Agenţia Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă
Prahova informează absolvenţii de invățământ din promoţia 2024 că sunt
aşteptaţi să se înregistreze în evidenţele instituţiei pentru a beneficia de
serviciile prevăzute de lege cu scopul integrării pe piaţa muncii.

Actele necesare pentru înregistrarea absolvenților
ca persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, în evidenţele agenţiilor
teritoriale, sunt:

– actul de identitate;

– diploma de absolvire sau adeverinţa din care să
rezulte data absolvirii;

– declarație pe proprie răspundere- privind starea de
sănătate (tipizat de la sediul agentiei)

– acord de utilizare a datelor cu caracter personal
(tipizat de la sediul agentiei)

Precizăm că
înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă în termen de 60
de zile de la absolvire, este o etapă prealabilă și obligatorie în
vederea obținerii indemnizației de șomaj care se acordă în cazul în care nu a
reușit să se încadreze în muncă potrivit pregătirii profesionale în termenul
menționat.