ANUNȚ pentru selecție resursa umana în echipa de management  a  4 proiecte, dupa cum urmeaza:

  • COMPASS – COMPetențe pentru Autodezvoltare și Succes Sustenabil
  • TINERII – De la Educatie la Angajare – Eficienta pe piata muncii
  • IMPREUNA PE PIATA MUNCII – Servicii integrate pentru ocupare durabila
  • EX-NEETs-Educație, eXperiență și integritate pentru tranziția tinerilor NEETs

        Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă NEAMT, cu sediul în PIATRA NEAMT, str.Privighetorii nr.21-23,  organizează, în perioada 04 -14  octombrie 2024, selecția resurselor umane  pentru 4 pozitii de Manager proiect  in cadrul urmatoarelor proiecte:

1.  Proiectul COMPASS – COMPetențe pentru Autodezvoltare și Succes Sustenabil”,

2 . Proiectul „TINERII – De la Educatie la Angajare – Eficienta pe piata muncii”,

3.  Proiectul „IMPREUNA PE PIATA MUNCII – Servicii integrate pentru ocupare durabila”,

4.  Proiectul “EX-NEETs-Educație, eXperiență și integritate pentru tranziția tinerilor NEETs”

           Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajați ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă NEAMT, subordonată a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă.

Obiectivul general al proiectelor:

  1. Proiectul COMPASS – COMPetențe pentru Autodezvoltare și Succes Sustenabil”

Obiectivul general al proiectului propus este de a sprijini integrarea tinerilor, în special a celor din categoria NEETs, în câmpul muncii și în societate, prin furnizarea de servicii personalizate și de calitate. Proiectul se concentrează pe dezvoltarea unei rețele pentru tineretcare să ofere suport tinerilor din regiunile mai puțin dezvoltate, cum sunt județele Neamț, Iași, Suceava, Bacău, Botoșani, Vaslui. Astfel, obiectivul principal este îmbunătățirea accesului la piața muncii și creșterea gradului de activare a tinerilor care se află în situații de risc de excluziune socială.

2 . Proiectul „TINERII – De la Educatie la Angajare – Eficienta pe piata muncii”

Obiectiv general al proiectului este consolidarea funcționării eficiente a pieței muncii și facilitarea accesului și a participării incluzive și egale la ocupare de calitate și durabilă pentru resursa de forță de muncă prin optimizarea sistemelor de educație și formare pentru a răspunde cerințelor pieței muncii, concomitent cu promovarea accesului egal la educație și stimularea învățării pe tot parcursul vieții.

3.  Proiectul „IMPREUNA PE PIATA MUNCII – Servicii integrate pentru ocupare durabila”,

Obiectivul general al proiectului, raspunde in mod direct obiectivelor PEO si ale documentelor programatice pentru perioada 2021-2027. Obiectivul vizeaza cresterea ratei de ocupare si facilitarea integrarii pe piata muncii a somerilor, in special a celor de lunga durata, din Regiunea Nord-Est, respectiv judetul Neamt, prin masuri de ocupare cu caracter activ prin furnizarea unor programe integrate si inovative, respectiv promovarea mobilitatii geografice si ocupationale.

4.  Proiectul “EX-NEETs-Educație, eXperiență și integritate pentru tranziția tinerilor NEETs”

Obiectivul general al proiectului propus este de a sprijini integrarea tinerilor, în special a celor din categoria NEETs, în câmpul muncii și în societate, prin furnizarea de servicii personalizate și de calitate.

Durata totală a proiectelor : 36 luni

Prezentul document are scopul de a descrie și reglementa modul de desfășurare a procesului de  selecție a candidaților pentru ocuparea posturilor aferente echipei de management/ implementare a  celor 4 proiecte mentionate mai sus, realizarea publicității documentului, etapele şi termenele, precum şi modalitatea de evaluare a candidaților.

Condițiile de ocupare a posturilor:

Cerințe minime post:

– Studii superioare absolvite cu diplomă de licenta(4 ani);

– Vechime în muncă intre 5 si 10 ani.

Competențe solicitate:

– STUDII ŞI/SAU CALIFICĂRI NECESARE: studii superioare, perfecţionări în managementul proiectelor.

– CUNOŞTINŢE: managementul proiectelor, legislaţia comunitară şi naţională în domeniul proiectelor cu finanţare nerambursabilă, metodologia monitorizarii socio profesionale, operare PC.

– DEPRINDERI: coordonare, comunicare, exprimare clară şi concisă, capacitate de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor, concentrare pe obiectiv.

Atribuții generale:

– să îşi însuşească legislaţia comunitară şi naţională aplicabilă proiectelor cu finanţare nerambursabilă;

– să îşi însuşească instrucţiunile emise de  MIPE – AMPECU şi OIR PECU Regiunea NE, în implementarea proiectului şi executarea contractelor cu beneficiarii;

– să îşi însuşească prevederile contractului, ale Manualului Beneficiarului,  Orientari privind accesarea finantarilor in cadrul PEO, Ghidul solicitantului general şi specific.

– să coordoneze activitatea întregii echipe de implementare în conformitate cu prevederile contractuale, instrucţiunile AMPECU şi principiile unui management eficient a proiectului.

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției.

Dosarele candidaților se depun în format electronic la adresa de mail elena.bodnar.nt@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț și vor primi un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidaților.

Până la finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul în format fizic.

Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, depuse sub altă formă sau la o altă adresă de e-mail, precum și candidaturile incomplete, vor fi respinse.

Dosarul de înscriere va reprezenta un singur document pdf și va conține următoarele documente scanate în următoarea ordine:

a) Scrisoarea de intenție a candidatului;

b) Copie, certificată pentru conformitate cu originalul, a actului de identitate;

c) Curriculum vitae în format european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d) Copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale actelor de studii;

e) Copia, certificată pentru conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)  Adeverință de salariat;

g) Alte acte doveditoare privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

h) Declarație prin care își exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

i)  Declarație pe propria răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/conflict de interese la activitățile proiectului.

Calendarul selecției

  1. Postarea anunțului – 04.10.2024
  2. Inscrierile au loc între 7-9.10.2024, ora 16:30
  3. După analiza CV-ului și a documentelor suport, afișarea rezultatului selecției – 10.10.2024
  4. Interviul – 14.10.2024, ora 11:00

Persoană de contact:     Elena Bodnar-Compartiment Resurse Umane si Salarizare

Tel. 0233.237780; elena.bodnar.nt@anofm.gov.ro

Director Executiv,

Daniel CHIRILA