COMUNICAT
Pe perioada
stării de urgenţa instituită prin Decretul nr 195/2020, pentru inregistrarea, stabilirea
si punerea in plata a indemnizaţiei de şomaj, RECOMANDAM
transmiterea documentelor solicitate prin e-mail/posta, în funcţie de situaţia
în care vă aflati, dupa cum urmeaza:
1. ŞOMER FĂRĂ DREPT DE INDEMNIZAŢIE
ACTELE NECESARE
PENTRU ÎNREGISTRARE
CA ŞOMER FĂRĂ DREPT DE INDEMNIZAŢIE
–
Carte
de identitate – copie – certificată conform cu originalul
–
Act
de studii –copie certificată conform cu originalul
Documente ce
trebuie completate de solicitant:
–
Declaraţie
– date caracter personal – tipizat site ANOFM/ sediu AJOFM Prahova
–
Declaraţie
pe proprie răspundere – anexa nr 1 (starea de sanatate) – tipizat site ANOFM/
sediu AJOFM Prahova
–
Chestionar
de evaluare a intereselor – tipizat site ANOFM/ sediu AJOFM Prahova.
Descarca formulare_pt_someri.pdf
2.
ŞOMER CU DREPT DE INDEMNIZAŢIE
ACTELE
NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA CA ŞOMER INDEMNIZAT
–
Act
de identitate –
copie certificată conform cu originalul
–
Actele
de studii şi calificare –
copie certificată conform cu originalul
–
Carnet
de muncă sau adeverinţă
(în cazul în care nu s-a întocmit carnet de muncă) atestă existenţa unor
raporturi de muncă până la 31.12.2010 – copie certificata conform cu originalul
–
Adeverinţe care atestă existenţa unor raporturi de muncă după
01.01.2011 – copii certificate conform cu originalul
–
Decizia
de încetare a activităţii (de la ultimul loc de muncă) – copie certificata conform cu originalul
–
Adeverinţă
eliberată de societate – Anexa 7 (26 la normele metodologice de aplicare a Legii nr
76/2002, cu completarile şi modificările ulterioare – original
–
Extras
de cont: BCR,
BRD, CEC, TRANSILVANIA
–
Număr
de telefon – OBLIGATORIU
–
Adresa
de e-mail
Documente ce
trebuie completate de solicitant:
–
Declaraţie
– date caracter personal – tipizat site ANOFM/ sediu AJOFM Prahova
–
Declaraţie
pe proprie raspundere – anexa nr 11 (starea de sanatate) – tipizat
site ANOFM/ sediu AJOFM Prahova
–
Chestionar
de evaluare a intereselor – tipizat site ANOFM/ sediu AJOFM Prahova.
Descarca formulare_pt_someri.pdf
Pentru
solicitări de informaţii punem la dispoziţie următoarele adrese
de mail şi număr de telefon:
Telefon
0244 571 390 / 0735 786 218
–
Daniela.lamba@ph.anofm.ro, tel 0244 571 555 (punct de
lucru Mizil)
Telefon
0244 280 339 (punct de lucru Vălenii de Munte)
–
Ionelia.bunghez@phl.anofm.ro
Telefon 0244 376 001 (Agentia
Locală Câmpina)
Conducerea
Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova