Lista documentelor produse/gestionate
LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE DE INTERES PUBLIC PRODUSE SI / SAU GESTIONATE POTRIVIT LEGII DE CATRE AGENŢIA JUDEŢEANA PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ OLT
- Program de control măsuri active – proceduri;
- Planul anual de formare profesională;
- Prognoza cursurilor de formare profesională;
- Stadiul lunar al realizării planului de formare profesională;
- Raportul anual al activităţii AJOFM Olt;
- Bilanţul anual de ocupare al AJOFM Olt;
- Programul anual de ocupare a forţei de munca;
- Situaţia locurilor de muncă vacante;
- Situaţia lunară statistică a şomajului înregistrat;
- Situaţia burselor locurilor de muncă;
- Realizările trimestriale ale programului anual de ocupare a forţei de muncă;
- Proiectul bugetului asigurarilor pentru şomaj;
- Materiale, rapoarte, analize, propuneri cu privire la activitatea de ocupare,formare profesională, analiza a pieţei muncii,statistica pieţei muncii, precum şi cele legate de sistemele informatice şi control măsuri active;
- Documente în vederea angajarii,încetarii raporturilor de serviciu şi de muncă în agenţie, adeverinţe;
- Comunicari referitoare la : încadrări, avansări, promovări,eliberari din funcţie, sancţionări, etc.;
- Formulare europene: E301/U1, E302, E303/U2, U3;
- Planul anual al activităţii de audit public intern;
- Raport anual al activităţii de audit public intern;
- Răspunsuri la solicitările presei;
- Comunicate de presă;
- Rapoarte lunare şi anuale privind activitatea desfaşurată în mass media de către AJOFM Olt;
- Proces verbal încheiat la finalul şedinţei Consiliului Consultativ al AJOFM Olt;
- Buletin informativ întocmit conform prevederilorart.5, alin. 2 din Legea 544/ 2001 cu modificarile şi completarile ulterioare;
- Raport anual privind implementarea Legii 544/2001;
- Registru cuprinzând cererile şi răspunsurile la solicitarile în baza Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare.