Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare, cu sediul în localitatea Satu Mare, str.Ion Ghica, nr.36, județ Satu Mare, partener 3 al FUNDAŢIA CENTRUL DE RESURSE PENTRU COMUNITĂŢILE DE ROMI, va implementa proiectul ACUM PENTRU VIITOR”,  ce se va derula prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027. Durata acestuia este 15 de luni.

Selecția se va organiza în perioada 04-13 iunie 2025 și pot participa la aceasta doar persoanele care au calitatea de angajat al Centrului Regional de Formare Profesională a Adulților Cluj.

Obiectivul specific al proiectului este:

ESO4.7. „Promovarea învățării pe tot parcursul vieții, în special a oportunităților flexibile de actualizare a competențelor și de recalificare pentru toți, ținând seama de competențele antreprenoriale și digitale, printr-o mai bună anticipare a schimbării și a cerințelor de noi competențe bazate pe nevoile pieței muncii, precum și prin facilitarea tranzițiilor profesionale și promovarea mobilității profesionale (FSE+)“ 9.g.4. Implementarea programului „Pachet de bază pentru persoanele fără/cu nivel scăzut de formare”.

Posturile pentru care se organizează selecția precum și cerințele și atribuțiile pentru ocuparea acestora sunt următoarele:

COORDONATOR  – 1 PERSOANĂ

Cerințe minime post:

  • Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență
  • Minim 5 ani vechime în muncă.

Competențe solicitate:

  • Cunoștințe în implementarea proiectelor cu finanțare din fonduri europene nerambursabile;
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Abilități în comunicare, relaționare;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Cunoştinţe utilizare Microsoft Office.

Atribuții:

  • Coordonarea echipei partenerului pentru asigurarea desfășurării în condiții optime a activităților proiectului și atingerii obiectivelor proiectului
  • Asigurarea unei bune implementari a proiectului.
  • Participarea la promovarea obiectivelor și rezultatelor proiectului.
  • Asigurarea monitorizarii acordarii serviciilor de formare profesionala catre beneficiarii proiectului.
  • Coordoneaza, supervizeaza, monitorizeaza, ajusteaza procesul de implementare pentru AJOFM Satu Mare.

AGENT OCUPARE  – 1 PERSOANĂ

Cerințe minime post:

  • Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență
  • Minim 5 ani vechime în muncă.

Competențe solicitate:

  • Cunoștințe în implementarea proiectelor cu finanțare din fonduri europene nerambursabile;
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Abilități în comunicare, relaționare;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Cunoştinţe utilizare Microsoft Office.

Atribuții:

  • Identificarea potentialilor beneficiari
  • Sprijinirea beneficiarilor proiectului in cadrul procesul de selectie, in vederea completarii dosarului si documentatiei necesare acordarii serviciilor
  • Transmiterea catre expertul GT a dosarelor potentialilor beneficiari care solicita inscrierea in cadrul proiectului si colaborarea cu acesta ori de cate ori este necesar in vederea selectiei beneficiarilor.

RESPONSABIL FINANCIAR  – 1 PERSOANĂ

Cerințe minime post:

  • Studii superioare universitare in domeniul economic absolvite cu diplomă de licență
  • Minim 5 ani vechime în muncă.

Competențe solicitate:

  • Cunoștințe în implementarea proiectelor cu finanțare din fonduri europene nerambursabile;
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Abilități în comunicare, relaționare;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Cunoştinţe utilizare Microsoft Office.

Atribuții:

  • Asigură managementul financiar eficient pentru asigurarea desfăşurării în condiţii optime a activităţilor stabilite prin acordul de parteneriat, în vederea atingerii rezultatelor şi indicatorilor prevăzuţi în proiect pentru Partenerul 2
  • Propune alocările de resurse financiare pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor stabilite prin acordul de parteneriat, în vederea atingerii rezultatelor şi indicatorilor prevăzuţi în proiect pentru Partenerul 2
  • Realizează documentele financiar contabile  pentru Partenerul 2
  • Elaboreaza evidența cheltuielilor și dosarul cu documente justificative pentru fiecare cerere de rambursare sau cerere de plată depusă în cadrul proiectului

PENTRU TOATE POSTURILE:

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada 04.06.2025 – 06.06.2025, până la ora 14.00.

Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.sm@anofm.gov.ro. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.

Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, depuse sub altă formă sau la o altă adresă de e-mail, precum și cele incomplete, vor fi respinse.

Dosarul de înscriere va reprezenta un singur document pdf. și va conține următoarele documente scanate în următoarea ordine:

  1. scrisoarea de intenție a candidatului;
  2. copie certificată pentru conformitate cu originalul a actului de identitate;
  3. Curriculum Vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
  4. copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a actelor de studii;
  5. copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
  6. adeverință de salariat;
  7. alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
  8. declarație prin care își experimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  9. declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului.

Probele selecției

Selecția constă în parcurgerea a două etape:

  1. Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 10.06.2025;
  2. Interviul – 12.06.2025, ora 10:00.

Persoană de contact: Macelaru Adriana Claudia – claudia.macelaru.sm@anofm.gov.ro

Documente descărcabile