Datorită faptului că pe platforma aici.gov.ro nu mai există posibilitatea încărcării
documentelor pentru OUG 111 din 02.10.2021 – pentru stabilirea unor măsuri de
protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul
interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de
situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, şi
pentru a ajunge toate solicitările la persoanele desemnate cu listarea şi
înregistrarea documentelor, venim în sprijinul angajatorilor din judeţul Sălaj
cu următoarele precizări:
1. Documentele
se trimit pe adresa de e-mail: salaj@anofm.gov.ro;
2. În
titlul e-mailu-lui la subiect trebuie trecut obligatoriu OUG 111;
3. În declaraţia pe propria răspundere Anexa nr.1
la cerere se trec cele două hotarâri de
prelungire a stării de alertă ( ex. pentru luna octombrie 2021 HG
932/09.09.2021 şi HG 1090/10.10.2021), precum şi Hotărârile Consiliului
Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Sălaj care se regăsesc pe site-ul Prefecturii
Salaj https://sj.prefectura.mai.gov.ro/despre-noi/situatii-de-urgenta/ ;
4. Lista persoanelor care urmează să
beneficieze de indemnizaţie Anexa nr.2 la cerere, se va transmite şi în format
editabil pentru prelucrarea rapidă a acestora;
5. Nu
beneficiază de indemnizaţia prevăzută în OUG 111 angajatorii care la data
solicitării acordării acestor sume se află în faliment, dizolvare, lichidare
sau care au activităţile suspendate sau asupra cărora sunt impuse restricţii
din alte motive decât cele generate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.