Agenţia Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Prahova informează absolvenţii de invățământ din promoţia 2025 că sunt aşteptaţi să se înregistreze în evidenţele instituţiei pentru a beneficia de serviciile prevăzute de lege cu scopul integrării pe piaţa muncii.

Actele necesare pentru înregistrarea absolvenților ca persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, în evidenţele agenţiilor teritoriale, sunt:

– actul de identitate;

– diploma de absolvire sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii;

– curriculum vitae

– declarație pe proprie răspundere- privind starea de sănătate (tipizat de la sediul agentiei)

– acord de utilizare a datelor cu caracter personal (tipizat de la sediul agentiei)

Precizăm că înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă în termen de 60 de zile de la absolvire, este o etapă prealabilă și obligatorie în vederea obținerii indemnizației de șomaj care se acordă în cazul în care nu a reușit să se încadreze în muncă potrivit pregătirii profesionale în termenul menționat, nu urmeaza o forma de invatamant la data solicitarii si nu realizeaza venituri sau realizeaza din activitati autorizate potrivit legii venituri mai mici decat valoarea indicatorului social de referinta in vigoare.