Datorită faptului că pe platforma
aici.gov.ro  nu există posibilitatea
încărcării documentelor pentru OUG 110 din 02.10.2021 – privind acordarea unor
zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul
răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2, şi pentru a ajunge toate solicitările
la persoanele desemnate cu listarea şi înregistrarea documentelor, venim în
sprijinul angajatorilor din judeţul Sălaj cu următoarele precizări:

1.    Documentele se trimit pe adresa
de email:
salaj@anofm.gov.ro;

2.    În titlul emailului la subiect
trebuie trecut obligatoriu “OUG 110/2021
– zile libere părinţi
”;

3.    Documentele
care vor fi trimise către AJOFM Sălaj sunt cele prevăzute în Ordinul
preşedintelui ANOFM nr. 391 din data de 07.10.2021 privind aprobarea Procedurii
de decontare a sumelor pentru plata indemnizaţiei pentru fiecare zi liberă
acordate în condiţiile art. 1 din OUG 110/2021, şi anume:

a)   Cerere
conform Anexei 1 la Ordinul 391/2021;

b)   Lista
angajaţilor care au beneficiat de zile libere, conform Anexei 2 la Ordinul
391/2021;

c)    Declaraţia
pe proprie răspundere a reprezentantului legal al angajatorului prin care
atestă faptul că lista conţine persoanele care îndeplinesc condiţiile
reglementate de ordonanţa de urgenţă, conform modelului prevăzut la Anexa nr.
3  la Ordinul 391/2021;

d)   Copii
de pe statele de plată din care să reiasă acordarea indemnizaţiei pentru
fiecare zi liberă;

e)   Copii
de pe pontaje din care să reiasă acordarea indemnizaţiei pentru fiecare zi
liberă;

f)     Dovada plăţii impozitului şi
contribuţiilor de asigurări sociale, de asigurări sociale de sănătate, precum
şi a contribuţiei asiguratorii pentru muncă aferente indemnizaţiei pentru
fiecare zi liberă.

 

4.    Lista
persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie, respectiv Anexa nr.2
la cerere, se va transmite obligatoriu atât în format pdf cu semnături cât şi
în format editabil pentru prelucrarea rapidă a acestora;

5.    Cererea
şi documentele justificative vor fi transmise 
la AJOFM Sălaj în termen de cel mult 30 de zile de la data efectuării
plăţii contribuţiilor şi impozitelor aferente indemnizaţiei;

6.    Angajatorul îşi asumă răspunderea pentru corectitudinea
şi veridicitatea datelor înscrise în documentele transmise
.