Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, cu sediul în Satu  Mare, str. Ion Ghica, nr.36, telefon: 0261-770237, fax: 0261-770238, cod fiscal 11341313, comunica pe aceasta cale tuturor societatilor specializate si autorizate in conditiile Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca se initiaza achizitie publica directa de servicii de paza, protectie, monitorizare, interventie si mentenanta pentru sediul AJOFM Satu Mare, cod CPV 79713000-5.

Valoarea estimata a achizitiei: 41.200,00 lei fara TVA pentru perioada 01.04.2025 – 31.12.2025 (9 luni) .

Achizitia se va organiza in conformitate cu art. 7, alin. 5 din Legea 98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare.

Achizitia se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari servicii.

Denumirea achizitie: achizitie publica prestari servicii de paza, protectie, monitorizare, interventie si mentenanta pentru sediul AJOFM Satu Mare, cod CPV 79713000-5 – Servicii de paza.

 Modul de achizitie, cumparare directa din catalogul electronic din SEAP ce se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari de servicii de paza in conformitate cu Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararii Guvernului nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.

  Informatii suplimentare se pot obtine de la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, strada Ion Ghica nr.36, Satu  Mare, Cod postal 440091, compartiment Achizitii Publice, persoana de contact Macelaru Adriana Claudia.

Telefon: 0261-770237, fax: 0261-770238, e-mail: ajofm.sm@anofm.gov.ro

OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectivele specifice ale acestui contract consta in achizitionarea de servicii de paza si protectie, monitorizare,interventie si mentenanta pentru sediul AJOFM Satu Mare, situat in Satu Mare str. Ion Ghica, nr. 36 si a personalului in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare la achizitiile publice, in termenele prevazute in contract.

Serviciile vor fi asigurate de o societate specializata autorizata in conditiile Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice.

Prestarea serviciilor de paza pentru beneficiarul A.J.O.F.M. Satu Mare dupa cum urmeaza:

1) Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca situata in Str.Ion Ghica, Nr.36

– 1 post de 8 ore, program de luni pana joi intre orele 8:00-16:30 si vineri intre orele 8:00-14:00. In zilele de sarbatori legale, sambata si duminica nu se lucreaza.

    Serviciul de mentenanta va include o revizie periodica pe durata contractului, in conformitate cu legislatia in vigoare.

    Monitorizare permanenta in perioada cand instalatia de antiefractie este activata, prin conectarea instalatiei la centrala proprie de supraveghere a societatii de paza.

        Persoana care urmeaza sa indeplineasca atributii de paza trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :

1. sa aiba varsta de cel putin 18 ani;

2. sa fie apt medical pentru exercitarea functiei;

3. sa nu aiba antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie;

4. sa fie atestat profesional, potrivit prevederilor Legii nr.333/2003, actualizata;

       Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba urmatoarele  dotari :

1. sa fie echipati cu uniforme distinctive si echipament de protectie pe care le vor purta numai in timpul executarii serviciului;       

2. baston de cauciuc sau tomfe;

3. spray iritant lacrimogen de capacitate medie;

4. mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna);

5. mijloace de comunicare – telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari).

DESCRIEREA SERVICIILOR SOLICITATE

In cadrul contractului de servicii prestatorul va asigura furnizarea urmatoarelor servicii:

–        Sa asigure paza patromoniului, verificarea accesului in si din incinta obiectivului pazit respectiv Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, str. Ion Ghica, nr. 36, asigura ordinea si linistea publica, prevenirea si combaterea infractiunilor si altor fapte ilicite in conditiile legii, cu agent de paza, pe durata a 8 ore/zi conform programului institutiei;

–        Serviciul de paza sa fie prestat de catre agent de paza si protectie specializata si atestat de catre institutiile competente in domeniu si sa fie echipat cu uniforma si echipament specific;

–    Sa conecteze sistemul de alarma antiefractie in dispeceratul de monitorizare autorizat, din localitatea Satu Mare;

–        Monitorizare permanenta in perioada cand instalatia de antiefractie este activata, prin conectarea instalatiei la centrala proprie de supraveghere a societatii de paza;

–        Sa colaboreze cu beneficiarul in vederea intocmirii planului de paza al obiectivului si schitei tehnice a sistemelor de alarmare instalate, si obtinerii aprobarii si avizarii planului de paza de organele abilitate de lege;

–        Sa intervina in cel mai scurt timp posibil, respectiv sa asigure interventia la obiectiv fara a depasii 15 minute, conform legislatiei in vigoare, folosind mijloacele si personalul propriu de actiune, pentru neutralizarea persoanelor raufacatoare si limitarea pagubelor;

–        Sa detina dispecerat propriu de monitorizare a sistemelor de alarma antiefractie in localitatea Satu Mare.

–        Sa conecteze sistemul de alarmare impotriva efractiilor si a incendiilor la dispeceratul propriu de monitorizare si interventie din localitatea Satu Mare;

–        Monitorizarea se executa pe perioada cat sistemul antiefractie este activat;

–        Sa efectueze un numar nelimitat de interventii cu echipaje mobile in caz de semnalare a sistemelor de alarmare catre centrala de supraveghere, dintre care minim 3 intervii gratuite lunare, incluse in pretul contractului;

–        Sa anunte beneficiarul despre defectiunile sesizate la centrala de supraveghere;

–        Sa asigure intretinerea instalatiei de protectie si alarmare, ce include  revizia periodica, conform legislatiei in vigoare, cheltuiala fiind inclusa in pretul contractului;

 –        Sa asigure verificare si intretinerea sistemului video, ce include  revizii periodice conform legislatiei in vigoare, cheltuiala fiind inclusa in pretul contractului;

–        Sa asigure mentenanta, respectiv reviziile periodice, sau ori de cate ori beneficiarul constata o dectiune, prestatorul este obligat sa remedieze eventualele disfunctionalitati constatate in termen de 24 de ore de la instiintarea acestuia de catre beneficiar.

Serviciile de mentenanta vor consta in:

–        a)verificarea senzorilor si a dispozitivelor anexe sistemului;

–        b)verificarea legaturilor cablate ale sistemului;

–        c)stergerea de praf si curatarea componentelor active ale sistemului;

–        d)verificarea fixarii mecanice a componentelor si a subansamblelor;

–        e)verificarea generala, prin simulari, impreuna cu BENEFICIARUL a functionarii sistemului;

–        Depanarea instalatiei antiefractie ce va consta in refacerea caracteristicilor tehnice proiectate ale acesteia si se va face prin inlocuirea subansamblelor defecte cu subansamble noi,identice sau echivalente;

–        Prestatorul este singura persoana autorizata de a efectua lucrari de intretinere si reparatii a instalatiei electronice de protectie si alarmare instalata la sediul beneficiarului.

-Este interzis BENEFICIARULUI sa efectueze personal sau prin terti interventii asupra instalatiei electronice de protectie si alarmare,cu exceptia celor prevazute in instructiunile de utilizare prezentate la punerea in functiune.

In timpul serviciului, personalul de paza este obligat:

–        Sa cunoasca locurile si punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului, pentru a preveni producerea oricaror fapte de natura sa aduca prejudicii unitatii pazite;

–        Sa pazeasca obiectivul, bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si sa asigure integritatea acestora;

–        Sa permita accesul in obiectiv numai in conformitate cu reglementarile legale si cu dispozitiile interne;

–        Sa opreasca si sa legitimiteze persoanele despre care exista date sau indicii ca au savarsit infractiuni sau fapte ilicite in obiectivul pazit, iar in cazul infractiunilor flagrante, sa opreasca si sa predea politiei pe faptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infractiunii sau a altor fapte ilicite;

–        Sa informeze, de indata seful ierarhic si conducatorii unitatii beneficiare despre producerea oricarui eveniment si timpul executarii serviciului si despre masurile luate;

–        In caz de avarii produse la instalatii, conducte sau rezervoare de apa, combustibili ori de substante chimice, la retelele electrice sau telefonice si in orice alte imprejurari care sunt de natura sa produca pagube, sa aduca la cunostiinta celor de drept asemenea evenimente si sa ia primele masuri pentru limitarea consecintelor evenimentului;

–        In caz de incendii, sa ia masuri de stingere si de salvare a persoanelor, a bunurilor si a valorilor, sa sesizeze pompierii si sa anunte conducerea unitatii si politia;

–        Sa ia primele masuri pentru salvarea persoanelor si de evacuare a bunurilor si valorilor in caz de dezastre;

–        Sa sesizeze politia in legatura cu orice fapta de natura a prejudicia patrimoniul unitatii si sa-si dea concursul pentru indeplinirea misiunilor ce revine politiei pentru prinderea infractorilor;

–        Sa pastreze secretul de serviciu, daca prin natura atributiilor, are acces la asemenea date si informatii;

–        Sa poarte numai in timpul serviciului mijloace de aparare, de protectie specifice activitatii de paza si sa nu faca uz de arma numai in cazurile si in conditiile prevazute de lege;

–        Sa poarte uniforma si insemne distinctive in timpul serviciului;

–        Sa nu se prezinte la serviciu sub influenta bauturilor alcoolice, sa nu consume si nici sa introduca bauturi alcoolice in timpul serviciului;

–        Sa nu paraseasca sub nici un motiv postul, decat in conditii strict prevazute in planul de paza;

–        Sa nu absenteze fara motive temeinice si fara sa anunte in prealabil conducerea unitatii despre aceasta;

–        Sa execute, in raport de specificul obectivului, bunurilor sau valorilor pazite, si orice alte sarcini care i-au fost incredintate, potrivit planului de paza;

  RESPONSABILITATEA PRESTATORULUI

–        Prestatorul este obligat  prin personalul de paza propriu, angajat pentru executarea prezentului contract  sa cunoasca si sa respecte indatoririle ce-i revin, fiind direct raspunzator pentru paza si integritatea obiectivului,bunurilor si valorilor incredintate.

–        Activitatea de paza se va efectua potrivit legii si planului de paza.

–        Activitatea de instruire de orice fel a personalului angajat pentru efectuarea serviciilor de paza si securitate, protectie, monitorizare, interventie si mentenanta revine prestatorului. Tot acestuia ii revine raspunderea privind comunicarea, cercetarea si inregistrarea eventualelor accidente de munca produse pe durata si in legatura cu executarea sarcinilor de serviciu.

–        Ofertantul va detine licenta de functionare emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane. Ofertantul are obligatia de a informa de indata beneficiarul in cazul in care licenta de functionare sau avizele prevazute de lege au fost anulate sau retrase.

PREZENTAREA PROPUNERII FINANCIARE

Propunerea financiara va fi exprimata in lei fara TVA cu doua zecimale si va cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor.

Oferta financiara va fi insotita de urmatoarele documente:

-C.U.I., in copie

-Licenta de functionare pentru servicii de paza emisa de I.G.P.R./I.J.P, in copie

-Licenta de functionare emisa de I.G.P.R./I.J.P pentru proiectarea, instalarea, modificarea si intretinerea service a sistemelor de alarma antiefractie, in copie

-Aviz de functionare emis de I.G.P.R./I.J.P Satu Mare pentru organizarea de dispecerat de monitorizare si interventie rapida, dovada faptul ca ofertantul are dispecerat in localitatea Satu Mare,in copie

-Certificat Constatator de la O.N.R.C. in original

Documentele in copie vor fi certificate conform cu originalul si semnate pe fiecare pagina de catre reprezentantul legal al societatii.

EVALUAREA OFERTELOR

In evaluarea ofertelor se va lua in considerare pretul cel mai scazut si respectarea cerintelor din prezentul anunt.

DURATA DE PRESTARE A SERVICIILOR

Serviciile de paza si protectie, monitorizare si interventie vor fi asigurate pe durata 01.04.2025 – 31.12.2025.

In cazul in care prestatorul se dovedeste incapabil sa-si indeplineasca obligatiile asumate in conformitate cu prevederile contractului sau al planului de paza beneficiarul va proceda la rezilierea contractului.

Receptia cantitativa si calitativa a serviciilor.

Confirmarea prestatiei se va efectua prin incheierea la fiecare inceput de luna pentru luna precedenta a unui proces verbal de receptie a serviciilor de paza, care va contine date referitoare la cantitatea si calitatea serviciilor prestate, in baza caruia se va face decontarea acestora.Factura fiscala va fi insotita de foaie colectiva de prezenta a personalului de paza, in copie certificata in conformitate cu originalul. In cazul in care nu se executa prestatia conform planurilor de paza si conditiilor stabilite prin contract, plata se va diminua proportional cu perioada in care nu au fost indeplinite obligatiile contractuale. De asemenea se va constata si stabili valoarea pagubelor suferite in urma neexecutarii sau slabei prestatii a serviciului de paza.

Prestatorul va garanta pentru producerea unor pagube (furturi, degradari din vandalism) din gestiunea achizitorului. Valorile de despagubire sunt cele actuale de pe piata a bunurilor similare cu cele distruse sau furate.

DEPUNEREA OFERTELOR

Data limita stabilita pentru primirea si inregistrarea ofertelor pe suport de hartie, la secretariatul institutiei A.J.O.F.M. Satu Mare, Str.Ion Ghica, Nr.36 este data de 28.03.2025 ora 12:00.

  Nu se accepta subcontractarea niciunuia din serviciile prezentate in prezentul anunt.

INCEPEREA SERVICIILOR

Toate serviciile vor incepe si vor fi asigurate la solicitarea autoritatii contractante, trebuind sa fie prestate in perioadele convenite 01.04.2025 – 31.12.2025.

Valoarea totala estimata a servicilor pentru o perioada de 9 luni este de 41.200,00 Lei fara TVA./ 9 luni in perioada 01.04.2025 – 31.12.2025.

Compartiment  achizitii  pubice

Începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al  Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul General privind Protecția Datelor – RGPD) este aplicat de toate statele Uniunii Europene.

ANOFM a stabilit măsuri tehnice și procedurale, pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și accesibilitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat şi încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislaţia în vigoare, iar în raportul de colaborare cu instituţia noastră, dumneavoastră aveţi obligaţia de a respecta prevederile Regulamentului (UE) 2016