Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Neamt, cu sediul în PIATRA NEAMT, str.Privighetorii nr.21-23,  organizează selecția pentru ocuparea a 3 posturi în cadrul echipei proiectului „ActivPlus – Măsuri integrate și personalizate pentru ocuparea tinerilor”.

Durata totală a proiectului: 29 luni (01.01.2024 – 31.05.2026) care cuprinde atât perioada retrospectivă, respectiv perioada: 01.01.2024-31.05.2025 (17 luni) cât și perioada care urmează după semnarea contractului de finanțare, respectiv 01.06.2025 – 31.05.2026 (12 luni).

Selecția se va organiza în perioada 03.06.2025-12.06.2025 și pot participa la aceasta doar persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Neamt.

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea oportunităților de încadrare pentru 12.066 tineri sub 30 de ani înregistrați la Serviciul Public de Ocupare (SPO) prin subvenționarea locurilor de muncă.

Obiectivele specifice ale proiectului:

Obiectivul specific 1: Stimularea ocupării a 12.066 tineri sub 30 de ani șomeri înregistrați la Serviciul Public de Ocupare (SPO), prin subvenționarea locurilor de muncă.

Acest obiectiv se realizează prin implementarea Activității 1, care prevede implementarea măsurii de acordare de sprijin financiar pentru subvenționarea locurilor de muncă, pentru încadrarea șomerilor tineri sub 30 de ani, în conformitate cu prevederile art.80 și 85 din Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările și completările ulterioare.

Principalele activități ale proiectului sunt următoarele:

Principalele activități ale proiectului sunt următoarele:

A1. Subvenţionarea locurilor de muncă;

A2. Analiză, întocmire, plată și monitorizare beneficiar;

A3. Coordonarea și monitorizarea activităților în cadrul proiectului.

Posturile pentru care se organizează selecția precum și cerințele și atribuțiile pentru ocuparea acestuia sunt următoarele:

Expert implementare – 2 posturi

Cerințe minime post:

  • Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat (4 ani);
  • Minim 1 an vechime în muncă.

         Competențe solicitate:

  • Cunoștințe de specialitate privind ocuparea forței de muncă și măsuri active de ocupare;
  • Abilități de comunicare și organizatorice;
  • Abilități de operare Microsoft Office.

         Atribuții:

  • Verificarea documentelor necesare pentru acordarea sprijinului financiar pentru subvenție, eligibilitatea beneficiarului de subvenție din punct de vedere legal, respectiv al proiectului și grupului țintă;
  • Verificarea documentelor depuse pentru acordarea finanțării pentru subvenție și îndeplinirea condițiilor pentru acordarea sprijinului din bugetul proiectului, asigură plata acestora, pregătind și documentele care vizează ordonanțarea;
  • Monitorizarea îndeplinirii obligațiilor asumate prin acordarea subvențiilor;
  • Centralizarea datelor și documentelor suport privind acordarea finanțării pentru subvenții;
  • Pregătirea și transmiterea documentelor necesare rambursării;
  • Oferă informații potențialilor beneficiari cu privire la avantajele de care pot beneficia ca urmare a încadrării în munca a unei persoane din categoriile cuprinse la grupul țintă.

Responsabil financiar – 1 post

Cerinte minime post:

  • Studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență/de absolvire în domeniul științelor economice (3 ani) sau certificat/diploma/titlu în domeniul finanțe /contabilitate;
  • Minim 1 an vechime în muncă.

Compentențe solicitate

  • Cunoștințe de specialitate privind domeniul financiar-contabil;
  • Cunoasterea legislației financiare;
  • Cunoașterea legislației aplicabile în domeniul fondurilor europene;
  • Abilități de comunicare;
  • Abilități de operare Microsoft Office.

Atributii:

  • Planificarea financiară detaliată a plăţilor aferente activităţilor proiectului şi monitorizarea încadrării acestora în termenele și nivelurile stabilite în bugetul proiectului;
  • Contabilitatea proiectului, evidențele financiar-contabile, întocmire rapoarte de evaluare financiară trimestrială și finală și CR;
  • Efectuare plăților aferente proiectului;
  • Evidența deconturilor.

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada  03.06.2025-05.06.2025  până la ora 16:30.

Candidații vor depune dosarul în format electronic la adresa ajofm.nt@anofm.gov.ro. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.

Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.

Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, depuse sub altă formă sau la o altă adresă de e-mail, precum și cele incomplete, vor fi respinse.

Dosarul de înscriere va reprezenta un singur document pdf. și va conține următoarele documente scanate în următoarea ordine:

  1. scrisoarea de intenție a candidatului;
  2. copie certificată pentru conformitate cu originalul a actului de identitate;
  3. Curriculum Vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
  4. copii, certificate pentru conformitate cu originalul, a actelor de studii;
  5. copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;
  6.  adeverință de salariat;
  7. alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
  8. declarație prin care își experimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  9. declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese relativă la activitățile proiectului.

Probele selecției

Selecția constă în parcurgerea a două etape:

  1. Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 06.06.2025;
  2. Interviul – 10.06.2025, ora 10:00.

Persoană de contact: Bodnar Elena, Comp.Resurse Umane si Salarizare –0748.947933