Anunț 
Documentele necesare accesării
serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului
economic vor fi transmise direct, prin email, agențiilor pentru ocuparea
forței de muncă
Urmare a diminuării numărului
de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare către
agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente
măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de
răspândirea virusului SARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro, au
fost dezactivate.
Pentru accesarea în continuare a acestor
măsuri, documentele necesare vor fi transmise în format electronic la
adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței de muncă,
adrese ce se regăsesc în ANEXA la acest anunț.
Formularele
necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor
pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM
la secțiunea Persoane juridice/Formulare –
https://www.anofm.ro/index.html?agentie=&categ=4&subcateg=12
De
asemenea, pentru detalii suplimentare, agenții economici sunt rugați să
contacteze agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în
raza cărora au sediul social.
Serviciul Comunicare, Relații cu Publicul şi Secretariatul Consiliului de Administraţie