Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare, cu sediul în Satu Mare, str Ion Ghica, nr.36, organizează selecția pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul proiectului PRONEETs RMPD – Stimularea integrării absolvenților NEETs pe piața muncii, în zilele de 19 septembrie 2022, ora 9.00 (selecția candidaților în funcție de dosarul depus) și 20 septembrie 2022, ora 15.00 (interviul).
Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare.
AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ va implementa în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023 proiectul PRONEETs RMPD – Stimularea integrării absolvenților NEETs pe piața muncii.
Obiectivul general al proiectului: Creșterea oportunităților pentru încadrarea a 972 tineri NEETs șomeri înregistrați la Serviciul Public de Ocupare (SPO) prin subvenționarea locurilor de muncă.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
–Obiectiv Specific 1 – Stimularea ocupării tinerilor NEET șomeri înregistrați la Serviciul Public de Ocupare (SPO), prin acordarea subvenţii angajatorilor pentru încadrarea în muncă a 972 tineri NEET absolvenţi ai unor instituţii de învăţământ, conform art. 80 din Legea 76/2002, cu modificările și completările ulterioare
Activitățile proiectului sunt:
Activitatea 1 – Subvenţionarea locurilor de muncă pentru încadrarea şomerilor tineri NEET cu vârsta cuprinsă între 16 şi 29 ani
Activitatea 2 – Analiza, întocmire, plată și monitorizare beneficiar
Activitatea 3 – Managementul proiectului
Posturile pentru care se organizează selecția sunt:
Expert de implementare intern (2 persoane/ AJOFM)
Condiții pentru ocuparea postului:
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare
Specifice:
– studii superioare;
– minimum 1 an vechime în muncă;
– cunoștințe de specialitate privind ocuparea forței de muncă și măsuri active de ocupare;
– abilități de comunicare și organizatorice;
– abilități de operare Microsoft Office.
Atribuții:
– verifică la încheiere documentele pentru acordarea sprijinului financiar pentru subvenție;
– asigură verificarea documentelor depuse pentru acordarea finanțării pentru subvenție și îndeplinirea condițiilor pentru acordarea sprijinului din bugetul proiectului, asigură plata acestora;
– asigură monitorizarea îndeplinirii obligațiilor asumate prin acordarea subvențiilor;
– centralizează date și documente suport privind acordarea finanțării pentru subvenții;
– elaborează rapoarte, transmite la nivel central documentele/informațiile necesare monitorizării stadiului de implementare al proiectului și rapoarte;
– asigură implementarea activităților 1 și 2 din cadrul proiectului;
– asigură transmiterea documentelor aferente cererilor de rambursare întocmite la nivel central;
– monitorizează încadrarea persoanelor după ce aceștia au beneficiat de măsurile acordate conform legislației în vigoare.
Responsabil financiar intern (1 persoană/AJOFM)
Cerințe minime post:
Generale: candidatul să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Satu Mare
Specifice:
– studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență în domeniul stiințelor economice sau certificat/diploma/titlu în domeniul finanțe/contabilitate;
– minimum 1 an vechime în muncă;
– minimum 1 an vechime în domeniul economic/finanțe/contabilitate (sau funcții similare ocupate în proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile);
– cunoștințe de specialitate privind domeniul financiar-contabil;
– cunoașterea legislației financiare;
– cunoașterea legislației aplicabile în domeniul fondurilor europene;
– abilități de comunicare;
– abilități de operare Microsoft Office.
Atribuții:
– planificarea financiară detaliată a plăţilor aferente activităţilor proiectului şi monitorizarea încadrarii acestora în termenele şi nivelurile stabilite în bugetul proiectului;
– contabilitatea proiectului, evidențele financiar-contabile, întocmire rapoarte de evaluare financiară trimestrială și finală și cereri de rambursare;
– efectuarea plăților aferente proiectului;
– evidența deconturilor.
Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada 14 – 15 septembrie 2022 până la ora 16.30 și 16 septembrie 2022 până la ora 14.00.
Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.sm@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.
Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.
Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete, vor fi respinse.
În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va conține următoarele documente:
a) scrisoarea de intenție a candidatului;
b) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;
c) curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
d) copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a actelor de studii;
e) copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
f) adeverință de salariat;
g) alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
h) declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
i) declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului.
Probele selecției
Selecția constă în parcurgerea a două etape:
1. Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 19 septembrie 2022 – ora 9.00
2. Interviul – 20 septembrie 2022 – ora 15.00
Persoană de contact: Sas Gheorghe Octavian, având funcția publică de inspector superior, telefon 0261770237, e-mail: ajofm.sm@anofm.gov.ro