Agentia
Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, cu sediul în Satu  Mare, str. Ion Ghica, nr.36, telefon:
0261-770237, fax: 0261-770238, cod fiscal 11341313, comunica pe aceasta cale
tuturor societatilor specializate si autorizate in conditiile Legii nr.
333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia
persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca se initiaza
achizitie publica directa de servicii de paza, protectie, monitorizare,
interventie si mentenanta pentru sediul AJOFM Satu Mare, cod CPV 79713000-5,
prin intermediul catalogului electronic din SEAP.

Valoarea estimata a achizitiei: 24.500,00 lei fara TVA pentru perioada 01.08.2024
– 31.12.2024       (5 luni) .

Achizitia se va organiza in conformitate
cu art. 7, alin. 5 din Legea 98/2016, cu completarile si modificarile
ulterioare.

Achizitia se va finaliza prin incheierea
unui contract de prestari servicii.

 Denumirea achizitie: achizitie
publica prestari servicii de paza, protectie, monitorizare, interventie si
mentenanta pentru sediul AJOFM Satu Mare, cod CPV 79713000-5 – Servicii de
paza.

  Modul de achizitie, cumparare
directa din catalogul electronic din SEAP ce se va finaliza prin incheierea
unui contract de prestari de servicii de paza in conformitate cu Legea nr.
333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia
persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararii Guvernului
nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
Legii nr. 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.

  Informatii suplimentare se pot
obtine de la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare strada
Ion Ghica nr.36, Satu  Mare, Cod postal
440091, compartiment Achizitii Publice, persoana de contact Macelaru Adriana
Claudia.

Telefon: 0261-770237, fax: 0261-770238, e-mail: ajofm.sm@anofm.gov.ro

OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectivele specifice ale acestui contract consta in achizitionarea de
servicii de paza si protectie, monitorizare,interventie si mentenanta pentru
sediul AJOFM Satu Mare, situat in Satu Mare str. Ion Ghica, nr. 36 si a
personalului in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare la
achizitiile publice, in termenele prevazute in contract.

Serviciile vor fi asigurate de o societate specializata autorizata in
conditiile Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor
si protectia persoanelor republicata, cu modificarile si completarile
ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor
metodologice.

Prestarea serviciilor de paza pentru beneficiarul A.J.O.F.M. Satu Mare
dupa cum urmeaza:

1) Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca situata in
Str.Ion Ghica, Nr.36

– 1 post de 8 ore, program de luni pana joi intre orele 8:00-16:30 si
vineri intre orele 8:00-14:00. In zilele de sarbatori legale, sambata si
duminica nu se lucreaza.

    Serviciul de mentenanta va
include o revizie periodica pe durata contractului, in conformitate cu
legislatia in vigoare.

    Monitorizare permanenta in
perioada cand instalatia de antiefractie este activata, prin conectarea
instalatiei la centrala proprie de supraveghere a societatii de paza.

        Persoana care urmeaza sa
indeplineasca atributii de paza trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele
conditii :

1.
sa aiba varsta de cel putin 18 ani;

2.
sa fie apt medical pentru exercitarea functiei;

3.
sa nu aiba antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie;

4.
sa fie atestat profesional, potrivit prevederilor Legii nr.333/2003,
actualizata;

       Personalul care
indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba urmatoarea
dotare :

1.
sa fie echipati cu uniforme distinctive si echipament de protectie pe care le
vor purta numai in timpul executarii serviciului;       

2.
baston de cauciuc sau tomfe;

3.
spray iritant lacrimogen de capacitate medie;

4.
mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna);

5.
mijloace de comunicare – telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si
solicitari).

 

DESCRIEREA SERVICIILOR
SOLICITATE

In cadrul contractului de servicii prestatorul va asigura furnizarea
urmatoarelor servicii:

        Sa asigure paza
patromoniului, verificarea accesului in si din incinta obiectivului pazit
respectiv Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare, str. Ion
Ghica, nr. 36, asigura ordinea si linistea publica, prevenirea si combaterea
infractiunilor si altor fapte ilicite in conditiile legii, cu agent de paza, pe
durata a 8 ore/zi conform programului institutiei;

        Serviciul de paza sa fie
prestat de catre agent de paza si protectie specializat si atestat de catre
institutiile competente in domeniu si sa fie echipat cu uniforma si echipament
specific;

    Sa conecteze sistemul de
alarma antiefractie in dispeceratul de monitorizare autorizat, din localitatea
Satu Mare;

        Monitorizare permanenta
in perioada cand instalatia de antiefractie este activata, prin conectarea
instalatiei la centrala proprie de supraveghere a societatii de paza;

        Sa colaboreze cu
beneficiarul in vederea intocmirii planului de paza al obiectivului si schitei
tehnice a sistemelor de alarmare instalate, si obtinerii aprobarii si avizarii
planului de paza de organele abilitate de lege;

        Sa intervina in cel mai
scurt timp posibil, respectiv sa asigure interventia la obiectiv fara a depasii
15 minute, conform legislatiei in vigoare, folosind mijloacele si personalul
propriu de actiune, pentru neutralizarea persoanelor raufacatoare si limitarea
pagubelor;

        Sa detina dispecerat
propriu de monitorizare a sistemelor de alarma antiefractie in localitatea Satu
Mare.

        Sa conecteze sistemul de
alarmare impotriva efractiilor si a incendiilor la dispeceratul propriu de
monitorizare si interventie din localitatea Satu Mare;

        Monitorizarea se executa
pe perioada cat sistemul antiefractie este activat;

        Sa efectueze un numar
nelimitat de interventii cu echipaje mobile in caz de semnalare a sistemelor de
alarmare catre centrala de supraveghere, dintre care minim 3 intervii gratuite
lunare, incluse in pretul contractului;

        Sa anunte beneficiarul
despre defectiunile sesizate la centrala de supraveghere;

        Sa asigure intretinerea
instalatiei de protectie si alarmare, ce include  revizia periodica, conform legislatiei in
vigoare, cheltuiala fiind inclusa in pretul contractului;

         Sa asigure verificare si intretinerea sistemului
video, ce include  revizii periodice
conform legislatiei in vigoare, cheltuiala fiind inclusa in pretul
contractului;

        Sa asigure mentenanta,
respectiv reviziile periodice, sau ori de cate ori beneficiarul constata o
dectiune, prestatorul este obligat sa remedieze eventualele disfunctionalitati
constatate in termen de 24 de ore de la instiintarea acestuia de catre
beneficiar.

Serviciile de mentenanta vor consta in:

        a)verificarea senzorilor
si a dispozitivelor anexe sistemului;

        b)verificarea
legaturilor cablate ale sistemului;

        c)stergerea de praf si
curatarea componentelor active ale sistemului;

        d)verificarea fixarii
mecanice a componentelor si a subansamblelor;

        e)verificarea generala,
prin simulari, impreuna cu BENEFICIARUL a functionarii sistemului;

        Depanarea instalatiei
antiefractie ce va consta in refacerea caracteristicilor tehnice proiectate ale
acesteia si se va face prin inlocuirea subansamblelor defecte cu subansamble
noi,identice sau echivalente;

        Prestatorul este singura
persoana autorizata de a efectua lucrari de intretinere si reparatii a
instalatiei electronice de protectie si alarmare instalata la sediul
beneficiarului.

     Este interzis
BENEFICIARULUI sa efectueze personal sau prin terti interventii asupra instalatiei electronice de protectie si alarmare,cu exceptia celor
prevazute in instructiunile de utilizare prezentate la punerea in functiune.

In timpul serviciului, personalul de paza este obligat:

        Sa cunoasca locurile si
punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului, pentru a preveni producerea
oricaror fapte de natura sa aduca prejudicii unitatii pazite;

        Sa pazeasca obiectivul,
bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si sa asigure integritatea
acestora;

        Sa permita accesul in
obiectiv numai in conformitate cu reglementarile legale si cu dispozitiile
interne;

        Sa opreasca si sa
legitimiteze persoanele despre care exista date sau indicii ca au savarsit
infractiuni sau fapte ilicite in obiectivul pazit, iar in cazul infractiunilor
flagrante, sa opreasca si sa predea politiei pe faptuitor, bunurile sau
valorile care fac obiectul infractiunii sau a altor fapte ilicite;

        Sa informeze, de indata
seful ierarhic si conducatorii unitatii beneficiare despre producerea oricarui
eveniment si timpul executarii serviciului si despre masurile luate;

        In caz de avarii produse
la instalatii, conducte sau rezervoare de apa, combustibili ori de substante
chimice, la retelele electrice sau telefonice si in orice alte imprejurari care
sunt de natura sa produca pagube, sa aduca la cunostiinta celor de drept
asemenea evenimente si sa ia primele masuri pentru limitarea consecintelor
evenimentului;

        In caz de incendii, sa
ia masuri de stingere si de salvare a persoanelor, a bunurilor si a valorilor,
sa sesizeze pompierii si sa anunte conducerea unitatii si politia;

        Sa ia primele masuri
pentru salvarea persoanelor si de evacuare a bunurilor si valorilor in caz de
dezastre;

        Sa sesizeze politia in
legatura cu orice fapta de natura a prejudicia patrimoniul unitatii si sa-si
dea concursul pentru indeplinirea misiunilor ce revine politiei pentru
prinderea infractorilor;

        Sa pastreze secretul de
serviciu, daca prin natura atributiilor, are acces la asemenea date si
informatii;

        Sa poarte numai in
timpul serviciului mijloace de aparare, de protectie specifice activitatii de
paza si sa nu faca uz de arma numai in cazurile si in conditiile prevazute de
lege;

        Sa poarte uniforma si
insemne distinctive in timpul serviciului;

        Sa nu se prezinte la
serviciu sub influenta bauturilor alcoolice, sa nu consume si nici sa introduca
bauturi alcoolice in timpul serviciului;

        Sa nu paraseasca sub
nici un motiv postul, decat in conditii strict prevazute in planul de paza;

        Sa nu absenteze fara
motive temeinice si fara sa anunte in prealabil conducerea unitatii despre
aceasta;

        Sa execute, in raport de
specificul obectivului, bunurilor sau valorilor pazite, si orice alte sarcini
care i-au fost incredintate, potrivit planului de paza;

  RESPONSABILITATEA
PRESTATORULUI

        Prestatorul este
obligat  prin personalul de paza propriu,
angajat pentru executarea prezentului contract 
sa cunoasca si sa respecte indatoririle ce-i revin, fiind direct raspunzator
pentru paza si integritatea obiectivului,bunurilor si valorilor incredintate.

        Activitatea de paza se
va efectua potrivit legii si planului de paza.

        Activitatea de instruire
de orice fel a personalului angajat pentru efectuarea serviciilor de paza si
securitate, protectie, monitorizare, interventie si mentenanta revine
prestatorului. Tot acestuia ii revine raspunderea privind comunicarea,
cercetarea si inregistrarea eventualelor accidente de munca produse pe durata
si in legatura cu executarea sarcinilor de serviciu.

        Ofertantul va detine
licenta de functionare emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane.
Ofertantul are obligatia de a informa de indata beneficiarul in cazul in care
licenta de functionare sau avizele prevazute de lege au fost anulate sau
retrase.

PREZENTAREA PROPUNERII
FINANCIARE

Propunerea financiara va fi exprimata in lei fara TVA cu doua zecimale
si va cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor.

Oferta financiara va fi insotita de urmatoarele documente:

-C.U.I.,
in copie

-Licenta
de functionare pentru servicii de paza emisa de I.G.P.R./I.J.P, in copie

-Licenta
de functionare emisa de I.G.P.R./I.J.P pentru proiectarea, instalarea,
modificarea si intretinerea service a sistemelor de alarma antiefractie, in
copie

-Aviz
de functionare emis de I.G.P.R./I.J.P Satu Mare pentru organizarea de
dispecerat de monitorizare si interventie rapida, dovada faptul ca ofertantul
are dispecerat in localitatea Satu Mare,in copie

-Certificat
Constatator de la O.N.R.C. in original

Documentele
in copie vor fi certificate conform cu originalul si semnate pe fiecare pagina
de catre reprezentantul legal al societatii.

 

EVALUAREA OFERTELOR

In evaluarea ofertelor se va lua in considerare pretul cel mai scazut.

DURATA DE PRESTARE A
SERVICIILOR

Serviciile de paza si protectie, monitorizare si interventie vor fi
asigurate pe durata 01.08.2024 – 31.12.2024.

In cazul in care prestatorul se dovedeste incapabil sa-si
indeplineasca obligatiile asumate in conformitate cu prevederile contractului
sau al planului de paza beneficiarul va proceda la rezilierea contractului.

Receptia cantitativa si calitativa a serviciilor.

Confirmarea prestatiei se va efectua prin incheierea la fiecare
inceput de luna pentru luna precedenta a unui proces verbal de receptie a
serviciilor de paza, care va contine date referitoare la cantitatea si
calitatea serviciilor prestate, in baza caruia se va face decontarea
acestora.Factura fiscala va fi insotita de foaie colectiva de prezenta a
personalului de paza, in copie certificata in conformitate cu originalul. In
cazul in care nu se executa prestatia conform planurilor de paza si conditiilor
stabilite prin contract, plata se va diminua proportional cu perioada in care
nu au fost indeplinite obligatiile contractuale. De asemenea se va constata si
stabili valoarea pagubelor suferite in urma neexecutarii sau slabei prestatii a
serviciului de paza.

Prestatorul va garanta pentru producerea unor pagube (furturi,
degradari din vandalism) din gestiunea achizitorului. Valorile de despagubire
sunt cele actuale de pe piata a bunurilor similare cu cele distruse sau furate.

DEPUNEREA OFERTELOR

Data limita stabilita
pentru primirea si inregistrarea ofertelor pe suport de hartie, la
secretariatul institutiei A.J.O.F.M. Satu Mare, Str.Ion Ghica, Nr.36 este data
de 12.07.2024 ora 10:00.

  Nu se
accepta subcontractarea niciunuia din serviciile prezentate in caietul de
sarcini.

 INCEPEREA SERVICIILOR

Toate serviciile vor incepe si vor fi asigurate la solicitarea
autoritatii contractante, trebuind sa fie prestate in perioadele convenite 01.08.2024-
31.12.2024.

Valoarea
totala estimata a servicilor pentru o perioada de 8 luni este de 24.500,00 Lei
fara TVA./ 5 LUNI (01.08.2024 – 31.12.2024).