Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare, cu sediul în loc.Satu Mare, str.Ion Ghica, nr.36, jud.Satu Mare, organizează selecția pentru ocuparea a  2 posturi de experți locali SPO relația cu angajtorii în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR”, în perioada 16.03.2023 – 23.03.2023. 
Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare.
AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ implementează în perioada 10 decembrie 2020 – 9 decembrie 2023 proiectul „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” – POCU /801/3/15/139164.
Obiectivul general al proiectului
Modernizarea și adaptarea structurilor SPO de la nivel național și teritorial, prin introducerea unor noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme care să crească gradul de satisfacție a clienților SPO, a diversității și gradului de cuprindere a serviciilor oferite angajatorilor.
Obiectivele specifice ale proiectului
Obiectivul specific 1: adaptarea serviciilor dedicate angajatorilor în funcție de nevoile acestora prin elaborarea unui set de proceduri simplificate, reducerea proceselor birocratice prin introducerea de servicii online bazate pe semnătură electronică în implementarea măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă dedicate angajatorilor, respectiv de monitorizare a masurilor de stimulare a ocupării dedicate șomerilor. (A1, A2)
Obiectivul specific 2: creșterea satisfacției angajatorilor în relația cu SPO (A2). Creșterea gradului de satisfacție al clienților SPO angajatori, prin design-ul și implementarea de noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme, cu accent pe servicii de mediere a muncii modernizate, integrate într-o ofertă coerentă, dedicată satisfacerii nevoilor a minim 21.000 angajatori, prin medierea a 105.000 șomeri înregistrați.
Obiectivul specific 3: dezvoltarea competentelor personalului propriu (A3). Dezvoltarea competențelor resursei umane din structurile SPO prin învățare reciprocă, dobândirea/dezvoltarea de noi competențe necesare pentru implementarea strategiei de dezvoltare a serviciilor pentru angajatori și furnizarea serviciilor specifice, la nivelul de calitate așteptat de clienții SPO prin organizarea de formare profesională sau instruire pentru 568 angajați ai SPO.
Activitățile proiectului sunt: 
Activitatea 1. Realizarea unei analize de sistem în ceea ce privește serviciile SPO și proiectarea de noi servicii/instrumente și simplificarea celor existente.
Activitatea 2.  Proiectarea și implementarea noilor servicii/instrumente și simplificarea celor existente.
Activitatea 3.   Dezvoltarea de competențe pentru personalul propriu SPO.
Activitatea 4. Managementul proiectului: coordonarea, monitorizarea și evaluarea proiectului.
Activitatea 5. Promovare, informare și publicitate.

Posturile pentru care se organizează selecția sunt: 
2 experți locali SPO relația cu angajtorii
Condiții pentru ocuparea postului: 
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă
Specifice: 
Studii liceale cu diploma de bacalaureat – 4 ani;
Vechime în muncă < 5 ani (min. 1 an) – 1 an;
Deprindere excelentă de comunicare;
Abilități organizatorice și de planificare a activitații;
Capacitate de muncă în echipa;
Cunoașterea legislației privind ocuparea forței de muncă;
Cunoștințe operare calculator.
Atribuții: 
– să testeze metodologia și instrumentele de mediere a muncii, inclusiv medierea bazată pe competenţe ca principal mijloc de a îmbunătăţi relaţia cu angajatorii (atât descrierea locurilor de muncă în termeni de competențe cât și inventarierea competențelor șomerilor înregistrați la SPO); 
– să testeze abordarea sectorială/pe domenii a angajatorilor în funcţie de mărimea acestora aşa cum vor fi descrise în instrumente/proceduri, în special din punctul de vedere al medierii muncii; 
– să participe la întâlniri de lucru online sau cu prezență fizică cu ceilalți membrii ai echipei de implementare pentru a dezbate problemele identificate în implementarea instrumentelor noi şi a celor revizuite;
– să testeze platforma;
– să sprijine activitatea de chestionare a angajatorilor în scopul realizării de prognoze, studii, respectiv de analize în baza metodologiilor și instrumentelor realizate în cadrul subactivității 1.2.
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada 16.03.2023 – 20.03.2023 până la ora 16:30.
Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.sm@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului. 
Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic. 
Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, sub o altă formă, la o altă adresă de e-mail, precum și cele incomplete vor fi respinse. 
În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va conține următoarele documente: 
a) scrisoarea de intenție a candidatului; 
b) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate; 
c) Curriculum Vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină; 
d) copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a actelor de studii (doar cele relevante pentru ocuparea pozițiilor pentru care se candidează); 
e) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
f) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de naștere;
g) adeverință de salariat; 
h) alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției; 
i) declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal; 
j) declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului. 
Probele selecției 
Selecția constă în parcurgerea a două etape: 
1. Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 21.03.2023 – ora 09:00; 
2. Interviul – 22.03.2023– ora 10:00
Persoană de contact: Macelaru Adriana Claudia (claudia.macelaru.sm@anofm.gov.ro).