele incomplete, vor fi respinse.
Dosarul de înscriere va reprezenta un singur document pdf. și va conține următoarele documente scanate în următoarea ordine:
- scrisoarea de intenție a candidatului;
- copie certificată pentru conformitate cu originalul a actului de identitate;
- Curriculum Vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
- copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a actelor de studii;
- copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
- adeverință de salariat;
- alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
- declarație prin care își experimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului.
Probele selecției
Selecția constă în parcurgerea a două etape:
- Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 10.06.2025;
- Interviul – 12.06.2025, ora 10:00.
Persoană de contact: Macelaru Adriana Claudia – claudia.macelaru.sm@anofm.gov.ro
Documente descărcabile